www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
PR: Clarity Benelux

Boomi aXis voor SAP: allereerste iPaaS-oplossing voor snellere bedrijfsresultaten in SAP

Amsterdam, 7 september 2020Boomi™, onderdeel van Dell Technologies™, breidt zijn aanbod van oplossingen voor EiPaaS (Enterprise Integration Platform as a Service) uit met Boomi aXis voor SAP. De nieuwe oplossing werd aangekondigd tijdens het interactieve SAP Insiders S/4HANA2020-evenement. Met Boomi aXis voor SAP kunnen gebruikers makkelijker en sneller SAP-data uitwisselen binnen één platform. Dit helpt organisaties sneller zakelijke beslissingen te nemen en op korte termijn concurrentievoordeel te behalen in de huidige dynamische markt.

Boomi aXis voor SAP is de eerste EiPaaS-oplossing voor het SAP-ecosysteem. Boomi aXis voor SAP maakt gebruik van vooraf gedefinieerde configuraties en verkort de verwerkingstijd door beperkende resources weg te nemen bij de verwerking van data van en naar het SAP ecosysteem.

De oplossing helpt business units bij de optimalisatie van hun processen, door ze in staat te stellen zowel SAP als andere systemen in te zetten voor Event Driven Architecture (EDA) en artificial intelligence (AI). Dit helpt gebruikers sneller goed geïnformeerde beslissingen te nemen.

“We horen van klanten dat de complexe aard van ERP-systemen het heel moeilijk maakt om de juiste data boven tafel te halen waarmee ze bedrijfsprocessen kunnen verbeteren en nieuwe oplossingen kunnen bouwen die meerdere systemen bestrijken”, zegt Ed Macosky, Senior Vice President Product bij Boomi. "Ons doel bij Boomi is om klanten een self-service platform te geven waarmee ze alle mogelijke data op kunnen halen wanneer ze dat nodig hebben. Boomi aXis voor SAP maakt gebruik van de vooraf ingestelde bedrijfslogica en beheerdersconfiguratie van SAP, zodat klanten veel sneller en zelfstandig kunnen innoveren.”

Boomi aXis voor SAP maakt gebruik van geavanceerde EiPaaS-mogelijkheden, waaronder datamanagement en low-code applicatieontwikkeling - allemaal op hetzelfde platform. De oplossing van Boomi maakt gebruik van datawizards om tabelrelaties automatisch aan te maken, zodat geen onduidelijkheid ontstaat over de manier waarop SAP bepaalde data definieert. Ook geeft de oplossing aan waar en wanneer naar data moet worden gezocht en doet het automatisch aanbevelingen voor optimale datarelaties. Boomi is uniek gepositioneerd om legacy-oplossingen, moderne applicaties, data, devices en personeel hechter te integreren. Zo kunnen organisaties met het Unified Platform hun customer journeys beter beheren en optimaliseren.

WWZ, een groot Zwitsers nutsbedrijf met oplossingen voor telecommunicatie, energie, gas, water en verwarming, doet al zijn voordeel met Boomi en Boomi aXis voor SAP.

“Om onze marktpositie te versterken hebben we een nieuwe reeks diensten ontwikkeld om glasvezel op abonnementsbasis te leveren aan onze 60.000 kabel-internetgebruikers”, zegt Stefan Willi, Chief Technology Officer bij WWZ Energie AG. “Een van onze grootste uitdagingen was dat we doorlopend grote hoeveelheden SAP-data richting andere applicaties binnen ons ecosysteem moesten sturen. We hadden een manier nodig om de complexiteit te verlagen en de snelheid te verhogen. Dankzij Boomi verlopen onze abonnementsprocessen nu negen keer zo snel, omdat we gebruik konden maken van kant-en-klare SAP-sjablonen en data efficiënt konden uitwisselen tussen applicaties. Zo waren wij in staat onze bedrijfsdoelen te behalen.”

SAP, Boomi en Dell Technologies
Boomi verbindt klantervaringen met SAP door third-party systemen en data met SAP te koppelen middels een agnostisch, cloud-based digitaal enterprise platform. Boomi heeft onder meer de SAP-certificaties SAP S/4HANA® en SAP NetWeaver®. Dell Technologies is Global Strategic Partner en service provider voor SAP. De organisatie is al meer dan 20 jaar partner van SAP, met ruim 15,000 gezamenlijke klanten. In 2019 ontving Dell de SAP Pinnacle Award tijdens SAP Sapphire.

Boomi aXis voor SAP is nu beschikbaar en wordt geleverd door GSI en SI partners. Boomi deelde meer informatie over de aankondiging tijdens het interactieve SAP Insider’s S/4HANA2020-evenement. Klik hier voor meer informatie.

Over Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verbindt alles en iedereen middels ons open en intelligente cloudplatform. Wereldwijd hebben al meer dan 12.000 klanten gekozen voor Boomi’s integration-Platform-as-a-Service (iPaaS) vanwege de snelheid, het gebruiksgemak en de lage Total Cost of Ownership. De visie van Boomi, als pionier op het gebied van de intelligente toepassing van data, is het klanten en partners snel en eenvoudig mogelijk te maken data te ontdekken, te beheren en te orkestreren, en applicaties, processen en mensen met elkaar te verbinden voor betere en snellere resultaten.

Meer informatie vindt u op www.boomi.com.

© 2020 Boomi Inc. Dell, Dell Technologies, Boomi, het ‘B’ logo, Atom, Atomsphere, Molecule en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden. Andere namen of merken kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.

Toekomstgerichte verklaringen
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "Potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klantentrends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Karin van Geelen
E-mail: boomi@yellow-communications.com
Laatste van Dell Boomi
Boomi helpt klanten nog sneller te moderniseren met AWS

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

Boomi kondigt iPaaS-samenwerking aan met Snowflake om cloudmigratie te versnellen en wordt partner met Aible om betere AI-inzichten te leveren

Logo Clarity Benelux

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Orange Cyberdefense