www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
PR: AxiCom

Westcon introduceert Avaya Cloud Office ook in Nederland

De distributeur, onlangs uitgeroepen tot European Master Agent, wil Avaya Cloud Office™ by RingCentral® verder positioneren op de Nederlandse markt

Nieuwegein – Westcon Nederland, de toonaangevende technologiedistributeur, neemt de Unified Communications as a Service oplossing van Avaya op in het portfolio: Avaya Cloud Office™ by RingCentral® . De distributeur werkt over de hele wereld samen met Avaya, een wereldwijde leider in communicatie en samenwerking. Westcon is een Master Agent voor het Unified Communications as a Service (UCaaS)-platform in heel Europa. In aanloop naar de lancering op 29 september hoopt het bedrijf verder te bouwen op de succesvolle introductie van Avaya Cloud Office in het Verenigd Koninkrijk, die in juni plaatsvond. Dit gebeurt door bij zowel de partners als de eindgebruikers in Nederland de oplossing onder de aandacht te brengen. Avaya Cloud Office ontwikkelt zich wereldwijd in een rap tempo en verbetert de manier waarop organisaties communiceren met klanten, partners en collega's. Dit gebeurt door middel van een alles-in-één oplossing die een naadloze samenwerking via meerdere kanalen mogelijk maakt. Door voice calls, team messaging, vergaderingen, conferenties en het delen van bestanden in één enkele oplossing mogelijk te maken, vermindert Avaya Cloud Office de kosten en de complexiteit. Tegelijkertijd stelt het werknemers in staat om te bellen, te vergaderen en berichten te delen via ieder apparaat, waar ze zich ook bevinden.

Als European Master Agent voor Avaya Cloud Office heeft Westcon al een groot aantal partners gerekruteerd. De partners krijgen gratis verkoop- en technische training, marketingondersteuning en campagnes voor legacy gebruikersmigratie. De mogelijkheid om Master Agent voor UcaaS te worden is aantrekkelijk voor allerlei Value Added Resellers (VAR's) en consultants, niet alleen die met een voice-achtergrond. Eventuele partners hoeven namelijk alleen te weten of prospects een specifieke behoefte of uitdaging hebben waar aan kan worden voldoen, en of het haalbaar is om het product of de dienst te implementeren. Het vereist geen investering in technische kennis of certificering. Partners ontvangen vervolgens maandelijkse commissies voor de duur van het klantcontract.

Ronald Werndly, Country Lead bij Westcon Nederland, zegt: “Avaya Cloud Office vertegenwoordigt een oplossing die tot de absolute top behoort, geleverd door tweemarktleiders op het gebied van Unified Communications: Avaya en RingCentral. Beide leveranciers hebben een sterke reputatie, die blijft groeien. We zijn er trots op dat we daaraan kunnen bijdragen. Wij geloven dat Avaya Cloud Office een geweldige kans biedt om te voldoen aan de toenemende behoeften van de Nederlandse markt. Deze ontwikkelt zich in de richting van UC vanuit de cloud en met ons onboarding-programma maken we het gemakkelijk en winstgevend voor partners.”

Michiel Noordermeer, Managing Director van Avaya Nederland: “We zijn blij dat Westcon Nederlandse partners en klanten helpt om de voordelen van onze nieuwe UCaaS-oplossing te realiseren. Westcon is een strategische distributiepartner van Avaya. De goede relaties die Westcon onderhoudt binnen de markt en de waarde die het bedrijf oplevert voor zijn klanten zullen ons zeker helpen om de keuze voor Avaya Cloud Office te stimuleren.”

Over Avaya
Bedrijven worden gebouwd door de ervaringen die ze bieden, en elke dag worden miljoenen van die ervaringen door Avaya geleverd. We geven vorm aan de toekomst van het werk, met innovatie en samenwerkingsverbanden die belangrijke zakelijke voordelen opleveren. Onze cloud-communicatieoplossingen en ons multi-cloud application-ecosysteem zorgen voor persoonlijke, intelligente en probleemloze klant- en werknemerservaringen. Zo helpen we de strategische ambities en gewenste resultaten te realiseren. Samen zetten we ons in om uw bedrijf te helpen groeien door 'Experiences that Matter' te leveren. Meer informatie is beschikbaar op http://www.avaya.com.

Over Westcon-Comstor
Westcon-Comstor is een wereldwijde technologiedistributeur met een jaarlijkse omzet van meer dan 3 miljard dollar. Het bedrijf is actief in meer dan zeventig landen en biedt zakelijke waarde en kansen door 's werelds toonaangevende IT-leveranciers te verbinden met een kanaal van technologie-resellers, system integrators en serviceproviders. Het bedrijf combineert marktkennis, technische expertise en meer dan dertig jaar distributie-ervaring om waarde te leveren en het bedrijfssucces van leveranciers en partners te vergroten. Het bedrijf is werkzaam onder de merknamen Westcon en Comstor. WestconComstor.com | Twitter | Facebook
Laatste van Avaya
Westcon introduceert Avaya Cloud Office ook in Nederland

Avaya OneCloud - nieuwe Avaya branding staat voor de toekomst van communicatie en collaboration als aanjager van de beleveniseconomie

Avaya erkend als ‘Leader’ door Aragon Research
Private sector verwacht de regie over AI-governance kwijt te raken aan overheid

Ivanti erkend als leider in de IDC MarketScape voor Worldwide UEM Software 2020-2021

Partners VIVES en Infolearn verzorgen infectiepreventie e-learning voor 150.000 zorgprofessionals in opdracht van Vlaamse overheid

Razer introduceert Naga X voor MMO-gamers
Cartridge & Toner gigant Alleeninkt.nl na overname van Inktprecies.nl in race voor marktleiderschap printer-land

Philadelphia Zorg kiest voor roostersoftware Intus

Ontdek offertes die bijna zichzelf schrijven met behulp van kunstmatige intelligentie in de nieuwe update van Offorte.com

Social Selling met LinkedIn: “Stilletjes verkopen in een digitaal thuiswerktijdperk (en daarna)”

5 krachtige tips om een boekhoudprogramma te kiezen

Myth Busted: 5 hardnekkige misverstanden over elektrisch rijden

Schneider Electric, Enel en het World Economic Forum publiceren het rapport 'Net Zero Carbon Cities: an Integrated approach'

Mammoet verhuist SAP-omgeving naar myBrand private cloud

Heuvelman Staalhandel klaar voor de toekomstmet low-code ERP-oplossing van Thinkwise

Dutch IT Channel Datacenter Project is gestart

Onderzoek Zendesk: zakelijk succes in 2021 hangt af van het leveren van uitzonderlijke customer experience

Tanium en open source-platform OpenCTI verbeteren gezamenlijk informatievoorziening cyberdreigingen

BT wint contract om Nederlandse diplomatieke missies over de hele wereld met elkaar te verbinden

Autohopper ontwikkelt app om franchisenemers meer inzicht te geven in verhuurproces

Flex-Appeal kondigt rebranding aan naar Oneteam

Tessa de Vor, de nieuwe managing director van Adapt Analytics, zet medewerkers op 1

Lavide Holding NV tekent Letter of Intent

VodafoneZiggo en Discovery kondigen nieuwe samenwerking aan inclusief streamingdienst discovery+
Avaya contact

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.