www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: ItsaRep

Nieuwe, compacte WD My Passport SSD gebouwd voor snelheid en productiviteit

Western Digital Corp. brengt een nieuwe WD My Passport SSD met een capaciteit tot 2TB op de markt. De SSD heeft een nieuw, gestroomlijnd, compact metalen ontwerp, niet groter dan een hand. Hoge snelheden, dankzij NVMe-technologie, bieden consumenten en zakelijke gebruikers veilige opslag voor en toegang tot hun waardevolle bestanden.

Gebouwd voor content creators
De nieuwe My Passport SSD stelt consumenten in staat om bestanden bijna twee keer zo snel te verwerken en te verplaatsen in vergelijking tot de vorige versie van de schijf. Zowel op laptop als desktop, thuis, op kantoor of onderweg, kunnen professionals hun gegevens betrouwbaar en snel op deze schijf opslaan en zo hun productiviteit vergroten.

Nieuw ontwerp
De WD My Passport SSD is ontworpen om betrouwbare prestaties en een vleugje luxe te bieden, van binnen en van buiten. Het gedurfde metalen ontwerp is zowel stijlvol als duurzaam. De schijf ligt comfortabel in de hand en past in een broekzak, zodat gebruikers hun content overal mee naartoe kunnen nemen. My Passport SSD is verkrijgbaar in een reeks moderne kleuren, waaronder grijs, blauw, rood en goud, zodat consumenten de schijf kunnen kiezen die het beste bij hun stijl past.

De nieuwe My Passport SSD biedt de technische functies die gebruikers nodig hebben en willen, waaronder:
  • Razendsnelle NVMe-technologie met leessnelheden tot 1050 MB/s en schrijfsnelheden tot 1000 MB/s.
  • 256-bits AES-hardware versleuteling met wachtwoordfunctie om waardevolle content te beschermen.
  • Schok- en trillingsbestendigheid en valbestendig tot 1,98 m.
  • Meegeleverde software waarmee gemakkelijk back-ups gemaakt kunnen worden op de schijf of een cloudservice-account.
  • USB 3.2 Gen-2-technologie met een USB-C-kabel en een USB-A-adapter.
  • Direct klaar voor gebruik en compatibel met Mac en pc.
Prijs en beschikbaarheid
De My Passport SSD heeft een gelimiteerde garantie van vijf jaar. De SSD is nu verkrijgbaar bij geselecteerde verkooppunten in de kleur grijs met 500 GB en 1 TB opslagcapaciteit. Andere kleuren en capaciteiten volgen later dit jaar. De nieuwe schijf heeft een aanbevolen verkoopprijs van respectievelijk € 152,99 voor 500 GB en € 245,99 voor de 1 TB variant.

"De nieuwe My Passport SSD levert de snelheid, betrouwbaarheid en functionaliteit die consumenten van ons gewend zijn", aldus Susan Park, vice president Consumer Solutions bij Western Digital. “Het is een krachtige en geavanceerde oplossing voor de iedereen die dagelijks content creëert en bestanden snel wil verplaatsen. De afgeronde hoeken, golvende lijnen en zachte randen versterken de draagbaarheid van de My Passport SSD en maken hem gemakkelijk mee te nemen, terwijl de schijf ook duidelijk herkenbaar is als lid van WD's bekroonde My Passport-productassortiment.''

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kan aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leeft, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.

Voor meer informatie: WD, WD_Black en SanDisk.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
World Backup Day: 5 aandachtspunten voor opslag

Western Digital brengt Apex Legends-geheugenkaart uit voor Nintendo Switch

Western Digital en Qumulo ondersteunen Institute for Health Metrics and Evaluation met 2 petabyte
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Logo Ivanti
Logo Infoblox
Logo ROVC