Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Van Houten PR & Communicatie

HubSpot breidt ecosysteem van platform uit met 500 apps en passeert 1 miljoen installaties

Lancering nieuwe marktplaats om de klant meer ondersteuning te bieden bij keuzes

BENNEBROEK - Het toonaangevende en zich steeds verder uitbreidende platform HubSpot heeft vandaag aangekondigd dat ze nu meer dan 500 apps aanbieden op de app-marktplaats van HubSpot. Dit betekent dat het bedrijf in zijn app-ecosysteem blijft investeren. Om klanten te helpen meerwaarde uit dit groeiende ecosysteem te blijven halen, heeft HubSpot ratings en beoordelingen toegevoegd én een nieuw certificeringprocedé om het voor klanten gemakkelijker te maken de juiste app te kiezen.

Sinds de aandacht vanaf 2017 meer gericht is op het platform en zijn ontwikkelaarscommunity, heeft HubSpot hard gewerkt aan de uitbreiding en verbetering van het app-ecosysteem om tegemoet te komen aan de behoeften van klanten en partners. Dit jaar vierde HubSpot een mijlpaal van 1 miljoen installaties binnen het hele app-ecosysteem. Nu bedrijven steeds vaker apps gebruiken, wordt het voor SaaS-bedrijven steeds belangrijker om hun platformen open te stellen. Het rapport uit 2020 van Blissfully over SaaS-trends meldt dat het aantal unieke apps dat door bedrijven in het middensegment van de markt (101-1.000 werknemers) wordt gebruikt, met 30% per jaar is toegenomen. Daarbij maakte een gemiddeld bedrijf in 2019 gebruik van meer dan 137 verschillende apps om aan zijn zakelijke behoeften te voldoen. Door dit enorme aanbod aan apps is het voor klanten nog belangrijker geworden om toegang te hebben tot kwalitatief goede apps die helpen bij het centraliseren van gegevens en tools.

‘We zijn heel blij deze mijlpaal te kunnen vieren samen met honderden app-partners die ons helpen het complete spectrum van klantervaringen te verenigen binnen een gemeenschappelijk systeem van verslaglegging en betrokkenheid,’ zegt Tjitse Plantenga, General Manager Benelux bij HubSpot. ‘Of een klant een plug-and-play-integratie wil met een bestaande tool in hun eigen stack of een nieuwe innovatieve app die speciaal voor het HubSpot-platform is gebouwd, op onze app-marktplaats is er altijd een oplossing die aan hun behoefte voldoet.’

Het steeds grotere ecosysteem van het HubSpot-platform is internationaal uitgebreid met software die is gebouwd door app-partners uit meer dan 30 landen. De beschikbare apps beslaan meer dan 40 categorieën en omvatten use cases zoals ERP, accounting, channel management, data enrichment, projectbeheer, sales performance management, webinars en virtuele evenementen, etc. In aanvulling op de recente productlanceringen van HubSpot, zijn ook maatwerkcollecties gecreëerd, zoals de nieuwe ABM-functies en de CMS-Hub.

Naarmate het aantal apps in het ecosysteem van HubSpot blijft toenemen, breidt ook het aantal functies uit dat het bedrijf aanbiedt op de app-marktplaats. Onlangs toegevoegde functies zijn onder andere ratings en beoordelingen en een nieuw certificeringsprocedé. Beoordelingen en reviews helpen klanten en partners om te zien hoe een app presteert. Deze feedback biedt sociaal bewijs en helpt de klant bij zijn keuze. Het nieuwe certificeringsprocedé voor app-ontwikkelaars omvat een technische beoordeling door het HubSpot productteam om er zeker van te zijn dat alle apps in het ecosysteem aan bepaalde kwaliteits- en efficiency-normen voldoen. Een flag met een certificering in een lijst met apps betekent kwaliteit en vertrouwen voor klanten van HubSpot.

Volgens het bedrijf in merkmanagementsoftware Frontify (een cloud-based single source of truth voor organisaties in de hele wereld bij het beheer van hun merk), zijn naast de groei van hun platform ook hun zakelijke behoeften tot wasdom gekomen. Michael Müller, de CMO van Frontify, licht toe: ‘Het brede aanbod aan oplossingen op de app-marktplaats van HubSpot is een integraal onderdeel van onze cross-functionele samenwerkingstool-stack, waardoor onze dagelijkse operaties in marketing-, data- en verkoopteams steeds beter worden. Door onder andere gebruik te maken van integraties zoals Drift, Zapier, en Aircall, kunnen we vol vertrouwen verbinding maken, blijven leren en afstemmen op onze klanten om zo de best mogelijke ervaring te leveren.’

Zie hier voor een lijst met alle apps op de HubSpot app-marktplaats.

Over HubSpot
HubSpot (NYSE: HUBS) is een toonaangevend groeiplatform. Sinds 2006 is HubSpot op een missie om de wereld meer inbound te maken. Vandaag de dag gebruiken meer dan 78.700 klanten in meer dan 120 landen de bekroonde software, diensten en ondersteuning van HubSpot om de manier waarop ze klanten aantrekken, betrekken en verblijden te transformeren. HubSpot bestaat uit Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub, CMS Hub en een krachtige gratis CRM, en geeft bedrijven de tools die ze nodig hebben om beter te groeien.

Meer informatie op www.hubspot.com
Laatste van HubSpot
HubSpot kondigt belangrijke upgrade aan van Sales Hub Enterprise – een krachtige en gebruiksvriendelijke sales-CRM

HubSpot analyse: steeds minder aandacht voor klantenservice ondanks hogere eisen

Cisco-rapport: privacy en veiligheidsproblemen nemen toe door remote werken

Conscia Nederland bekroond tot Extreme Networks Partner of the Year - Northern and Eastern Europe

Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Terugkerende inkomsten IFS stijgen met 41 procent jaar-op-jaar

CyberArk Labs vindt manier om netwerken plat te leggen via slimme apparatuur als alarmen en sensoren

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen
HubSpot contact

Logo HubSpot

www.hubspot.com
HubSpot sociaal

HubSpot tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4