www.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (364 dag geleden)
PR: Marcommit

Macaw kiest Unit4 ERP ter ondersteuning van internationale groei

Utrecht Unit4, toonaangevende leverancier van cloudbedrijfssoftware voor mensgerichte organisaties, kondigt vandaag aan dat Macaw kiest voor Unit4 Enterprise Resource Planning (ERP). Daarmee stapt het bedrijf over van een lokale, op maat gemaakte oplossing naar een moderne, geïntegreerde cloudoplossing die is afgestemd op plannen voor strategische groei.

Macaw is een digital full-service agency met kantoren in Nederland, Duitsland en Litouwen. Macaw combineert zakelijk inzicht met geavanceerde technologie wat zorgt voor succesvolle bedrijfsvoering van klanten. Klanten waarderen Macaws unieke bedrijfscultuur en voortdurende innovatie- en optimalisatiedrang, wat leidt tot langdurige klantrelaties.

Cloudoplossing
Voor de voorgenomen overstap naar een cloudplatform zocht Macaw een oplossing die regelmatig functionele updates mogelijk maakt, gemakkelijk te onderhouden is en de mogelijkheid biedt om snel veranderingen door te voeren. De oplossing moet ook de afdelingen administratie, financiën, projecten, operations en HR op elkaar afstemmen.

Door Unit4 ERP voor professionele dienstverleners te implementeren, creëert Macaw een betere werkwijze voor hun medewerkers en kunnen ze profiteren van:
  • Een verbeterde gebruikerservaring bedoeld voor het automatiseren van eenvoudige, routinematige taken.
  • Geoptimaliseerd beheer en planning tussen teams en locaties.
  • De mogelijkheid om winstgevendheid van projecten te verhogen door het vergroten van marges.
  • Een bedrijfsbreed vaststaand aantal indicatoren voor het rapporteren van belangrijkste prestaties op basis van live data.
Ronald van Es, CFO bij Macaw: “We zochten een flexibele cloudoplossing die gemakkelijk kon worden op- en afgeschaald in onze internationaal groeiende onderneming. Door het People Experience-platform van Unit4 te integreren met onze belangrijkste processen, vervangen we verschillende best-of-breed-oplossingen. Met het best-practice-model van Unit4 voor cloudimplementatie zorgen we voor een vlotte implementatie, waardoor het zich snel terugverdient. In Unit4 hebben we een partner gevonden die blijk geeft van echte betrokkenheid bij en kennis van onze industrie. Daarbij hebben hun software consultants diepgaand inzicht in onze zakelijke uitdagingen.”

Lode Maris, Managing Director Benelux bij Unit4: “We zijn erg blij dat we Macaw bij de Unit4-familie mogen verwelkomen. Zowel Unit4 als Macaw streeft naar een langdurige samenwerking, wat blijk geeft van sterk vertrouwen in ons product en onze ondersteuningsmogelijkheden, evenals in de bewezen staat van dienst van Unit4 en ons uniek inzicht in de vereisten voor mensgerichte organisaties. Onze oplossingen zijn specifiek ontworpen voor professionele dienstverleners en we kijken ernaar uit Macaw te helpen bij hun zakelijke doelstellingen voor wereldwijde groei en klantsuccessen.”

Noot voor redactie, niet ter publicatie

Over Macaw
Als een toonaangevende aanbieder van digitale diensten combineert Macaw creativiteit, gegevens en technologie waardoor hun klanten succesvol zijn. De aantrekkingskracht van uitdagingen creëert een unieke samenwerkingscultuur met Macaw. Door zakelijke inzichten met de beste mensen en eersteklas technologie van hun partners Microsoft en Sitecore te verbinden, streeft Macaw naar de beste resultaten en bouwt zij langdurige relaties op met haar klanten.

Macaw heeft een Great Place To Work-certificaat en staat op nummer zeven in de ranglijst van 2020. Vanuit het hoofdkantoor in Nederland en kantoren in Duitsland en Litouwen helpen meer dan 350 werknemers klanten als Heineken, ONVZ, ANWB, Levi’s en Henkel met digitale marketing, commerce, data & AI, werken in de cloud en geïntegreerde bedrijfsapplicaties. Ga voor meer informatie naar  https://www.macaw.nl/
Laatste van Unit4
North Sea Port kiest voor Unit4 ERP

Financiële teams met AI presteren aanzienlijk beter dan vakgenoten zonder de technologie

Global Center on Adaptation zet Unit4 ERP in ter ondersteuning voor een klimaatbestendige toekomst
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 364 dag

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials