Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Extreme voegt vijf applicaties toe aan ExtremeCloud IQ Pilot-abonnement zonder extra kosten

Draadloze intrusion protection, gasttoegang, locatieservices, IoT-beheer en compliance-apps zijn nu beschikbaar in het meest geavanceerde cloudnetworking-platform in de branche

Amstelveen, 18 september 2020 - Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR) biedt klanten die gebruikmaken van ExtremeCloud™ IQ Pilot- cloudmanagement vijf nieuwe, waardevolle applicaties zonder extra kosten. Andere leveranciers bieden deze applicaties meestal als stand-alone oplossingen tegen hoge extra kosten, wat leidt tot meer complexiteit en financiële druk. In de optiek van Extreme zijn dit echter essentiële services. Daarom voegt Extreme ze toe aan het ExtremeCloud IQ-platform. Op deze manier zorgt het bedrijf voor meer operationele efficiency en lagere kosten.

In de komende drie maanden krijgen klanten met een Pilot-abonnement toegang tot deze services binnen het ExtremeCloud IQ-platform. Hierdoor beschikken IT-afdelingen over alle tools die ze nodig hebben om volledig inzicht te creëren in het netwerk en om het netwerk op een compliant manier te beheren met een enkele tool. Extreme biedt verder een gratis ExtremeCloud IQ-mobiele app, waarmee IT-afdelingen nieuwe devices op ieder moment en vanaf iedere plek kunnen onboarden.

De applicaties en hun voordelen:
  • De vijf nieuwe applicaties bieden gratis extra mogelijkheden voor klanten die Pilot gebruiken. Het gaat om de volgende applicaties:
    1. Extreme AirDefense™ biedt meer dan 55 dreigingsvectoren voor Wireless Intrusion Prevention (WIPS) en voegt Bluetooth en Bluetooth Low Energy of BIPS toe als essentiële service.
    2. ExtremeLocation™ biedt nabijheid, aanwezigheid en location-based services voor geavanceerd contactonderzoek ter ondersteuning van de locatie-intelligente onderneming.
    3. ExtremeGuest™ biedt mogelijkheden voor gast-wifitoegang, samen met geavanceerde netwerk-analytics voor retail, de horeca en grote evenementenlocaties.
    4. ExtremeIoT™ biedt eenvoudige en veilige onboarding, profiling, segmentatie en filteren van IoT-devices op een productienetwerk.
    5. ExtremeCompliance™ voorziet in geautomatiseerde en complete compliance-testen voor PCI, HIPAA en GDPR.
  • De nieuwe ExtremeCloud IQ-mobiele app, die op 1 oktober beschikbaar komt in de bekende appstores, stelt de IT-afdeling in staat om nieuwe devices snel te onboarden. Dat kan door enkel het serienummer te gebruiken of door een bar- of QR-code te scannen met een smartphone of tablet. Issues zijn op afstand op te lossen, wat vooral een voordeel is voor teams die geografisch verspreide netwerken moeten beheren binnen honderden gebouwen.
  • De ExtremeCloud IQ-platformlicenties komen in verschillende varianten beschikbaar. De Connect-variant biedt basis device-beheer en is gratis bij de aankoop van elk ondersteund Extreme-hardwareplatform. De Navigator-variant stelt de gevestigde WiNG-draadloze oplossing van Extreme in staat om direct te interfacen met de cloud en biedt tevens inzicht en beheermogelijkheden. De Pilot-variant biedt geavanceerd infrastructuurbeheer, reporting en hersteltools, waaronder door ML en AI gedreven inzichten en analytics. De Pilot-variant kost 150 dollar per jaar, ongeachte het beheerde device. Deze biedt inzetbaarheid binnen public en private clouds en ook on-premises.
  • ExtremeCloud IQ beheert nu dagelijks meer dan een miljoen netwerkdevices. Dat aantal groeit dagelijks. Extreme is hiermee de snelstgroeiende leverancier van in de cloud beheerde netwerkoplossingen.
Nabil Bukhari, Chief Technology Officer en Chief Product Officer van Extreme Networks
“Er is een reden waarom we de snelstgroeiende cloudnetwerkprovider worden genoemd door vooraanstaande analisten: omdat we onze klanten op de eerste plaats zetten en ernaar streven om de complexiteit uit het netwerk te halen. We bieden niet alleen ongeëvenaarde flexibiliteit bij cloudimplementaties, onbeperkte duur van gegevensopslag en toonaangevende uptime, maar leveren nu ook onze geavanceerde, essentiële draadloze intrusion protection, locatieservices, IoT-beheer, gasttoegang en compliance-services voor ExtremeCloud IQ Pilot-abonnees zonder extra kosten, zodat er geen verschillende en overlappende toepassingen meer nodig zijn. Met deze aankondiging leggen we opnieuw de lat hoger voor het bieden van maximale waarde voor klanten.”

Camille Mendler, Chief Analyst, Enterprise Services van Omdia
“Moderne ondernemingen willen een volledige, ervaringsgerichte kijk op hun netwerk – dat zich uitstrekt over gezondheid, gebruikers, apparaten en meer. Cloud-managed networking is de beste manier om aan complexe behoeften te voldoen met de flexibiliteit om zich aan te passen aan het onverwachte, of het nu gaat om een bedreiging of een nieuwe zakelijke kans. Het pakket aan tools van Extreme kan helpen bij het ondersteunen van bedrijfsinnovatie, maar ook bij het verbeteren van de prestaties en bescherming.”

Meer informatie:
Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. (EXTR) biedt een probleemloze netwerkervaring die iedereen verder brengt. We verkennen de grenzen van technologie met de kracht van machine learning, artificial intelligence, analytics en automatisering. Meer dan 50.000 klanten wereldwijd vertrouwen op onze end-to-end netwerkoplossingen in de cloud en op onze topservice die hen helpt bij het versnellen van de digitale transformatie en hen laat groeien. Meer informatie is te vinden op de website van Extreme – of volg ons op Twitter, LinkedIn en Facebook.

Extreme Networks, het Extreme Networks-logo zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en in andere landen. Andere handelsmerken die hierin worden getoond zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.
Laatste van Extreme Networks
Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

Extreme transformeert netwerkinfrastructuur van ŠKODA AUTO
Telindus ontvangt North EMEAR Award voor Technology Excellence Partner of the Year: Security

Kaspersky Threat Intelligence Portal introduceert API-integratie voor communityleden

NCC Group benoemt Inge Bryan tot managing director voor het Europese vasteland

AI-Powered Auto Personalization is voortaan standaard in Sitecore's toonaangevende Digital Experience Platform
Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller

Nieuwe versie Red Hat Enterprise Linux 8 combineert innovatie met stabiliteit

Nieuwe Cisco-oplossingen faciliteren virtueel en beveiligd de continuïteit van essentiële wetgevende en gerechtelijke processen

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Danny Allan, CTO en Senior Vice President Product Strategy van Veeam voorspelt: de tech trends van 2021

Het perfecte plaatje: SRS integreert Payconiq QR-code-sticker betalen

Waaraan herken je een slechte cyberbeveiliging?

Het aantal vacatures binnen de IT neemt af, maar talent blijft schaars

Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

Markteffect sleept haar zevende FD Gazellen Award binnen!

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online

Logo LVTPR
Extreme Networ.. contact

Logo Extreme Networks

www.extremenetworks.com
Extreme Networ.. sociaal

Extreme Networ.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen