Contentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: AxiCom

Westcon introduceert Avaya Cloud Office ook in Nederland

De distributeur, onlangs uitgeroepen tot European Master Agent, wil Avaya Cloud Office™ by RingCentral® verder positioneren op de Nederlandse markt

Nieuwegein – Westcon Nederland, de toonaangevende technologiedistributeur, neemt de Unified Communications as a Service oplossing van Avaya op in het portfolio: Avaya Cloud Office™ by RingCentral® . De distributeur werkt over de hele wereld samen met Avaya, een wereldwijde leider in communicatie en samenwerking. Westcon is een Master Agent voor het Unified Communications as a Service (UCaaS)-platform in heel Europa. In aanloop naar de lancering op 29 september hoopt het bedrijf verder te bouwen op de succesvolle introductie van Avaya Cloud Office in het Verenigd Koninkrijk, die in juni plaatsvond. Dit gebeurt door bij zowel de partners als de eindgebruikers in Nederland de oplossing onder de aandacht te brengen. Avaya Cloud Office ontwikkelt zich wereldwijd in een rap tempo en verbetert de manier waarop organisaties communiceren met klanten, partners en collega's. Dit gebeurt door middel van een alles-in-één oplossing die een naadloze samenwerking via meerdere kanalen mogelijk maakt. Door voice calls, team messaging, vergaderingen, conferenties en het delen van bestanden in één enkele oplossing mogelijk te maken, vermindert Avaya Cloud Office de kosten en de complexiteit. Tegelijkertijd stelt het werknemers in staat om te bellen, te vergaderen en berichten te delen via ieder apparaat, waar ze zich ook bevinden.

Als European Master Agent voor Avaya Cloud Office heeft Westcon al een groot aantal partners gerekruteerd. De partners krijgen gratis verkoop- en technische training, marketingondersteuning en campagnes voor legacy gebruikersmigratie. De mogelijkheid om Master Agent voor UcaaS te worden is aantrekkelijk voor allerlei Value Added Resellers (VAR's) en consultants, niet alleen die met een voice-achtergrond. Eventuele partners hoeven namelijk alleen te weten of prospects een specifieke behoefte of uitdaging hebben waar aan kan worden voldoen, en of het haalbaar is om het product of de dienst te implementeren. Het vereist geen investering in technische kennis of certificering. Partners ontvangen vervolgens maandelijkse commissies voor de duur van het klantcontract.

Ronald Werndly, Country Lead bij Westcon Nederland, zegt: “Avaya Cloud Office vertegenwoordigt een oplossing die tot de absolute top behoort, geleverd door tweemarktleiders op het gebied van Unified Communications: Avaya en RingCentral. Beide leveranciers hebben een sterke reputatie, die blijft groeien. We zijn er trots op dat we daaraan kunnen bijdragen. Wij geloven dat Avaya Cloud Office een geweldige kans biedt om te voldoen aan de toenemende behoeften van de Nederlandse markt. Deze ontwikkelt zich in de richting van UC vanuit de cloud en met ons onboarding-programma maken we het gemakkelijk en winstgevend voor partners.”

Michiel Noordermeer, Managing Director van Avaya Nederland: “We zijn blij dat Westcon Nederlandse partners en klanten helpt om de voordelen van onze nieuwe UCaaS-oplossing te realiseren. Westcon is een strategische distributiepartner van Avaya. De goede relaties die Westcon onderhoudt binnen de markt en de waarde die het bedrijf oplevert voor zijn klanten zullen ons zeker helpen om de keuze voor Avaya Cloud Office te stimuleren.”

Over Avaya
Bedrijven worden gebouwd door de ervaringen die ze bieden, en elke dag worden miljoenen van die ervaringen door Avaya geleverd. We geven vorm aan de toekomst van het werk, met innovatie en samenwerkingsverbanden die belangrijke zakelijke voordelen opleveren. Onze cloud-communicatieoplossingen en ons multi-cloud application-ecosysteem zorgen voor persoonlijke, intelligente en probleemloze klant- en werknemerservaringen. Zo helpen we de strategische ambities en gewenste resultaten te realiseren. Samen zetten we ons in om uw bedrijf te helpen groeien door 'Experiences that Matter' te leveren. Meer informatie is beschikbaar op http://www.avaya.com.

Over Westcon-Comstor
Westcon-Comstor is een wereldwijde technologiedistributeur met een jaarlijkse omzet van meer dan 3 miljard dollar. Het bedrijf is actief in meer dan zeventig landen en biedt zakelijke waarde en kansen door 's werelds toonaangevende IT-leveranciers te verbinden met een kanaal van technologie-resellers, system integrators en serviceproviders. Het bedrijf combineert marktkennis, technische expertise en meer dan dertig jaar distributie-ervaring om waarde te leveren en het bedrijfssucces van leveranciers en partners te vergroten. Het bedrijf is werkzaam onder de merknamen Westcon en Comstor. WestconComstor.com | Twitter | Facebook
Laatste van Avaya
Westcon introduceert Avaya Cloud Office ook in Nederland

Avaya OneCloud - nieuwe Avaya branding staat voor de toekomst van communicatie en collaboration als aanjager van de beleveniseconomie

Avaya erkend als ‘Leader’ door Aragon Research
Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Partner Summit 2020: Cisco lanceert vereenvoudigd partnerprogramma, nieuwe platforms en oplossingen

HPS Connectivity Solutions en MCS gaan intensieve Private LTE samenwerking aan

Eaton ontvangt als eerste zowel IEC als UL cybersecurity-certificaten voor productontwikkelingsprocessen

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

MKB Fonds en Uniserver nemen gezamenlijk Micros Internetdiensten over

Sofina verwerft minderheidsbelang in Collibra

Red Hat kondigt algemene beschikbaarheid aan van Fedora 33

Winnaars Nederlandse Cisco Partner Awards 2020 bekend

Handheld Group Expands and Moves to New Dynamic Global Headquarters

Zivver haalt 17 miljoen dollar op in een nieuwe financieringsronde voor het versnellen van zijn internationale expansie

Plus500 ziet omzet en het aantal klanten stijgen in derde kwartaal 2020

Q3 2020 RESULTS ICT GROUP
Avaya contact

Logo Avaya

info@avaya.nl
  www.avaya.com
Avaya sociaal

Avaya tweets

Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen