Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: Marcommit

Gemeente Hollands Kroon kiest 2at om Klant Informatie Systeem in te richten

Utrecht - 2at ondersteunt de gemeente Hollands Kroon deze zomer bij het optimaliseren van de bedrijfsvoering en dienstverlening. Het opzetten en inrichten van een Klant Informatie Systeem gaat hierin het grote verschil maken. Door de klantvraag centraal te stellen en informatie gebundeld en overzichtelijk in beeld te hebben, kan Hollands Kroon nog beter haar klanten* tijd- en plaats onafhankelijk voorzien van optimale service.

Een digitale gemeente
De gemeente Hollands Kroon is een gemeente zonder een fysieke balie. Op digitaal gebied liggen ze dus al voor op andere gemeenten. Dit maakt ook dat de digitale klantreis van cruciaal belang is. Om de communicatie met klanten nog beter te laten verlopen, implementeert 2at deze zomer in een versneld traject een Klant Informatie Systeem. Het systeem zorgt voor grip op de processtappen van het afhandelen van een klantdossier en voor transparantie. Het is voor medewerkers direct duidelijk wat de status van een bepaalde aanvraag is, wie er verantwoordelijk is voor de volgende stap en geeft hen direct inzicht in de werkvoorraad. Ook klanten krijgen via een veilig webportaal eenvoudig inzicht in documenten en de status van een (aan)vraag.

Inzicht in lopende aanvragen, de bijbehorende documenten en relevante contacthistorie zorgen ervoor dat klanten vaak in het eerste contact al goed geholpen kunnen worden, ongeacht via welk kanaal de vraag binnenkomt. Daarnaast stelt het systeem de gemeente in staat om met behulp van data proactief te communiceren naar klanten. Voor de implementatie maakt 2at gebruik van het Microsoft Dynamics platform en van een eigen ontwikkelde Klant Informatie Systeem-oplossing speciaal gericht op de gemeentemarkt.

Michiel Koster, directeur bij de gemeente Hollands Kroon: “De aanbesteding voor dit project is gewonnen door 2at omdat zij precies kunnen leveren wat wij nodig hebben. We waren tijdens het aanbestedingstraject positief verrast over de mate van innovativiteit en hoe 2at de oplossingen precies wist toe te spitsen op onze casus. Daarnaast hebben zij een sterke focus op het opleiden en trainen van medewerkers. Om een nieuwe technologie te laten landen in een organisatie, is dat van cruciaal belang. Wij hebben er vertrouwen in dat onze collega’s en het team van 2at een succesvol project gaan neerzetten en dat we op elkaar kunnen bouwen en samen kunnen innoveren.”

Bas van Atteveldt, directeur bij 2at: “ We zijn ontzettend trots dat we de gemeente Hollands Kroon mogen ondersteunen bij het optimaliseren van hun dienstverlening. Hollands Kroon is een enorm innovatieve gemeente die mooie en ambitieuze plannen heeft op het gebied van hun dienstverlening en bedrijfsvoering. Met onze oplossingen, kennis van bedrijfsprocessen en technologie zijn wij hierin een uitstekende partner voor hen.”

* Met klanten wordt de brede groep inwoners, ondernemers, instanties, leveranciers en andere stakeholders en ketenpartners bedoeld.
Laatste van 2at
2at breidt team uit met Jan Hein Gooszen als Customer Success Manager

Gemeente Hollands Kroon kiest 2at om Klant Informatie Systeem in te richten

Noortje Molenaar aangenomen als Customer Success Manager bij 2at

Logo Marcommit
2at contact

Logo 2at

contact@2at.nl
  2at.nl
2at sociaal

2at tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis