www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
PR: LVTPR

commercetools is Leader in 2020 Gartner Magic Quadrant for Digital Commerce

Bedrijven die commercetools gebruiken bereiken tot drie keer sneller e-commerce-ROI

Amsterdam, 28 augustus 2020 – commercetools, de next-generation commercesoftwareonderneming, is uitgeroepen tot een ‘Leader’ in het 2020 Gartner Magic Quadrant for Digital Commerce. Hiermee springt het bedrijf naar de topcategorie na twee jaar als een ‘Visionary’ te hebben gescoord. Als platform voor zowel B2C als B2B e-commerce-innovaties is commercetools beoordeeld op ‘completeness of vision’ en ‘ability to execute’. commercetools legt uit dat het is gebouwd voor snelheid en flexibiliteit in de digitale commercie.

Dirk Hörig, medeoprichter en CEO van commercetools: “De mogelijkheid om snel te reageren op marktvereisten en om in minder tijd nieuwe features te implementeren was niet eerder zó belangrijk. We zijn trots om door Gartner als leider te worden erkend voor onze hulp aan bedrijven bij het moderniseren van hun e-commerce-aanbod. Waarin we ons vooral onderscheiden, is ons vermogen om bedrijven met onze modulaire aanpak te helpen sneller resultaat te behalen, bijvoorbeeld door in te spelen op nieuwe inkomstenstromen en de klantervaring te verbeteren.”

commercetools helpt grote ondernemingen met het stapsgewijs doorvoeren van veranderingen in de architectuur. Hörig: “Met deze aanpak zien bedrijven al binnen een paar weken business value.”

Met de flexibele oplossing van het bedrijf kunnen ondernemingen snel – binnen een paar weken in plaats van maanden – aan de slag met hun commerciële plannen.

commercetools is opgericht als antwoord op traditionele commerceplatformen, die te star, complex en uitdagend zijn om te updaten volgens de snelheid die vandaag de dag nodig is. Het bedrijf voorziet een aantal van de meest geavanceerde organisaties ter wereld van de toekomst van commerce. De toonaangevende headless architectuur van commercetools en zijn suite van API’s geven bedrijven volledige controle over hun merken en klantervaringen – met meer flexibiliteit en snelheid.

Hörig: “Bedrijven die hun digitale kanalen hebben gemoderniseerd, inclusief B2B- en B2C-merken, hebben een veel betere positie ten opzichte van de concurrentie. In e-commerce moeten ze snel, flexibel en schaalbaar zijn. Als je dat nog niet bent, zijn wij er om je te helpen.”

Een kopie van het Gartner-rapport is hier te downloaden.

Gartner doet geen aanbevelingen voor een specifieke leverancier, product of dienst die is afgebeeld in zijn onderzoekspublicaties en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te kiezen die de hoogste beoordelingen of een andere aanduiding hebben. De onderzoekspublicaties van Gartner zijn de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet worden geïnterpreteerd als feiten. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, met inbegrip van garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over commercetools
commercetools is hét toonaangevende platform voor next-generation B2C- en B2B-commerce. Om de markt te helpen overstappen van beperkende legacy-suites, ontwikkelde commercetools een headless, API-first, multi-tenant SaaS-commerceplatform dat cloud-native is en gebruikmaakt van flexibele microservices. Met behulp van moderne ontwikkelbouwblokken in een cloudplatform aangeboden door commercetools, kunnen klanten op grote schaal voorzien in de beste commerce-ervaringen binnen elk touchpoint.

commercetools heeft kantoren in Europa, de Verenigde Staten en Azië-Pacific. Het hoofdkantoor is gevestigd in Duitsland. Sinds zijn oprichting in 2006 is commercetools-software geïmplementeerd door Fortune 500-bedrijven uit allerlei sectoren, van retail tot productie en van telecommunicatie tot mode.

Meer informatie is te vinden op commercetools.com.
Laatste van commercetools
commercetools is Leader in 2020 Gartner Magic Quadrant for Digital Commerce

Eerste open food-marktplaats Foodl biedt ubiquitous commerce met technologie van commercetools

commercetools en roboticaontwikkelaar Franka Emika verlengen partnerschap
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Logo LVTPR
commercetools contact

Logo commercetools

commercetools@lvtpr.nl
  commercetools.com
commercetools sociaal

commercetools tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys