www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Lubbers De Jong

Ivanti verbetert gebruiksgemak van Service- en Asset Management-oplossingen met Biometrische Authenticatie, Self-Service Automation Bots en Automated Asset Discovery

Nieuwe biometrische authenticatie, geïntegreerde self-service-chat, asset-discovery en automation bots verbeteren werknemerservaring en lossen tot 80 procent van de problemen op voordat gebruikers ze rapporteren

Den Bosch – 12 augustus, 2020Ivanti, het bedrijf dat IT en Security Operations automatiseert voor het detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge, kondigt vandaag verbeterde mogelijkheden aan voor het Ivanti® Enterprise Service Management-portfolio, dat onder meer service management, asset management en automation oplossingen omvat. De nieuwe versies geven servicedesks in real time meer zicht op bruikbare informatie over het hele scala aan bedrijfsmiddelen. Hiermee kunnen ze de nauwkeurigheid, snelheid en efficiëntie van geleverde diensten verbeteren. Dat leidt tot betere resultaten en kan door het gebruik van automation bots tot 80 procent van alle problemen oplossen voordat gebruikers ze rapporteren.

Ivanti Neurons ™, dat vorige maand werd aangekondigd, verandert de manier waarop servicedesks hun werk doen met hyper-automation bots. Door die aan zelfherstellende en -beveiligende apparaten toe te voegen, zijn ze in staat om proactieve ondersteuning te bieden en de gebruikerservaring verbeteren.

"De gebruikers van vandaag verwachten een persoonlijke en directe oplossing voor problemen die hun productiviteit beperken, of ze nu op afstand werken of op kantoor," aldus Nayaki Nayyar, executive vice president en chief product officer bij Ivanti. “De combinatie van Ivanti Enterprise Service Management en Ivanti Neurons helpt servicedesk-analisten met automation bots die problemen en beveiligingsproblemen proactief, voorspelbaar en autonoom detecteren en oplossen. Dit is een van de manieren waarop we servicedesk-activiteiten transformeren en aanzienlijk betere gebruikerservaringen en resultaten mogelijk maken."

Enkele verbeteringen van Ivanti Enterprise Service Management 2020.2 zijn:
  • Automatische Asset Detectie en populatie van Asset Management en Configuration Management Databases, waardoor nauwkeurige en bruikbare gegevens over bedrijfsmiddelen worden geleverd tegen een fractie van kosten, inspanning en tijd.
  • Biometrische Authenticatie en verbetering van pushmeldingen naar mobiele applicaties.
  • Geïntegreerde Self-Service Chat voor internetbrowsers en mobiele applicaties.
  • Uitgebreide Out-of-the-Box Content voor facilitair management, als toevoeging op HR- en gebruiksvoorbeelden van andere niet IT-gerelateerde afdelingen, met geautomatiseerde workflows die handmatige stappen in processen door de hele organisatie verminderen.
  • Automation Connector voor de Epic EMR (Electronic Medical Record) softwareapplicatie en voor IBM-omgevingen om de efficiëntie en kwaliteit van end-to-end processen verder te verbeteren.
Door Ivanti heeft vrijwel elke afdeling van de universiteit nu toegang tot een aparte personeelskennisbank voor afdelingen als HR, facilitair, de juridische afdeling, faculteiten, studentenserviceteams en marketingteams. Het stelt ons in staat om heel snel vooruit te komen en te demonstreren waarom we externe apparaten wilden volgen en beheren zonder dat het personeel verbonden hoefde te zijn met een VPN”, zegt Naomi Lutvey, Director Client Services voor ICT Services binnen de Enterprise Services Division van de University of Southern Queensland (USQ). "Het is configureerbaar. Ik kan dat niet genoeg benadrukken. Er is geen programeercode nodig – alles is te configureren. De flexibiliteit die we daardoor hebben gekregen, is enorm.

Ivanti Service Manager 2020.2, Ivanti Asset Manager 2020.2, Ivanti Automation 2020.2 en Ivanti Neurons zijn per direct beschikbaar.

Kom voor meer informatie langs bij de Ivanti-stand op de virtuele conferentie HDI Support World, op 11 en 12 augustus, of bezoek: https://www.ivanti.nl/solutions/enterprise-service-management.

Over Ivanti
Ivanti automatiseert IT en Security Operations waardoor detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge mogelijk is. Van pc’s tot mobiele apparatuur, VDI en datacentra, Ivanti detecteert en inventariseert IT-middelen on-premises, in de cloud en aan de edge. Dit verbetert de IT-dienstverlening en vermindert risico’s door meer inzicht te bieden in de IT-omgeving en door automatisering. Het bedrijf helpt organisaties verder om moderne technologie in te zetten in het magazijn en in de hele toeleveringsketen om de levering te verbeteren, de noodzaak backend systemen aan te passen. Ivanti heeft zijn hoofdkantoor in Salt Lake City, Amerika, en heeft kantoren over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar www.ivanti.nl en volg ons op @IvantiBenelux.

Copyright © 2020, Ivanti. Alle rechten voorbehouden.

Contactpersonen voor de pers:
Ivanti
Spencer Parkinson
Ivanti
+1 801-694-0179
spencer.parkinson@ivanti.com

Lubbers de Jong TECH PR
Wiegert van Dijk
wiegert@lubbersdejong.nl
Intus levert geavanceerde planning- en roostertool aan Luchtverkeersleiding Nederland

Qualys biedt uitgebreide Inventory Sync met ServiceNow Service Graph CMDB als onderdeel van het nieuwe Service Graph Connector Program

Lockdown zet aanzienlijk deel Nederlanders aan tot leren