www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

OutSystems breidt platform uit met nieuwe tools en mogelijkheden

Utrecht – OutSystems kondigt vandaag op haar event NextStep 2020 een reeks nieuwe tools en mogelijkheden aan voor het low-code platform. Zo is het nu mogelijk gebruik te maken van best-of-breed visuele toolsets, een AI assistent en diverse tools om veilige applicaties te bouwen zonder ontwerpfouten.

Building Applications Fast
Via de belangrijkste ontwikkelomgeving Service Studio kunnen applicaties nu ook met behulp van nieuwe componenten, builders genaamd, ontwikkeld worden. Deze visuele toolsets zijn geoptimaliseerd voor bepaalde aspecten van de ontwikkelingscyclus en voor het werken in teamverband. Alle builder-componenten integreren met eigen ontwikkelde componenten en code gemaakt in Service Studio.
  • Workflow Builder maakt het mogelijk om complexe bedrijfsprocessen visueel in kaart te brengen en geautomatiseerd op workflow gebaseerde applicaties te creëren.
  • Experience Builder stelt ontwikkelaars in staat om snel een prototype te maken van mobiele applicaties die gebruik maken van gemeenschappelijke patronen en flows en deze om te zetten in productieklare applicaties.
  • Integratie Builder vermindert de complexiteit van het uitbreiden van de bestaande systemen waarvan bedrijven afhankelijk zijn, zoals SAP en Salesforce, en zorgt ervoor dat integraties snel en eenvoudig te implementeren zijn, terwijl ze ook veilig en schaalbaar zijn.
AI Assist
Met kunstmatige intelligentie (AI) wordt ontwikkeling geautomatiseerd, begeleid en gevalideerd gedurende de hele levenscyclus van de applicatie. De AI assistent is ontworpen om zowel professionele ontwikkelaars als citizen developers gedurende elke stap in het proces te ondersteunen bij een snellere levering van robuuste applicaties van hoge kwaliteit.

Paulo Rosado, CEO en oprichter bij OutSystems: "OutSystems levert het beste van twee werelden: hoogproductieve tools die de complexiteit automatiseren en vereenvoudigen, met de kracht en expressiviteit van de traditionele ontwikkeling. Deze aanpak verandert de manier waarop onze klanten hun kritische applicaties bouwen, implementeren en vooral ontwikkelen radicaal.”

Building Applications ‘Right’
De kern van het OutSystems-platform wordt gevormd door geïntegreerde tools en diensten die ervoor zorgen dat moderne, enterprise-grade applicaties veilig, veerkrachtig, cloud-ready en op schaal gebouwd zijn. Want wat snel gebouwd wordt, moet ook goed gebouwd worden. Om hoogwaardige applicaties te garanderen, heeft OutSystems het volgende geïntroduceerd:
  • Architecture Dashboard
Het met AI-technologie doordrenkte Architecture Dashboard helpt bij het visualiseren van complexe cross-portfolio-architecturen die met OutSystems zijn gebouwd en bij het identificeren van problemen in het begin van de ontwikkelingslevenscyclus. Het Architecture Dashboard zorgt ervoor dat applicaties veilig en veerkrachtig zijn en dat teams in staat zijn om ontwerpfouten en dubbel werk te voorkomen.
  • AppShield
OutSystems AppShield beveiligt mobiele applicaties tegen de meest geavanceerde kwaadaardige aanvallen. Door automatisch beveiligingslagen toe te voegen tijdens de implementatie, zijn applicaties die met OutSystems worden gebouwd beter bestand tegen inbraak, sabotage en reverse-engineering.

Goncalo Gaiolas, VP van Product for OutSystems: "Veiligheid en architectonische degelijkheid moeten centraal staan om moderne toepassingen goed te kunnen bouwen, en OutSystems investeert veel op dit gebied om ervoor te zorgen dat de met het platform gebouwde toepassingen de strengste criteria voor bedrijfsgeschiktheid overtreffen.”

Building Applications for the future
Tenslotte heeft OutSystems de volgende features toegevoegd:
  • TrueChange
TrueChange gebruikt AI om de complexiteiten die ontstaan door de steeds veranderende softwarevereisten aan te pakken. TrueChange controleert op bugs en architectuurfouten, analyseert de impact van wijzigingen op de afhankelijkheid van componenten en applicaties, biedt team- en architectuurbeheer en bewaakt de prestaties in real-time. Als gevolg daarvan kunnen ontwikkelaars bedrijfskritische applicaties of services bouwen, beheren en wijzigen - met nul wrijving, nul fouten, nul doorlooptijd en nul technische schuld.
  • Machine Learning Builder
Met de nieuwe OutSystems Machine Learning Builder kunnen ontwikkelaars eenvoudig AI-applicaties op maat maken met een gepersonaliseerde ervaring. Machine Learning kan bijvoorbeeld worden gebruikt om het gedrag van klanten te analyseren om een chatbot-ervaring te verbeteren door opties te elimineren die ze niet leuk vinden of door hun vragen automatisch naar de juiste afdeling te verwijzen.

"Twee van de grootste uitdagingen bij de ontwikkeling van applicaties zijn het bijhouden van nieuwe technologieën en het bijhouden van de steeds veranderende business behoeftes. Dit vraagt om applicaties die zich voortdurend aanpassen", aldus Gaiolas. "Het OutSystems-platform maakt nieuwe technologieën toegankelijk voor ontwikkelaars. Ons platform is ontworpen om ervoor te zorgen dat applicaties net zo dynamisch kunnen mee veranderen met de behoeften.”

Voor een volledige samenvatting van de productaankondigingen en klantcases die op NextStep worden gedeeld, kunt u terecht op https://www.outsystems.com/blog/posts/nextstep-keynote/
Laatste van OutSystems
OutSystems verkrijgt investering van 150 miljoen dollar en waardering van 9,5 miljard dollar

Transfer Solutions ontwikkelt Talent Enable-app voor stichting Everyday Heroes

Phact ontwikkelt IoT-software voor autonome tractor AgXeed
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Logo Marcommit
OutSystems contact

Logo OutSystems

+31(0)346 583 000
  www.outsystems.com
OutSystems sociaal

OutSystems tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys