www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

Frontline Solutions sluit partnerovereenkomst met 24sessions om videobellen bij klanten in te zetten

Vianen, 25 augustus 2020 – Frontline Solutions en 24sessions hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend. Videobellen is steeds meer in opkomst en klanten van Frontline Solutions zochten een oplossing om videobellen in te zetten als  kanaal voor klantcontact. Het partnership werd een feit nadat Hans Reuver (algemeen directeur Frontline Solutions) en Rutger Teunissen (CEO en Co-founder 24sessions) vorige week beiden hun handtekening zetten.

De klant van nu bepaalt zelf waar en wanneer hij contact opneemt met een organisatie. En in de afgelopen periode na de uitbraak van het coronavirus werd meer en meer duidelijk dat er absoluut behoefte is aan persoonlijk klantcontact. Videobellen voorziet in die behoefte en biedt daarnaast ook nog handige mogelijkheden zoals het delen van documenten of met elkaar meekijken op het beeldscherm. Een onmisbaar kanaal dus als je als organisatie persoonlijk klantcontact nastreeft.

Eenduidige en consistente klantbeleving
Videobellen – of beeldbellen zoals het ook genoemd wordt – past perfect in een omnichannel klantcontact strategie. Met deze strategie lever je een eenduidige en consistente klantbeleving over alle beschikbare kanalen. Integreer je videobellen in je CRM-systeem, dan krijg je eenvoudig de mogelijkheid om features toe te voegen aan eigen applicaties zoals boekingsformulieren, reviews of een agenda-integratie.

Persoonlijk contact
Hans Reuver, algemeen directeur van Frontline Solutions: “Voor klanten die contact opnemen met een organisatie, werkt de oplossing van 24sessions heel simpel. Met slechts 1 klik op een link start het gesprek met de agent. En door het persoonlijke contact leent videobellen zich uitstekend als contactkanaal om ingewikkelde zaken makkelijker uit te leggen. Daarnaast vinden wij veiligheid belangrijk. Aangezien 24sessions AVG-proof en compliant is met ISO 27001 en PCI weten we dat het daarmee goed zit.”

Krachten bundelen
“Onze technologie is speciaal ontwikkeld voor klantcontact, want videobellen voegt veel waarde toe voor contact centers. Juist voor wat ingewikkelder vragen is videocontact heel geschikt, dankzij net dat beetje extra persoonlijke uitleg. Agents en klanten starten het videogesprek met 1 klik op een link, in een veilige omgeving. We zien dat dit gemak tot een betere service en conversie leidt. We helpen al onze klanten bovendien om videobellen professioneel uit te rollen met uitgebreide training. Die begeleiding maakt echt het verschil om videocontact succesvol te maken. Daarom zijn we trots dat we onze krachten kunnen bundelen met de jarenlange ervaring van Frontline Solutions,” aldus Rutger Teunissen, CEO en Co-founder 24sessions.

Over Frontline Solutions
In de digitale wereld van vandaag is persoonlijk klantcontact waardevoller dan ooit. Frontline Solutions zet de norm als het gaat om bereikbaarheid en klantgerichtheid in de Beneluxmarkt. Uitdagingen in klantcontact vertalen we naar schaalbare en flexibele concepten en we bieden succesvolle oplossingen die winstgevend geïmplementeerd worden en beheersbaar zijn.

Met circa 30 medewerkers ondersteunen we vanuit Vianen onze toonaangevende klanten zoals Enexis, Drukwerkdeal, a.s.r., ministerie van Buitenlandse Zaken, facilitair contactcenter Callexcell en Woonbron.

Over 24sessions
24sessions maakt klantcontact via video eenvoudig en veilig. Hun premium technologie is aan te passen op verschillende customer journeys, biedt ingebouwde boekingsformulieren, feedback & rapportage en talloze integraties. Zo helpen ze bedrijven als Achmea, Rabobank en Vattenfall om te videobellen met klanten.

24sessions is door Google, McKinsey en Rocket Internet uitgeroepen tot een van de 10 beste B2B-startups in Europa. Neem voor meer informatie contact op met Olivier Advocaat via +31 (0)6 12 65 15 08, of kijk op www.24sessions.com

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Hans Reuver, algemeen directeur, 088 - 2680 780 of hans.reuver@frontline.nl. Of kijk op www.frontline-solutions.nl

Laatste van Frontline Solutions

Frontline Solutions versterkt team met senior accountmanager, marketing medewerker en senior engineer

Frontline Solutions her-certificeert zich voor ISO27001
Frontline Solu.. contact

frontline-solutions.nl
Frontline Solu.. sociaal

Logo Reflex Online BV
Logo Blue Dragon
Logo Avinty (GGZ)
Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo Northwave
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Cisco
Logo Enrise BV
Logo Pure Storage