www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: LVTPR

IDC MarketScape: NTT gepositioneerd als leider in IDC MarketScape for Worldwide Managed Security Services 2020

Barneveld, 16 september 2020 - NTT Ltd, de wereldwijde global technology services provider, is gepositioneerd als leider in IDC MarketScape: Worldwide Managed Security Services (MSS) 2020 (doc #US46235320, september 2020). Het rapport benadrukt het gemak van zakendoen met NTT, en erkent NTT’s threat intelligence en nauwkeurige threat-detectiecapaciteiten.

Volgens het rapport, waarin NTT Ltd. en zeventien andere MSS-aanbieders worden geëvalueerd, combineert NTT zijn resources en platform tot één, waarbij het MSS-aanbod is afgestemd op bedrijfsspecifieke doelen en de basis vormt voor alle services van NTT. Het rapport benadrukt de modulaire aanpak waarmee NTT services af kan stemmen op de klant en zo waarde levert; de ondersteuning voor hybride IT- en OT-omgevingen, en de geavanceerde analytics die de spreekwoordelijke speld in de hooiberg opsporen.

Met het oog op de toekomst wijst IDC MarketScape ook op de voortdurende investeringen van NTT in R&D en geautomatiseerde platformen.

Matthew Gyde, CEO van de Security-divisie bij NTT Ltd.: “De gecontinueerde erkenning van NTT als Leider in IDC MarketScape for Worldwide MSS, na de erkenning eerder dit jaar1, als ‘leider in de Azië/Pacific IDC MarketScape, is een bevestiging van de cybersecurity-capaciteiten van NTT Ltd. en onze Secure by Design-aanpak. Met een dreigingslandschap dat zich blijft ontwikkelen en de toenemende security-risico’s hebben bedrijven behoefte aan strategische partners voor innovatieve oplossingen om hun cyberweerbaarheid te vergroten. Van met name predictive threat intelligence worden grote dingen verwacht. Om klanten op tijd van bruikbare dreigingsinformatie te kunnen voorzien en dreigingen voor hen op te sporen, blijft NTT Ltd. investeren in R&D voor de ontwikkeling van geavanceerde analysetechnieken en eigen tools.”

Met een wereldwijd netwerk van Security Operations Centers (SOC’s) en R&D-centers, en onze uitgebreide kennis van het dark web, heeft NTT Ltd. goed zicht op een groot deel van het wereldwijde internetverkeer. Dit geeft NTT Ltd. toegang tot data over logs, events, aanvallen, incidenten en kwetsbaarheden, waarmee het dreigingsinformatie verzamelt die klanten helpt bij het opsporen en beperken van en adequaat reageren op inbreuken.

Gyde: “We kijken constant naar wat we beter kunnen doen en hoe wij onze klanten de meeste waarde kunnen leveren. Zo wordt momenteel 75 procent van alle in onze SOC’s gedetecteerde dreigingen geregistreerd door supervised machine learning en dreigingsinformatie. Onze security-experts gebruiken algoritmes om patronen te herkennen, afwijkingen op te sporen en automatische securitycontrols te regisseren. Voor organisaties heeft het inbouwen van deze mate van intelligence in hun infrastructuur en applicaties de hoogste prioriteit.”

Download voor meer informatie het IDC MarketScape-rapport.

1 IDC MarketScape: Asia/Pacific Managed Security Services (MSS) 2020 Vendor Assessment (doc #AP45547820, february 2020).

NTT Ltd Security is onderdeel van NTT Ltd, de wereldwijde global technology services provider. De Security-divisie helpt klanten bij het creëren van digitale bedrijfsvoering die Secure by Design is. Met onze ongeëvenaarde threat intelligence helpen wij klanten bij het voorspellen, detecteren en reageren op cyberdreigingen, terwijl wij bij bedrijfsinnovatie en risicomanagement ondersteunen. De Security-divisie beschikt over een wereldwijd netwerk van Security Operations Centers, zeven R&D-centers en meer dan 2.000 security-experts, en verwerkt jaarlijks honderdduizenden security-incidenten in zes continenten. Wij zorgen dat resources effectief worden ingezet doordat wij de juiste mix inzetten van managed security services, security consulting services en security-technologie. NTT Ltd. werkt met organisaties van over de hele wereld om bedrijfsresultaat te behalen door de inzet van slimme technologieoplossingen. Slim betekent voor ons data-gedreven, verbonden, digitaal en veilig. Onze wereldwijde middelen en geïntegreerde ICT-mogelijkheden bieden een uniek aanbod in cloudnetwerken, hybride cloud, datacenters, digitale transformatie, customer experience, werkplek en cybersecurity. Als wereldwijde ICT-provider hebben we meer dan 40.000 mensen in dienst in 57 landen, zijn we actief in 73 landen en leveren we diensten in meer dan 200 landen en regio's. Together we enable the connected future. Ga voor meer informatie naar hello.global.ntt.

Over IDC MarketScape
Het IDC MarketScape-leveranciersbeoordelingsmodel is ontworpen om een overzicht te geven van de competitieve geschiktheid van ICT-leveranciers in een bepaalde markt. De onderzoeksmethodologie maakt gebruik van een uitvoerige scoringsmethodologie op basis van zowel kwalitatieve als kwantitatieve criteria die resulteert in één grafische weergave van de positie van elke leverancier binnen een bepaalde markt. IDC MarketScape biedt een duidelijk kader waarin het product- en dienstenaanbod, de mogelijkheden en strategieën, en de huidige en toekomstige marktsuccesfactoren van IT- en telecomleveranciers op een zinvolle manier kunnen worden vergeleken. Het raamwerk biedt ook kopers van technologie een 360-gradenbeoordeling van de sterke en zwakke punten van huidige en toekomstige leveranciers.
Laatste van NTT Ltd.

Logo LVTPR
NTT Ltd. contact

Logo NTT Ltd.

hello.global.ntt
NTT Ltd. sociaal

NTT Ltd. tweets

Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Ivanti
Logo Eaton
Logo ilionx