Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl

Roche Diabetes Care benoemt nieuwe General Manager, Head of Marketing en Head of Sales voor Nederland en België

Almere, 17 september, 2020 - Roche Diabetes Care, wereldleider op het gebied van diabetesmanagementsystemen en -services, heeft voor Nederland en België een nieuwe General Manager, Head of Marketing en Head of Sales aangesteld. Henrique Zorn (37) is per 1 april 2020 benoemd tot General Manager Nederland & België. Hiervoor was hij Head of Roche Diabetes Care Portugal. Aurélie van Riet (44) is per 15 februari 2020 Head of Marketing Nederland & België. Eerder was zij werkzaam als marketingmanager bij onder meer Boiron België en Johnson & Johnson. Zij neemt hiermee het stokje over van Hadil Anjrini (42), die sinds 15 februari de rol van Head of Sales Nederland bekleedt.

Henrique Zorn volgt Klaas Gutschoven op als General Manager en heeft in die functie de leiding over de totale organisatie en alle teams in Nederland en België. Zorn werkt al ruim 18 jaar voor Roche Diabetes Care. Op 1 april 2002 startte hij als stagiair bij de organisatie in Brazilië en zijn carrière bracht hem vervolgens naar Duitsland, Spanje en laatstelijk Portugal. Hij heeft veel kennis van de wereldwijde diabeteszorg en ruime ervaring in zowel productontwikkeling, marketing en sales als marktonderzoek en businessanalyse. “Ik vind het een eer om deze betrekkelijk nieuwe organisatie in Nederland en België te kunnen leiden”, vertelt Zorn. “Ik zet mij volledig in om de teams te inspireren en gezamenlijk de strategie voor de komende jaren te ontwikkelen en uit te voeren. We hebben veel talent in de teams, waarmee we de uitdagingen in deze markt goed aankunnen en de organisatie op het juiste spoor voor de toekomst zetten. Het is mijn ambitie om in samenwerking met het team en businesspartners een optimaal persoonlijk diabetesmanagement mogelijk maken. Roche zet zich in om mensen met diabetes minder aan hun diabetes en bijbehorende routines te laten denken en hen te ontzorgen door middel van een innovatieve, geïntegreerde en gepersonaliseerde diabetesmanagementstrategie.”

Aurélie van Riet heeft ruim 22 jaar ervaring in productmanagement en marketingmanagement in food en health care. Die kennis en ervaring zet ze nu graag in haar nieuwe functie in. Als Head of Marketing Nederland & België werkt ze nauw samen met het leiderschapsteam van Roche Diabetes Care aan de ontwikkeling en implementatie van de productmarketingstrategie, in lijn met de wereldwijde strategie van Roche Diabetes Care.

“Ik heb altijd gewerkt bij bedrijven waar ik me verbonden voelde met de mensen en de missie van de organisatie”, vertelt Aurélie van Riet. “De waarden van Roche Diabetes Care – integriteit, durf en passie – deel ik van harte. We zijn een belangrijke speler in een uitdagend en complex veld dat voortdurend in ontwikkeling is. Ik kijk uit naar de uitdagingen, die geven mij juist energie om een waardevolle bijdrage als Head of Marketing te leveren.” Aurélie Van Riet volgt in deze functie Hadil Anjrini op, die de overstap heeft gemaakt naar de functie van Head of Sales.

Hadil Anjrini heeft de rol van Head of Sales Nederland op zich genomen. In zijn nieuwe rol zal Hadil Anjrini het Nederlandse team van consultants leiden om de innovatieve oplossingen van Roche bij zorgprofessionals en mensen met diabetes onder de aandacht te brengen. Naast zijn 10+ jaar ervaring in sales en marketingmanagement binnen Roche Diabetes Care, heeft Anjrini ook ruime ervaring in sales buiten Roche. Hadil kwam in juni 2008 bij Roche in de Verenigde Arabische Emiraten en begon in maart 2019 bij Roche Diabetes Care Nederland als Head of Marketing. Anjrini is op 15 februari begonnen in zijn nieuwe rol als Head of Sales.

Anjrini: “Het is mijn visie om de oplossingen van Roche Diabetes dichter bij de zorgprofessionals in Nederland te brengen en hen te helpen de juiste oplossing voor de juiste patiënt te vinden, zodat mensen met diabetes minder moeite hebben met hun dagelijkse diabetes-routines. Die activiteiten worden verzorgd door een toegewijd team dat zich richt op het begrijpen van de marktbehoeften en het leveren van de benodigde oplossingen. Mijn rol is om dit team te inspireren, te motiveren en te helpen een impact te maken op het leven van mensen met diabetes.”

Over Roche Diabetes Care
Roche Diabetes Care is al meer dan 40 jaar een pionier in innovatieve diabetestechnologieën en diensten en een wereldleider op het gebied van geïntegreerd diabetesmanagement. Als wereldleider op het gebied van geïntegreerd diabetesbeheer, werken meer dan 5000 werknemers in meer dan 100 markten over de hele wereld dagelijks om mensen met diabetes te helpen minder aan hun diabetes en bijbehorende routines te denken en hen te ontzorgen.

Roche Diabetes Care werkt samen met zorgverleners, zorgaanbieders en betalers om deze complexe aandoening optimaal te beheren en bij te dragen aan duurzame zorgstructuren. Onder het merk Accu-Chek® en in samenwerking met partners creëert Roche Diabetes Care waarde door geïntegreerde oplossingen te bieden voor het bewaken van glucosewaarden, de afgifte van insuline en het volgen en interpreteren van relevante data voor een succesvolle therapie. Door een toonaangevend open ecosysteem op te zetten en digitale oplossingen en apparaten aan te sluiten, zal Roche Diabetes Care een optimaal persoonlijk diabetesmanagement mogelijk maken en zo de therapieresultaten verbeteren.

Sinds 2017 maakt mySugr, met zijn toonaangevende mobiele app en diensten voor diabetesmanagement, deel uit van Roche Diabetes Care.

Roche Diabetes Care maakt deel uit van Roche Diagnostics, gevestigd in Basel, Zwitserland. Kijk voor meer informatie op www.accu-chek.nl en www.mysugr.com.

Voor meer persinformatie
Roche Diabetes Care Nederland BV
Marianne van Gool
tel: +31 (0)6 51918614
e-mail: marianne.van_gool@roche.com

Of

Yellow Communications
Naomi van Duin
tel: +31 (0)23 555 34 24
e-mail: rochediabetescare@yellow-communications.com
Laatste van Roche Diabetes Care
Roche Diabetes Care zet mentale gezondheid van mensen met diabetes centraal rondom Wereld Diabetes Dag 2020

Roche Diabetes Care stelt Hadil Anjrini aan als Head of Marketing Nederland
Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller

Nieuwe versie Red Hat Enterprise Linux 8 combineert innovatie met stabiliteit

Nieuwe Cisco-oplossingen faciliteren virtueel en beveiligd de continuïteit van essentiële wetgevende en gerechtelijke processen

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Danny Allen, CTO van Veeam voorspelt: de tech trends van 2021

Het perfecte plaatje: SRS integreert Payconiq QR-code-sticker betalen

Waaraan herken je een slechte cyberbeveiliging?

Het aantal vacatures binnen de IT neemt af, maar talent blijft schaars

Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

Markteffect sleept haar zevende FD Gazellen Award binnen!

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Partner Summit 2020: Cisco lanceert vereenvoudigd partnerprogramma, nieuwe platforms en oplossingen

HPS Connectivity Solutions en MCS gaan intensieve Private LTE samenwerking aan

Eaton ontvangt als eerste zowel IEC als UL cybersecurity-certificaten voor productontwikkelingsprocessen

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

MKB Fonds en Uniserver nemen gezamenlijk Micros Internetdiensten over

Sofina verwerft minderheidsbelang in Collibra

Red Hat kondigt algemene beschikbaarheid aan van Fedora 33

Winnaars Nederlandse Cisco Partner Awards 2020 bekend

Handheld Group Expands and Moves to New Dynamic Global Headquarters

Plus500 ziet omzet en het aantal klanten stijgen in derde kwartaal 2020

Zivver haalt 17 miljoen dollar op in een nieuwe financieringsronde voor het versnellen van zijn internationale expansie

Q3 2020 RESULTS ICT GROUP

Logo Yellow Communications
Roche Diabetes.. contact

Logo Roche Diabetes Care

Roche Diabetes.. sociaal

Roche Diabetes.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen