www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Clarity Benelux

Criteo benoemt Tijmen Willems tot Country Manager Benelux

Amsterdam, 17 september 2020Criteo, het advertentieplatform voor het open internet, heeft Tijmen Willems (39) benoemd tot Country Manager Benelux. In zijn nieuwe rol is Tijmen eindverantwoordelijk voor de uitrol van nieuwe oplossingen en innovaties, het aangaan en uitbreiden van partnerships, en het vergroten van de merkzichtbaarheid.

Willems is ruim negen jaar in dienst bij Criteo en was eerder werkzaam als Head of Account Strategy Benelux, waardoor hij nauw bekend is met de dienstverlening van Criteo en de behoeftes van haar klanten. In zijn nieuwe rol blijft hij vooral naar zijn klanten luisteren: “De focus op de klanten, hun behoeften en de vraag hoe we succesvoller kunnen samenwerken, zijn altijd mijn prioriteiten geweest bij Criteo. Nu kan ik op dit gebied nóg meer voor hen betekenen.”

Daarnaast wordt het zijn prioriteit om de dienstverlening van Criteo beter op de kaart te zetten. “De markt kent ons voornamelijk als retargeting-expert. Maar we doen zoveel meer. We bevinden ons in een transformatiefase. Wij ontwikkelen ons richting een volwaardig Demand Side Platform en bieden een breed scala aan advertentie-oplossingen die marketingdoelen in elk stadium van de customer journey ondersteunen. Ons merkbeeld moet dus veranderen.”

Tenslotte wil Willems de big data in bezit van Criteo ontsluiten voor klanten in het kader van kennisdeling. “We zitten op enorme berg van relevante data. Ik wil dat onze klanten hier optimaal van kunnen profiteren, bijvoorbeeld door meer kennissessies en webinars op te zetten.” Een van de ontwikkelingen die hij in de markt signaleert is de verschuiving van productgerichte naar mensgerichte merkcampagnes. Maar dit betekent niet dat campagnes puur op emotie moeten focussen. “Data-analyse helpt onze klanten de juiste boodschap op het juiste moment te tonen.”

Over Criteo
Criteo (NASDAQ: CTRO) is een technologiebedrijf dat wereldwijd marketeers ondersteunt met vertrouwenswaardige en doeltreffende advertenties. 2.700 Criteo teamleden werken samen met meer dan 20.000 klanten en duizenden uitgeverijen over de hele wereld om effectieve advertenties te leveren via alle kanalen, door het toepassen van geavanceerd machine learning op unieke datasets. Criteo biedt bedrijven van elke omvang de technologie die ze nodig hebben om hun klanten beter te leren kennen en te ondersteunen. Ga voor meer informatie naar www.criteo.com.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Marloes Derks
E-mail:criteo@yellow-communications.com
www.criteo.com
Laatste van Criteo
Black Friday 2020 in Nederland: Wat kochten we en hoeveel gaven we uit?

Criteo lanceert nieuw self-service Retail Media Platform in Europa

Criteo benoemt Tijmen Willems tot Country Manager Benelux

Logo Clarity Benelux
Criteo contact

Logo Criteo

www.criteo.com
Criteo sociaal

Criteo tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo