Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
PR: Van Houten PR & Communicatie

HubSpot kondigt belangrijke upgrade aan van Sales Hub Enterprise – een krachtige en gebruiksvriendelijke sales-CRM

Sales-CRM aanzienlijk vernieuwd en uitgebreid

BENNEBROEK – Sales Hub Enterprise, de sales-CRM van groeiplatform HubSpot, is aanzienlijk verbeterd, waardoor de zakelijke software nu kracht en gebruiksgemak bundelt. HubSpot wil verkoopleiders een CRM met meer controle en flexibiliteit bieden en daarom zijn aangepaste objecten en geavanceerde salesrapportage en machtigingen toegevoegd. Dankzij verbeterde functies voor verkoopbetrokkenheid en CPQ (configuratie-prijzen-offertes) kunnen teams nu meer dan ooit gemakkelijk in contact komen met potentiële klanten en snel deals sluiten.

39% van alle Nederlandse bedrijven met 50 of meer medewerkers gebruikt CRM-software. De omgang van verkoopmedewerkers met CRM's is vaak problematisch. Onderzoek door HubSpot wijst uit dat 76%van alle verkoopleiders van mening is dat het team maar een klein deel van de functies van hun CRM gebruikt. 50% van hen zegt dat hun CRM "lastig te gebruiken" is.

Wanneer een sales-CRM niet gebruiksvriendelijk is, is dat niet enkel een probleem voor verkopers. Het doet ook af aan het vermogen van het bedrijf om sterke relaties op te bouwen met klanten. Met Sales Hub Enterprise komen kracht en gebruiksgemak nu samen in een sales-CRM frontend gemaakt voor gewone gebruikers, een zakelijke backend, en een gecentraliseerde bron van geverifieerde klantgegevens.

Meer werk in plaats van meer winst
"De CRM's die vandaag gangbaar zijn, zijn bij iedereen bekend, maar niet geliefd", zegtTjitse Plantenga, General Manager Benelux bij HubSpot. "Ze inspireren niet en zijn niet gebruiksvriendelijk. Te veel verkoopleiders moeten momenteel genoegen nemen met deze zware systemen, die meer werk creëren in plaats van meer winst. Sales Hub Enterprise is anders. Het programma biedt het gebruiksgemak waar HubSpot om bekend staat en is tegelijk erg krachtig door de nieuwe functies die we nu hebben toegevoegd. Dit is de nieuwe norm voor zakelijke software, en ik ben er trots op dat we met HubSpot de leiding kunnen nemen. Verkoopleiders verdienen een zakelijke CRM die door hun teams met plezier wordt gebruikt. Met de vernieuwde Sales Hub Enterprise zorgen wij daarvoor."

Flexibiliteit en controle
Met de nieuwe functies biedt Sales Hub Enterprise nu een zakelijke CRM die verkoopleiders de flexibiliteit en controle geeft die ze nodig hebben om hun volledige verkoopactiviteiten in HubSpot te ontwerpen. Dankzij tools voor verkoopbetrokkenheid kunnen verkopers gemakkelijk in contact komen met potentiële klanten, ongeacht het tijdstip, de locatie of het gebruikte apparaat. Met gekoppelde CPQ-tools kunnen verkoopteams offertes naadloos omzetten in afgesloten deals.

Traditionele CRM's hebben vaak verborgen kosten. Sales Hub Enterprise biedt transparante prijzen die gebruikers meteen inzicht geven in de totale kostprijs. Verkoopmanagers kunnen een onbeperkt aantal teamleden gratis toegang geven tot de CRM. Als ze extra verkopers willen toevoegen, betalen ze een vaste maandelijkse prijs om toegang te krijgen tot alle functies van Sales Hub Enterprise. Klanten die kiezen voor Sales Hub Enterprise, kunnen erop rekenen dat ze snel waarde krijgen, dankzij de ondersteuning van het netwerk van advanced implementation-partners van HubSpot en een ruime keuze aan aanvullende apps.

De nieuwe functionaliteit is een aanvulling op de favoriete tools van klanten die eerder al beschikbaar waren in Sales Hub Enterprise, zoals ABM-tools, voorspellende leadscoring, draaiboeken en nog veel meer.Tjitse Plantenga: “Elk van deze functies is door HubSpot zelf ontwikkeld, met gebruiksgemak als eerste prioriteit. Verkopers kunnen ze dus probleemloos gebruiken, zodat ze minder tijd bezig zijn met softwarebeheer en meer tijd hebben om hun klanten een fantastische ervaring te bieden. En dit is een belangrijke troef in de huidige markt.”

Gecentraliseerd registratiesysteem
75% van alle verkoopleiders meldt dat hun potentiële en bestaande klanten hogere verwachtingen hebben dan ooit. Slechts 34% is er daarbij "echt gerust" op dat hun software potentiële klanten de gewenste aankoopervaring biedt.

Sales Hub Enterprise voorziet bedrijven van een gecentraliseerd registratiesysteem, waardoor zij gebruik kunnen maken van een enkele authentieke bron van klantgegevens en gemakkelijker een contextgebonden, gepersonaliseerde ervaring kunnen bieden aan elke potentiële klant.Plantenga:“Door Sales Hub Enterprise te gebruiken samen met de andere Hubs (MS Hub, Marketing Hub en Service Hub) op het verbonden platform van HubSpot weet je zeker dat je tevreden klanten hebt bij elk contactmoment.”

Onder meer Motley Fool, LegalZoom, Soundcloud en WeightWatchers en in Nederland Betty Blocks, Euronext Corporate Services en Pyramid Analytics kiezen voor Sales Hub Enterprise als hun sales-CRM.

Meer informatie over Sales Hub Enterprise is te vinden op https://www.hubspot.com/products/sales-hub-enterprise.

Over HubSpot
Het toonaangevende groeiplatform HubSpot heeft sinds 2006 als missie de wereld meer inbound te maken. De bekroonde software, diensten en ondersteuning van HubSpot worden nu door meer dan 86.000 klanten in meer dan 120 landen gebruikt voor een nieuwe manier om klanten aan te trekken, te behouden en tevreden te maken. HubSpot omvat Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub, CMS Hub en een krachtige gratis CRM, zodat bedrijven beschikken over alles wat ze nodig hebben om beter te groeien. Lees meer op www.hubspot.com.
Laatste van HubSpot

HubSpot analyse: steeds minder aandacht voor klantenservice ondanks hogere eisen

HubSpot breidt ecosysteem van platform uit met 500 apps en passeert 1 miljoen installaties
HubSpot contact

Logo HubSpot

www.hubspot.com
HubSpot sociaal

HubSpot tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4