www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
PR: LEWIS

Celonis stelt Malhar Kamdar aan als Chief Ecosystem Officer

Kamdar versterkt het executive team, wat is aangesteld om het ecosysteem van Celonis te transformeren

’s Hertogenbosch, 1 september 2020Celonis, marktleider in geavanceerde AI-process mining en process excellence software, kondigt vandaag de laatste versterking van het executive team aan. Malhar Kamdar, afkomstig van Oracle, sluit zich per 1 september aan bij Celonis in de rol van Chief Ecosystem Officer.

In de hedendaagse maatschappij en economie is een robuust en efficiënt partner- en klantenecosysteem van cruciaal belang voor het behoud en de verdere versnelling van bedrijfsgroei. In de nieuwe rol van Chief Ecosystem Officer zal Kamdar verantwoordelijk zijn voor alle aspecten van Celonis’ wereldwijde ecosysteemstrategie- en uitvoering, inclusief oplossingen, go-to-market en verkoop. Op deze manier wil Celonis het volledig potentieel van de hypergroeimotor van de organisatie benutten.

Kamdar gaat aan de slag met het stimuleren van de snelle uitbreiding van inkomsten, activa en communities uit een veelzijdig ecosysteem van bedrijven, technologie, academische partners en belanghebbenden. Dit houdt onder meer in dat zowel de wereldwijde als lokale klanten en partners in staat worden gesteld om hun waardepropositie te versnellen, waardoor leveranciers van business process outsourcing (BPO) hun activiteiten kunnen optimaliseren. Daarmee kunnen nieuwe inkomstenstromen gecreëerd worden, mede door samen te werken met grote leveranciers van bedrijfssoftware en private-equitygroepen. Daarnaast zal Kamdar zich richten op het ontwikkelen van diepere academische samenwerkingen om innovatie te stimuleren en de community van talent te laten groeien.

Alexander Rinke, co-CEO en mede-oprichter van Celonis, is blij met de komst van Malhar: “Malhar is een fantastische aanvulling op het executive team van Celonis. Hij heeft een uitstekende staat van dienst op het gebied van het leiden, transformeren en het laten groeien van internationale bedrijven en teams. Met zijn zeldzame ondernemende aanpak past hij technologie en bedrijfsinnovatie toe om waardecreatie voor klanten en ecosystemen te creëren. Malhar is de sleutel om onze groei naar het volgende niveau te brengen, als onderdeel van Celonis’ ambitie om een van ’s werelds toonaangevende softwarebedrijven te worden.”

Voorheen was Malhar Kamdar werkzaam bij Oracle, waar hij als Senior Vice President voor EMEA, APAC en Japan leiding gaf aan de International Consulting Business. Daar transformeerde hij de organisatie door in te zetten op wereldwijde en lokale klanten en hun ecosysteem in alle sectoren. Kamdar is een alumnus van London Business School en heeft een MSc in Computer Engineering. Voorafgaand aan zijn functie bij Oracle bekleedde hij senior leiderschapsfuncties bij BEA Systems en HP.

Kamdar: “Ik ben ervan overtuigd dat Celonis en haar ecosysteem de manier waarop organisaties werken fundamenteel zal veranderen. Naast de unieke technologie en het onbegrensde potentieel daarvan, is de meest overtuigende reden voor mij om me bij Celonis aan te sluiten de sterke focus op duurzaamheid en nadruk op bedrijfscultuur – de Celonis Way – om blijvend succes op lange termijn op te bouwen.”

Over Celonis
Celonis is een softwarebedrijf dat de Intelligent Business Cloud aanbiedt, een oplossing gebaseerd op process mining-technologie. Als marktleider in geavanceerde AI Process Mining en Process Excellence software, helpt Celonis bedrijven snel inzicht te krijgen in operationele processtromen voor het optimaliseren van hun bedrijfstransformatie. Bedrijven wereldwijd – waaronder Siemens, GM, 3M, Airbus en Vodafone – vertrouwen al op Celonis’ technologie om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren. Dit resulteert in een miljoenenbesparing en tegelijkertijd zorgt het voor een hogere klanttevredenheid.

Op dit moment heeft Celonis kantoren in Nederland, Duitsland, de Verenigde Staten, en het Verenigd Koninkrijk.

Voor verdere persinformatie, beeldmateriaal of een interview kunt u contact opnemen met LEWIS:
E-mail: CelonisNL@teamlewis.com
Laatste van Celonis
Celonis onthult het eerste Execution Management System in de industrie

Celonis neemt online automatiseringsplatform Integromat over

Celonis stelt Carl Maas aan als nieuwe country manager Benelux
Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Partner Summit 2020: Cisco lanceert vereenvoudigd partnerprogramma, nieuwe platforms en oplossingen

HPS Connectivity Solutions en MCS gaan intensieve Private LTE samenwerking aan

Eaton ontvangt als eerste zowel IEC als UL cybersecurity-certificaten voor productontwikkelingsprocessen

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

MKB Fonds en Uniserver nemen gezamenlijk Micros Internetdiensten over

Sofina verwerft minderheidsbelang in Collibra

Red Hat kondigt algemene beschikbaarheid aan van Fedora 33

Winnaars Nederlandse Cisco Partner Awards 2020 bekend

Handheld Group Expands and Moves to New Dynamic Global Headquarters

Zivver haalt 17 miljoen dollar op in een nieuwe financieringsronde voor het versnellen van zijn internationale expansie

Plus500 ziet omzet en het aantal klanten stijgen in derde kwartaal 2020

Q3 2020 RESULTS ICT GROUP
Celonis contact

Logo Celonis

www.celonis.com
Celonis sociaal

Celonis tweets

Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen