www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: LVTPR

Extreme zet 26 locaties wereldwijd binnen 24 uur over naar cloud-managed networking

ExtremeCloud IQ nu uitgerold in 17 landen

Amstelveen, 9 september 2020 - Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR), een cloudgedreven netwerkbedrijf, heeft ExtremeCloud™ IQ uitgerold op 26 locaties in 17 landen. Hiermee bereikt het bedrijf zijn doel: transformeren in een organisatie die volledig cloud-managed is. De implementatie vond plaats op 3 augustus 2020 en werd binnen 24 uur voltooid. Onderdeel hiervan was de onboarding van honderden ExtremeWireless™- Wi-Fi 6-accesspoints en voor fabric geschikte switches op het cloudmanagementplatform. Dankzij het flexibele, cloud-managed netwerk kan het IT-team van Extreme de dagelijkse connectiviteitservaring voor medewerkers in elk kantoor eenvoudig optimaliseren. Analytics die worden aangeleverd via de onuitputtelijke databibliotheek van het platform geven Extreme de mogelijkheid om processen te verbeteren bij development-, sales- en operations-teams. Zo kan het zijn groeiende ecosysteem van medewerkers, partners en klanten beter bedienen.

Jeff Creasy, Vice President of Information Systems, en Larry Baker, Director of Information Systems, bespreken hun transitie-ervaring van de cloud vanuit een netwerk-operations-perspectief. Zij doen dit tijdens de Extreme Connect Virtual-gebruikersconferentie op woensdag 16 september 2020 om 21.00 uur Nederlandse tijd.

Extreme Connect Virtual is een twee dagen durende conferentie die plaatsvindt op 16 en 17 september 2020. De conferentie bevat IT-strategiesessies en praktische workshops die laten zien hoe je transformatie bewerkstelligt via netwerk-operations en een moeiteloze netwerkervaring creëert. Gratis registreren kan hier

Belangrijkste feiten:
  • Extreme maakt zich al lange tijd sterk voor de voordelen van een end-to-end cloud-managed netwerk. Die voordelen bestaan uit lagere infrastructuurkosten, eenvoudige interoperabiliteit, betere netwerksecurity, inzichten en analytics ondersteund door onbeperkte data en een hogere netwerkbetrouwbaarheid. Extreme is een snelgroeiend bedrijf met wereldwijde aanwezigheid. Het omarmen van de cloud zorgt ervoor dat zijn netwerk deze groei kan ondersteunen. Tegelijkertijd voorziet de cloud in de analytics die nodig zijn voor het nemen van data-gedreven beslissingen.
  • ExtremeCloud IQ vereenvoudigt de onboarding, configuratie, monitoring, troubleshooting, meldingen, en het beheren en rapporteren voor netwerkinfrastructuur-apparaten op alle verbonden locaties. Het platform geeft beheerders 360-graden inzicht in de status en performance van apparaten, clients, applicaties en het netwerk. Hiermee beheert het IT-/netwerkteam van Extreme eenvoudig het volledige netwerk en kan het snel mogelijke problemen opsporen en oplossen. Dankzij onbeperkte dataretentie vergroot Extreme zijn operationele efficiëntie en kan het beslissingen nemen op basis van historische data en jaar-op-jaar-trends. Op deze manier kan het team continu problemen identificeren en oplossen en kan het nieuwe oplossingen innoveren om salesprocessen, supplychainbeheer en dienstverlening te verbeteren.
  • Met ExtremeCloud IQ is het mogelijk om snel connectiviteit te leveren en te beheren binnen verspreide locaties over heel de wereld. Hierdoor kon Extreme honderden switches en accesspoints tegelijkertijd onboarden en kreeg IT onmiddellijk inzicht in duizenden clients en endpoints. De AI-, ML- en automatiseringsmogelijkheden van het platform dragen bij aan kostenbeperking en stroomlijnen de IT-activiteiten, waardoor het beheren van een groot, complex en wereldwijd netwerk heel eenvoudig wordt.
Feiten ExtremeCloud IQ
  • ExtremeCloud IQ beheert meer dan één miljoen netwerkapparaten met meer dan acht miljoen verbonden client-apparaten per dag. Het platform krijgt daarmee 4,6 miljard beheerberichten binnen die zijn ML- en AI-engine voeden. De infrastructuurapparaten die worden beheerd, en de clients die ermee verbonden zijn, verwerken meer dan zes petabyte aan data per dag.
  • ExtremeCloud IQ voorziet in ongeëvenaarde cloudkeuze; het biedt het meest flexibele implementatiemodel dat op de markt is, met als enige een onbeperkte bron aan data. ExtremeCloud IQ is het meest flexibele cloudplatform op de markt, met ML- en AI-engines die helpen data te verzamelen voor het bouwen, beveiligen en onderhouden van flexibele en gedistribueerde netwerken.
  • ExtremeCloud IQ is ISO/IEC 27001-gecertificeed door de International Standards Organization (ISO). Extreme is de eerste cloud-gedreven netwerkleverancier die door ISO wordt erkend voor zijn focus op best practices en controls voor systemen voor informatiebeveiligingsbeheer. Om compliance-wetgeving zoals de Global Data Privacy Regulation (GDPR) te ondersteunen, behouden alle ExtremeCloud IQ-klanten de mogelijkheid om hun data op elk moment te wissen.
Aanvullende quote

Daniel Adam, Chief Information Officer, Extreme Networks
“In onze zoektocht naar het leveren van een moeiteloze ervaring voor onze klanten en partners, besloten we ExtremeCloud IQ te implementeren om ons wereldwijde netwerk te beheren. We lanceerden dit netwerk vorig jaar. Met dit initiatief hebben we ons doel bereikt, en dat te midden van een pandemie. Als dat niet onderstreept hoe snel en eenvoudig je met de cloud een gedistribueerd netwerk kan onboarden en beheren, weet ik het ook niet meer! We maken met trots gebruik van de oplossingen die we verkopen. Dankzij deze implementatie ervaren onze medewerkers, klanten en partners uit eerste hand de waarde van onbeperkte data en de voordelen van een centraal beheerd cloudnetwerkplatform en end-to-end cloud-managed netwerk.”

Aanvullende bronnen

Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc ( EXTR) biedt een probleemloze netwerkervaring die iedereen verder brengt. We verkennen de grenzen van technologie met de kracht van machine learning, artificial intelligence, analytics en automatisering. Meer dan 50.000 klanten wereldwijd vertrouwen op onze end-to-end netwerkoplossingen in de cloud en op onze topservice die hen helpt bij het versnellen van de digitale transformatie en hen laat groeien. Meer informatie is te vinden op de website van Extreme – of volg ons op Twitter, LinkedIn en Facebook.

Extreme Networks, het Extreme Networks-logo zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en in andere landen. Andere handelsmerken die hierin worden getoond zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.
Laatste van Extreme Networks
Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

Extreme transformeert netwerkinfrastructuur van ŠKODA AUTO
Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Partner Summit 2020: Cisco lanceert vereenvoudigd partnerprogramma, nieuwe platforms en oplossingen

HPS Connectivity Solutions en MCS gaan intensieve Private LTE samenwerking aan

Eaton ontvangt als eerste zowel IEC als UL cybersecurity-certificaten voor productontwikkelingsprocessen

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

MKB Fonds en Uniserver nemen gezamenlijk Micros Internetdiensten over

Sofina verwerft minderheidsbelang in Collibra

Red Hat kondigt algemene beschikbaarheid aan van Fedora 33

Winnaars Nederlandse Cisco Partner Awards 2020 bekend

Handheld Group Expands and Moves to New Dynamic Global Headquarters

Zivver haalt 17 miljoen dollar op in een nieuwe financieringsronde voor het versnellen van zijn internationale expansie

Plus500 ziet omzet en het aantal klanten stijgen in derde kwartaal 2020

Q3 2020 RESULTS ICT GROUP

Logo LVTPR
Extreme Networ.. contact

Logo Extreme Networks

www.extremenetworks.com
Extreme Networ.. sociaal

Extreme Networ.. tweets

Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen