www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

Met GK Polaris biedt Global Knowledge onbeperkt klassikale en online trainingen voor een vast bedrag per jaar

Nieuwegein, 31 augustus 2020 - Global Knowledge, wereldwijd marktleider in trainingen voor IT-professionals, biedt nu de mogelijkheid om onbeperkt klassikale en online training te volgen tegen een vast tarief per jaar. Hiermee speelt Global Knowledge in op de sterk veranderende marktomstandigheden. Het is nu belangrijker dan ooit continu aan de eigen ontwikkeling te werken. Vandaag lanceert het bedrijf daarom GK Polaris, onbeperkt leren tegen een vast tarief per jaar.

Onbeperkt toegang tot trainingen, juist nu
Na een voorintroductie die startte in juni van dit jaar, is gebleken dat dit de meest succesvolle productlancering is van Global Knowledge ooit. De onbeperkte toegang tot het trainingsaanbod tegen een vast tarief helpt de IT-professional zich laagdrempelig te blijven ontwikkelen en te certificeren.

“Veel professionals en organisaties willen zich mede vanwege de Coronacrisis snel kunnen aanpassen aan sterk veranderende marktomstandigheden. Door te kiezen voor GK Polaris kan je gedurende één jaar steeds op korte termijn een training volgen zonder aparte budgetaanvragen. Dit biedt een enorme flexibiliteit voor onze klanten”, stelt Global Knowledge Managing Director Benelux René Lap. “De scherp geprijsde abonnementsvormen van GK Polaris zijn uniek en gedurfd in onze markt. Toch kunnen professionals dezelfde kwaliteit verwachten die ze van ons gewend zijn.”

“We zijn enthousiast over GK Polaris omdat het onze gezamenlijke klanten meer flexibiliteit en mogelijkheden biedt om diepgaande Microsoft-trainingen te volgen, waardoor individuen en organisaties hun volledige potentieel kunnen realiseren.", zegt Geoff Hirsch, Senior Director van het Worldwide Learning Partner Channel van Microsoft.

Wat houdt GK Polaris precies in?
GK Polaris kent drie varianten: Discovery, Launch en Accelerate.

GK Polaris Discovery
Met Discovery volgen IT professionals voor € 2.995,- gedurende één jaar onbeperkt online klassikale trainingen onder leiding van een docent. De cursisten hebben contact met medecursisten, doen opdrachten in technische labs én ontvangen hetzelfde cursusmateriaal als bij een reguliere klassikale training. GK Polaris Discovery bestaat momenteel uit trainingen van Microsoft en Amazon Web Services en over Scrum, Agile en soft skills, maar wordt in de aankomende periode verrijkt met trainingen van andere leveranciers en andere onderwerpen.

GK Polaris Launch
Met Launch krijgen IT professionals onbeperkt toegang tot meer dan 200 e-Learnings voor € 89,- per jaar. De e-Learnings gaan over DevOps, maar bijvoorbeeld ook over projectmanagement en programmeren. Met GK Polaris Launch kan overal en op ieder tijdstip geleerd worden. Launch is tijdelijk beschikbaar voor degenen die Discovery aanschaffen.

GK Polaris Accelerate
Accelerate geeft voor € 339,- per jaar naast Launch ook toegang tot opnames van klassikale trainingen én de technische labs die in deze trainingen worden gebruikt. Dit is ideaal voor professionals die met minder budget toch toegang willen krijgen tot de hoogwaardige content die Global Knowledge te bieden heeft. Accelerate is nu nog in ontwikkeling en wordt in de komende maanden aan GK Polaris toegevoegd.

Meer informatie over GK Polaris is hier te vinden.

Over Global Knowledge
Global Knowledge is de wereldwijde marktleider in trainingen voor IT-professionals en voorziet organisaties en werknemers van de juiste kennis, met als motto: “Building skills to enable success”. Continu leren, zowel online als in het klaslokaal, is van groot belang door de snelheid waarin de huidige maatschappij zich ontwikkeld. We helpen IT-professionals door heel Nederland en België aan de juiste skills door middel van trainingen, certificeringen en assessments. En we denken daarbij niet alleen aan de harde IT skills, maar ook aan de soft skills. Global Knowledge zorgt ervoor dat jij succesvol bent én blijft. Het hoofdkantoor van Global Knowledge is gevestigd in Cary in de Verenigde Staten en in Nederland en België zijn er 6 trainingslocaties en kantoren in Nieuwegein, Groningen en Mechelen (B).

Voor meer informatie of een verdere toelichting door René Lap,Global Knowledge Managing Director Benelux, kunt u contact opnemen met Hilde Kok, 06-29622599.

Over Global Knowledge
Global Knowledge is de wereldwijde marktleider in trainingen voor IT-professionals en voorziet organisaties en werknemers van de juiste kennis, met als motto: “Building skills to enable success”. Continu leren, zowel online als in het klaslokaal, is van groot belang door de snelheid waarin de huidige maatschappij zich ontwikkeld. We helpen IT-professionals door heel Nederland en België aan de juiste skills door middel van trainingen, certificeringen en assessments. En we denken daarbij niet alleen aan de harde IT skills, maar ook aan de soft skills. Global Knowledge zorgt ervoor dat jij succesvol bent én blijft. Het hoofdkantoor van Global Knowledge is gevestigd in Cary in de Verenigde Staten en in Nederland en België zijn er 6 trainingslocaties en kantoren in Nieuwegein, Groningen en Mechelen.
Laatste van Global Knowledge

Global Knowledge neemt Hodac Training B.V. over

Global Knowledge sluit financieel jaar opnieuw met recordomzet af
Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen
Global Knowled.. contact

Logo Global Knowledge

Global Knowled.. sociaal

Global Knowled.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders