www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
PR: CheckTwice

Pure Storage brengt FlashBlade naar AWS Outposts: hybride cloudinfrastructuuroplossing voor moderne data

Met Unified Fast File en Object Capabilities van FlashBlade voor AWS kunnen organisaties de huidige en volgende generatie workloads consolideren

Amsterdam, 16 september 2020 - Pure Storage kondigt vandaag aan dat FlashBlade de Amazon Web Services (AWS) Outposts Ready-kwalificatie, onderdeel van het AWS Service Ready Program, heeft bereikt. Pure Storage is een Advanced Technology Partner in het Amazon Web Services (AWS) Partner Network (APN). FlashBlade voor AWS Outposts biedt – volledig getest en met support - een hybride cloud-oplossing met all-flash performance, cloud-schaalbaarheid en de operationele eenvoud om moderne applicaties te versnellen en IT-silo's af te breken.

Naar schatting zal volgend jaar 90% van de ondernemingen wereldwijd hun IT-strategieën opbouwen rond een combinatie van on-premise private clouds, public clouds en bestaande platformen, om tegemoet te komen aan de steeds meer uiteenlopende eisen van hun moderne applicaties. Deze organisaties hebben een hybride cloudstrategie nodig om succesvol te zijn, welke is gebaseerd op de beste technologie die uniform beheer, interoperabiliteit, flexibiliteit, wendbaarheid en prestaties levert en complexiteit, hogere kosten en uitdagingen op het gebied van datamobiliteit vermijdt.

Met de gevalideerde integratie van FlashBlade met AWS Outposts kunnen AWS-klanten nu gebruik maken van een low-latency, high-performance unified fast file en object platform met native Amazon Simple Storage Service (Amazon S3) mogelijkheden, in combinatie met AWS-services, API's en tools. Allemaal met vereenvoudigd beheer en mogelijkheden voor containers in hun eigen datacenter. Deze oplossing maakt toepassingen mogelijk zoals artificial intelligence (AI), moderne analytics, DevOps, snelle recovery en de volgende generatie applicaties die een real-time respons en hoge doorvoer vereisen. Bovendien voldoet de oplossing aan de vereisten voor datasoevereiniteit, compliance en lokale verwerking.

"Terwijl onze klanten kijken hoe zij moeten voldoen aan de eisen van nieuwe en opkomende applicaties, willen wij innovaties bieden en partnerschappen aangaan om hun hybride cloud-prioriteiten te ondersteunen", zegt Matt Burr, General Manager FlashBlade, Pure Storage. "We zijn er trots op dat we deel uitmaken van het AWS Outposts Ready-programma en dat we een hybride cloudoplossing leveren die uitgaat van dezelfde flexibiliteit en wendbaarheid van zowel FlashBlade als AWS.”

AWS Outposts is een volledig beheerde dienst die de AWS-infrastructuur, AWS-diensten, API's en tools uitbreidt naar vrijwel elk datacenter, elke co-locatieruimte of elke on-premise faciliteit voor een werkelijk consistente hybride ervaring. Met de AWS Outposts Ready-kwalificatie onderscheidt Pure zich als APN-lid met een product dat volledig is getest op AWS Outposts. Ook geeft de kwalificatie aan dat Pure succesvolle integraties met AWS Outposts implementaties heeft gerealiseerd.

"Klanten zoeken betere manieren om hun data binnen hun gehele onderneming op te slaan en te beheren als onderdeel van een uitgebreid digitaliseringsinitiatief", zegt Joshua Burgin, General Manager, AWS Outposts, Amazon Web Services, Inc. "Met Pure Storage FlashBlade voor AWS Outposts kunnen klanten profiteren van een veelomvattende databeheeroplossing voor elke toepassing in hun omgeving, op AWS Outposts of in AWS Regions, voor een echt consistente hybride ervaring".

Via het AWS Outposts Ready Program biedt FlashBlade:
  • Performance: replicatie en snelheid met native Amazon S3-compatibiliteit, waardoor snelle objecten op locatie in een hybride omgeving kunnen worden gebruikt voor moderne toepassingen en klanten kunnen schalen zonder dat de capaciteit of de performance afneemt.
  • Consolidatie: elimineert storagesilo's met een uniform snel file- en snel objectplatform, ontworpen om ongelijksoortige workloads te consolideren en multi-protocol ondersteuning te bieden voor een breed scala aan toepassingen en moderne data.
  • Eenvoud: cloud-schaalbaarheid en operationele eenvoud voor zowel de file- als objectopslagbehoeften met zero-touch provisioning, vereenvoudigde networking en gestroomlijnd containerbeheer, gebouwd met een Evergreen-architectuur om het beheer van de levenscyclus te stroomlijnen en niet-verstorende upgrades te bieden.
Deze aankondiging is de laatste stap in het uitbreiden van de manier waarop Pure en AWS samenwerken om de moderne databehoeften van klanten te voorzien, waardoor AWS-API’s en AWS-diensten nu dichter bij hun on-premise toepassingen komen te staan. Klanten kunnen ook gebruik maken van Pure Cloud Block Store voor AWS, een cloud-native oplossing die naadloze datamobiliteit, veerkracht en een consistente ervaring biedt, aangedreven door Pure's Purity software. Cloud Block Store is specifiek geoptimaliseerd om op de AWS-infrastructuur te draaien en dataservices te bieden die vergelijkbaar zijn met de gebruikerservaring van FlashArray, FlashBlade of via Pure as-a-Service en is beschikbaar in de AWS Marketplace.

FlashBlade is beschikbaar en wordt ondersteund voor AWS-klanten via AWS Outposts Service Ready Program.

Meer informatie over hoe de voordelen van FlashBlade via het AWS Outposts Program kunnen worden benut:
Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt moderne organisaties data om te zetten in zakelijk voordeel. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis en helpt klanten data te benutten, terwijl de complexiteit en de kosten van het beheer van de onderliggende infrastructuur worden verminderd. Pure levert een moderne data-ervaring waarmee organisaties naadloos via meerdere clouds kunnen opereren met een geautomatiseerd storage-as-a-service model. Met een gecertificeerde NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:
Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@checktwice.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
HPE voltooit overname SD-WAN-leider Silver Peak

Covid-19 juist geen reden tot verhoging premie bij arbeidsongeschiktheid van de ICT'er

BlackBerry AtHoc Public Safety editie stelt lokale overheden en universiteiten in staat veilig en rechtstreeks te communiceren

Poly benoemt Dave Shull tot President en Chief Executive Officer