www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
PR: Progress Communications

Techeap.nl selecteert de 11 meest veelbelovende energie scale-ups van Nederland voor prestigieuze Rise Programma

Dyecoo, Excess Materials Exchange, Felyx, Hello Energy, Hyperloop, Lightyear, Overstory, Physee, Sensorfact, Solarge en Sympower zijn geselecteerd voor de tweede batch van het Techleap.nl Rise Program. Met dit ambitieuze programma zetten Techleap.nl en topondernemers als Jitse Groen (Takeaway) Pieter van der Does (Adyen), Ali Niknam (bunq), Steven Schuurman (Elastic), Chris Hall (Bynder), Michiel Muller (Picnic) en Gillian Tans (Booking.com) zich in om de meest veelbelovende scale-ups van Nederland sneller internationaal te laten groeien.

De elf geselecteerde startups zijn stuk voor uitblinkers die zich ieder op hun eigen manier hard maken voor het afvlakken van de klimaatcurve. Voor dit thema is gekozen omdat de huidige crisis bedrijven, landen en instellingen kansen biedt om te investeren in een duurzamere en groenere toekomst. Daarnaast kent Nederland veel veelbelovende duurzame techbedrijven. Juist omdat volgens Techleap.nl nieuwe technologieën en innovatieve oplossingen nodig zijn om de opwarming van de aarde tegen te gaan, is het cruciaal dat deze bedrijven de ruimte en de middelen krijgen om maximaal te kunnen bouwen aan een nieuwe duurzame toekomst.

Ambitie
Het Techleap.nl Rise Program speelt daarbij een cruciale rol. Tijdens het programma worden de founders van de elf geselecteerde scale-ups aangespoord om van elkaar te leren over de uitdagingen van het opschalen van een bedrijf. Zij krijgen daarbij ondersteuning en feedback van Nederlandse topondernemers die hun eigen inzichten en geleerde lessen delen met de nieuwe lichting veelbelovende scale-ups. Ook zet het programma de scale-ups (inter-)nationaal op de kaart bij corporates, investeerders en media. De inzichten uit het programma worden ook gedeeld om het tech-ecosysteem in Nederland verder te verbeteren en knelpunten en oplossingen te definiëren voor de groei-uitdagingen van scale-ups.

Tjarda Voorneman, Directeur Techleap.nl Rise Program: “We zijn erg enthousiast om aan de slag te gaan met deze nieuwe lichting bedrijven voor het Techeap.nl Rise Program. We kunnen niet wachten om te helpen hun groei te versnellen door hen samen te brengen om inzichten te delen en te leren van enkele van 's werelds meest vooraanstaande Nederlandse ondernemers.”

Quinten Selhorst, CEO Felyx Sharing BV: “We hebben ons aangemeld voor het Rise Programma omdat we geloven dat het één van de beste manieren is om te leren over snelle groei. Het feit dat we zijn geselecteerd, is voor zowel onszelf als voor onze externe stakeholders een enorme bevestiging dat we worden gezien als een van de meest veelbelovende scale-ups in Nederland."

Lees hier meer over de geselecteerde scale-ups en het programma:

Over Techleap.nl Rise Program
Het Techleap.nl Rise Program is een initiatief van Techleap.nl om de meest veelbelovende scale-ups van Nederland te empoweren door peer-learning. Het intensieve programma heeft als doel om de opkomst en ontwikkeling van wereldkampioenen in de technologiesector te ondersteunen, minder afhankelijk te worden van technologische oplossingen uit andere landen en een klimaat te creëren waarin twee unicorns per jaar kunnen ‘opstijgen’. In 2023 wil Techleap.nl Rise 250 veelbelovende scale-ups hebben ondersteund. De scale-ups die meededen aan de eerste batch, waren: Easee, Floryn, LTO Network, Mapiq, Nico.Lab, Online Payment Platform, Polarsteps, Quicargo, Starred en Wizenoze.
Laatste van Techleap.nl
Talent hard nodig voor economisch herstel van Nederland

Techeap.nl selecteert nieuwe lichting meest veelbelovende scale-ups van Nederland voor prestigieuze Rise Programma

Toonaangevende investeerders sluiten zich aan bij internationale taskforce tegen klimaatverandering
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Logo Progress Communications
Techleap.nl contact

Logo Techleap.nl

Rutger Huizenga
  rutger@techleap.nl
  www.techleap.nl
Techleap.nl sociaal

Techleap.nl tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys