Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 54 dagen geleden)
PR: Marcommit

G4S verhoogt kennisniveau met behulp van Online Academy

Medewerkers van G4S focussen op eigen ontwikkeling tijdens coronaperiode

Hilversum – De ontwikkeling van werknemers heeft bij G4S, expert op het gebied van veiligheids- en beveiligingsoplossingen, absoluut niet stilgestaan in coronatijd. Zo is het aantal gestarte Online Academy trainingen door G4S tijdens de coronacrisis sterk toegenomen. Sinds maart zijn er iedere maand zo’n 300 nieuwe werknemers van G4S die het online leerplatform gebruiken. In de maand mei zijn er maar liefst zo'n 7000 trainingen gestart.

Sinds 2018 maakt G4S gebruik van de online trainingen van Online Academy. Werknemers van G4S kunnen over allerlei verschillende vakgebieden leren, van leiderschap tot Spaans, en tegelijkertijd wordt het platform gebruikt om de vaardigheden van G4S medewerkers up-to-date te houden. De online trainingen zijn in sommige gevallen een voorbereiding voor de werknemers op een praktijktraining. De kennis wordt online bijgespijkerd en tijdens een fysieke training leren werknemers hoe de kennis in de praktijk kan worden toegepast. De trainingen zijn daardoor erg effectief en weten de juiste snaar te raken.

Per functie een uitgestippeld leerpad
Om het platform van Online Academy zo effectief mogelijk in te zetten, heeft G4S trainingen aan competenties gekoppeld. Als een leidinggevende bijvoorbeeld vindt dat iemand in zijn team zich nog kan ontwikkelen op gebied van klantgerichtheid, is er direct een relevant trainingsprogramma. Simone van Bruggen, HR Manager Services bij G4S, vertelt over de volgende stap: “We willen leerpaden gaan uitstippelen, zodat er een logisch stappenplan ligt. Competenties worden dan gekoppeld aan functies, waarmee we per functie als het ware een toolkit creëren. Zo is er bijvoorbeeld al een leiderschapsprogramma, welke volledig bestaat uit modules van Online Academy. Dankzij Online Academy kunnen wij de kennis van onze medewerkers naar een hoger niveau tillen in slechts tien minuten per dag. We zijn nog altijd ontzettend blij met het concept dat zij bieden.”

Tom Bos, directeur bij Online Academy: “Het is mooi om deze reis met G4S door te maken. Zij kijken constant naar manieren waarop zij hun medewerkers nog beter bij kunnen staan. Met G4S werken we al zo’n twee jaar prettig samen en het is fijn om te zien dat we kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van hun medewerkers.”

Over G4S
G4S is wereldwijd marktleider op het gebied van veiligheids- en beveiligingsoplossingen en draagt bij aan een veilige woon-, werk- en leefomgeving voor iedereen. Met 570.000 medewerkers verleent G4S diensten in meer dan 90 landen. G4S investeert continu in haar medewerkers en waardevolle innovaties, werkt nauw samen met haar klanten en beschikt over verregaande kennis binnen diverse sectoren. In Nederland is G4S marktleider met ruim 6.500 medewerkers.
Laatste van Online Academy
Dankzij lockdown beseft werkend NL het belang van altijd blijven leren

Nederlanders laten social media links liggen indien dag tien minuten korter is

G4S verhoogt kennisniveau met behulp van Online Academy

Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo SHARP Electronics Benelux
Logo Experis
Logo Kaspersky
Logo Schneider Electric