Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Van Gelder wint Shopping Award in de categorie B2B

Ridderkerk – Van Gelder groente & fruit heeft woensdagavond de felbegeerde prijs voor ‘beste B2B webshop van Nederland’ gewonnen. Het bedrijf uit Ridderkerk is uit de laatste drie genomineerde bedrijven verkozen tot winnaar in de categorie B2B. De award werd tijdens een besloten uitreiking in Huis ter Duin in Noordwijk aan Zee in ontvangst genomen door bedrijfsmanager Demis van Kouwen.

Vlnr: Siebe van Ineveld, COO CloudSuite; Demis van Kouwen, Bedrijfsmanager Van Gelder

“Ik ben ontzettend trots dat Van Gelder de Shopping Award heeft gewonnen”, vertelt Demis van Kouwen, bedrijfsmanager van Van Gelder. “We hebben als team hard gewerkt aan het realiseren van een persoonlijk platform van hoge kwaliteit waarbij klanttevredenheid centraal staat. Het is mooi om te zien dat we dan op deze manier worden beloond.”

Het winnen van deze award wordt na jarenlange inspanning dan ook gezien als de spreekwoordelijke kers op de taart. “Een aantal jaar geleden hebben we de keuze gemaakt om een replatforming project te starten om onze ambities op het gebied van e-commerce waar te kunnen maken. We zijn destijds een succesvolle samenwerking gestart met CloudSuite en samen met hen is ons e-commerce platform gekomen tot waar we nu zijn. Het winnen van deze award is dan ook een echte erkenning voor al het werk wat wij de afgelopen jaren hebben verzet”, vertelt Robin Rietdijk, marketeer van Van Gelder.

E-commerce platform die faciliteert in de volledige customer journey
“Als e-commerce platform leverancier zijn wij super trots op deze erkenning vanuit een professionele vakjury, zegt Okko Huisman CEO van CloudSuite”. “Naast een culturele fit maakt Van Gelder optimaal gebruik van de standaard functionaliteiten in ons platform. Onze visie van het samensmelten van de beste online experience met complexe B2B functionaliteiten om zo de perfecte gepersonaliseerde klantreis aan te kunnen bieden, is bij Van Gelder op een waanzinnige manier gerealiseerd. De geboekte resultaten bij Van Gelder liegen er ook niet om, hier kan elke andere groothandel alleen maar van dromen”.

Koploper in de AGF branche
Van Gelder groente & fruit is een oer-Hollands familiebedrijf, maar toch hypermodern en een voorloper in de sector. Volgens Rietdijk zit de kracht vooral in het feit dat Van Gelder onderscheidend is en wil blijven in de AGF-branche. “We hebben het altijd belangrijk gevonden om koploper te willen zijn in onze branche en dit zie je dan ook terug op het platform. Onze webshop is namelijk meer dan alleen een omzetkanaal waar klanten hun bestellingen kunnen plaatsen. We proberen zoveel mogelijk te personaliseren voor onze klanten en het wordt ook steeds meer een inspiratiekanaal. Dit sluit heel goed aan bij ons recentelijk gerealiseerde bedrijfspand waar automatisering centraal staat en inspiratie van vers ook een belangrijk onderdeel is.”

"De concurrentie binnen de B2B is enorm en deze prijs is dan ook echt een eer. Het is wel belangrijk dat we nu niet stil gaan zitten en dat gaan we ook zeker niet doen. Achter de schermen zijn we al weer druk bezig met nieuwe functionaliteiten waar onze klanten veel plezier uit kunnen gaan halen.”

Over Van Gelder
Familiebedrijf Van Gelder groente & fruit, een oer-Hollandse, maar toch hypermoderne AGF-leverancier. Bij Van Gelder draait het al ruim 65 jaar om het leveren van dagverse aardappelen, groente en fruit. Iedere dag weer. Want zij vinden dat de horeca iedere dag met plezier aan de slag moeten kunnen gaan met verse en gezonde producten. En om dat te realiseren beheerst Van Gelder de volledige keten. Van bron tot bord. Zij brengen telers en klanten met elkaar in verbinding en realiseren de hoogste omloopsnelheid in de markt. Zo ben je altijd verzekerd van dagverse producten.

Over CloudSuite
CloudSuite is een Nederlandse softwarebedrijf gevestigd in Houten. Het bedrijf levert een schaalbaar B2B & B2C e-commerce platform waarmee bedrijven één of meerdere webshops kunnen optuigen die volledig zijn geïntegreerd met het achterliggende IT-landschap (ERP, PIM, etc.). In de afgelopen jaren heeft CloudSuite een track record opgebouwd in e-commerce voor groothandels, merkfabrikanten en retailers met klanten als Paardekooper, Charlie Temple, Goossens, Secrid, Van Gelder en vele anderen.

Laatste van CloudSuite B.V.
Van Gelder wint Shopping Award in de categorie B2B

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maaz Cheese kiest voor intelligent e-commerce platform CloudSuite
CyberArk Labs vindt manier om netwerken plat te leggen via slimme apparatuur als alarmen en sensoren

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen
CloudSuite B.V.. contact

Logo CloudSuite B.V.

info@cloudsuite.com
  www.cloudsuite.com
CloudSuite B.V.. sociaal

CloudSuite B.V.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen