www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

INNOV8iON zet volgende stap en wordt officieel SAP-partner

De Meern, 3 september – INNOV8iON startte nog geen twee jaar geleden met een focus op innovatieve SAP-technologieën als SAP Conversational AI (Chatbots), SAP Cloud, SAP UI (Fiori). Inmiddels bestaat de consultancy club uit meer dan 10 man en sloot deze week het partner contract af met SAP.

INNOV8iON is opgericht door SAP Experts en Xander Rijken en Pieter Gijselhart en is ontstaan vanuit het zusterbedrijf iQibt. Waar iQibt zich meer richt op de business en het optimaliseren van processen, richt INNOV8iON zich op technologische innovatie, API-Management en software development.

Kracht van innovatie
“Nieuwe technologieën worden vaak gezien als toekomstmuziek, minder is echter waar. Door het toepassen van bijvoorbeeld SAP Cloud Technologieën en de juiste innovaties kunnen processen slimmer worden ingericht en wordt er waarde toegevoegd.”, vertelt Rijken.

“ De keuze voor het SAP Cloud Platform is voor ons een logische keuze.”, vult Gijselhart aan. “SAP steekt veel effort in de doorontwikkeling van dit platform en wil vooroplopen met haar innovaties. Wat perfect aansluit bij onze doelstellingen en ambities om organisaties koplopers te maken in de markt.”.

“Het SAP Partnership is voor INNOV8iON dan ook van groot strategisch belang.”, vervolgt Gijselhart. “Met dit Partnership wordt onze samenwerking met SAP nog verder versterkt en kunnen wij hiermee de marktbenadering en de productontwikkeling op het vlak van innovatie, User Experience (Fiori, RPA, CAI) binnen de Nederlandse SAP-markt verder ontwikkelen.”

INNOV8iON Lab
Naast het verder ontwikkelen van SAP-producten vinden Gijselhart en Rijken het ook van belang om een omgeving te creëren voor medewerkers waarin creativiteit en innovatie centraal staan. Rijken vertelt: “Om de nieuwste technologieën verder te onderzoeken hebben wij onze ‘INNOV8iON Days’ in het leven geroepen. Tijdens die dagen kijken wij onder de motorkap van de nieuwst SAP-technologieën en onderzoeken wij wat de mogelijkheden zijn om deze toe te passen op verschillende business vraagstukken. Op deze wijze doen we hands-on ervaring op en verkrijgen wij kennis die wij vervolgens weer kunnen delen met onze klanten en de SAP Community. Ook de samenwerking met SAP op dit vlak is hierin essentieel.”

Het verkrijgen van het SAP Partnership vinden Gijselhart en Rijken tevens een groot compliment. “Onze medewerkers hebben afgelopen twee jaar veel tijd en energie gestoken in het positioneren van INNOV8iON. Door het ontwikkelen en geven van workshops, presentaties en al onze activiteiten binnen de SAP developers community is dit mede geslaagd. Het partnerschap is dan ook een bevestiging dat dit wordt gezien en gewaardeerd.”

Over INNOV8iON
INNOV8iON startte in november 2018 en levert consultancy- en (Full-Stack) development services op het gebied van Machine Learning, Robotics, Conversational AI, Mobile, Cloud, API Management en Fiori en User Experience met focus op SAP. Met innovatieve technologie creëert INNOV8iON koplopers in een markt die steeds sneller verandert.

Xander Rijken – xander.rijken@innov8ion.nl / +31 6 126 779 34
Laatste van INNOV8iON
INNOV8iON zet volgende stap en wordt officieel SAP-partner
INNOV8iON contact

Logo INNOV8iON

info@innov8ion.nl
  innov8ion.nl
INNOV8iON sociaal

INNOV8iON tweets

Logo Reflex Online BV
Logo Blue Dragon
Logo Avinty (GGZ)
Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo Northwave
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Cisco
Logo Enrise BV
Logo Pure Storage