www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: Marcommit

Lightspeed op de NYSE: Technologie van de toekomst

Amsterdam, 14 september 2020 - Namens Lightspeed heb ik het voorrecht om een nieuwe mijlpaal aan te kondigen. Een mijlpaal die niet mogelijk zou zijn geweest zonder de toewijding van de Lightspeed familie, partners en in het bijzonder onze klanten; die het aan ons toevertrouwen om ze te helpen bij het managen en groeien van hun ondernemingen. En dat in meer dan 100 landen.  Sinds afgelopen vrijdag handelt Lightspeed op de New York Stock Exchange.

De wereldwijde COVID-19 pandemie heeft aangetoond hoe belangrijk digitale handel en de platformen die dit mogelijk maken zijn. We hebben gezien hoe Lightspeed klanten het voortouw namen bij het heruitvinden van de retail-, horeca- en golfindustrie. Zij kozen voor Lightspeed om hen hierin te ondersteunen en samen vormen we de drijvende kracht achter de toekomst van zelfstandige ondernemers.

Gedurende de afgelopen 15 jaar hebben wij ons volledig gewijd aan onze klanten. Van de lancering van onze cloud-gebaseerde retail-, horeca-, en golfplatformen, tot de integratie met eCommerce, Analytics en Loyalty; onze eerste prioriteit is altijd om door middel van innovatie te anticiperen op hun zakelijke behoeften.

In 2019 kwam het vermogen om te innoveren in een stroomversnelling toen Lightspeed haar beursgang maakte op de Toronto Stock Exchange. Met een dubbele notering op de New York Stock Exchange kunnen we klanten nog sneller voorzien in de tools die ze nodig hebben om via meerdere kanalen te verkopen, klantcontact te verbeteren, betalingen te accepteren en hun bedrijf sneller te laten groeien.

De netto-opbrengst van ons Amerikaanse beursgang zal worden gebruikt om de financiële positie van Lightspeed te versterken en verdere groeistrategieën te ontwikkelen. Hoewel deze gebeurtenis een spannend nieuw tijdperk voor Lightspeed aankondigt, zal onze prioriteit altijd hetzelfde blijven: de welvaart van complexe MKB’s wereldwijd.

Aan onze klanten willen we zeggen: bedankt voor jullie vertrouwen in ons. Of je een bekroond Michelinster restaurant hebt of een geliefde fastfoodketen met alleen maar vaste gasten; het is onze taak om bij te dragen aan jullie succes. Aan de golfbaaneigenaren die Lightspeed gebruiken om hun clubwinkels en -huizen te managen; het is onze taak om jullie processen te vereenvoudigen. En aan de retailers die al generaties lang ondernemen en er nu voor kiezen om online te gaan én de ondernemers die net hun eerste winkel openen; het is onze taak om jullie te helpen groeien.

Aan onze technologiepartners en de wereldwijde Lightspeed familie: bedankt voor jullie inzet en veerkracht. Laten we blijven kijken naar de mogelijkheden voor ondernemers over de hele wereld. Ik kijk ernaar uit om te zien wat de toekomst voor ons in petto heeft.

Dax

Lightspeed (TSX: LSPD) is een cloud-gebaseerd commerce platform dat kleine en middelgrote bedrijven in ongeveer honderd landen ondersteunt. Met slimme, schaalbare en betrouwbare kassasystemen is het een alles-in-één oplossing die restaurants en retailers helpt om via verschillende kanalen te verkopen, dagelijkse activiteiten te managen, verbinding aan te gaan met consumenten, betalingen te accepteren en hierdoor te groeien. Het hoofdkantoor is gevestigd in Montréal, Canada, en Lightspeed wordt vertrouwd door de populaire lokale ondernemers binnen de retail en horeca. Lightspeed is inmiddels uitgegroeid tot ruim 900 medewerkers, met kantoren in Canada, de VS, Europa en Australië. Het hoofdkantoor in Nederland is gevestigd in Amsterdam.

Lightspeed
lightspeed@marcommit.nl

Lightspeed Nederland

www.lightspeedhq.nl

Meer informatie:
Marcommit
Mariëlle van Schaik
035 – 5822730
Marielle.vanschaik@marcommit.nl
Laatste van Lightspeed
Lightspeed biedt flexibele en veilige betaalmogelijkheid voor restaurants door integratie met Tikkie Check

Lightspeed verbetert de contactloze ervaring voor restaurants met Order Ahead

Lightspeed to Acquire ShopKeep to Accelerate Digital Transformation of SMBs Across the United States
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Logo Marcommit
Lightspeed contact

Logo Lightspeed

info.nl@lightspeedhq.com
  www.lightspeedhq.nl
Lightspeed sociaal

Lightspeed tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys