www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: LEWIS

Ruim 20 organisaties kiezen voor leerplatform Studytube

Decentrale overheid, uitzendbranche en bouw grootste groeiers

Amsterdam, 5 augustus 2020 – In het eerste halfjaar van 2020 hebben ruim twintig organisaties gekozen voor het alles-in-één leerplatform van Studytube. Daarmee krijgen de medewerkers van deze organisaties toegang tot een uitgebreid aanbod van online, klassikale en blended trainingen. Een flink deel (11) van deze nieuwe klanten behoort tot de decentrale overheid. Ook de uitzendbranche (4) en bouw (3) dragen bij aan de stevige klantengroei in de eerste twee kwartalen van dit jaar.

Nieuwe klanten bij de decentrale (semi)overheid zijn onder andere BEL combinatie (uitvoeringsorganisatie voor gemeenten Blaricum, Eemnes, Laren) en Lankhenkel-Talenter die lokale overheden adviseert en ondersteunt binnen de werkvelden Sociaal Domein, Jeugd, Zorg, Ruimte, Bedrijfsvoering en Wonen.

In de bouwsector werden Vorm Bouw, Coen Hagedoorn Bouwgroep en De Vries en Verburg klant. Met al bestaande opdrachtgevers als VolkerWessels, KWS en Van Wijnen bouwt Studytube gestaag verder aan een stevige positie in de bouw & infra.

Enkele namen van nieuwe klanten in de uitzendbranche zijn Ormit (traineeships) en Cinop (strategisch advies bij complexe vraagstukken rond onderwijs en arbeidsmarkt). Studytube was al sterk aanwezig in de flexmarkt met klanten als Adecco, Manpower en Pay for People.

Intermax, Central Point, REBS (Real Estate Business School) en KSS wij zijn JONG (maatschappelijk ondernemer in het sociaal domein) zijn tot slot nog enkele van de organisaties die voorgaande halfjaar voor Studytube hebben gekozen. Op dit moment maken meer dan 200 organisaties met in totaal zo’n 500.000 medewerkers gebruik van Studytube.

Je eigen online academy
Om leren in organisaties te faciliteren, biedt Studytube bedrijven het meest complete leerplatform om opleidingen te vinden, boeken, managen én te volgen. Organisaties kunnen via Studytube een eigen online academy maken. Daarin ontsluiten ze externe trainingen (zowel offline als online) voor hun medewerkers op een gebruiksvriendelijke manier. Op het platform kunnen ook eigen trainingen worden samengesteld. Doordat het platform de ontwikkeling van medewerkers in kaart brengt, wordt het inzichtelijk of medewerkers bijvoorbeeld de juiste trainingen volgen of verplichte certificaten hebben behaald.

Studytube functioneert ook als een opleidingsintermediair en biedt een inspiratievolle zoek- en boekomgeving voor (online) trainingen en ander leeraanbod. Studytube heeft het volledige inkoopproces bij ruim 1.000 opleiders geautomatiseerd. Zo bespaart het platform organisaties veel tijd die normaliter gaat zitten in het zoeken, boeken, coördineren, factureren en evalueren van trainingen en opleidingen. Bovendien kunnen organisaties niet alleen precies het juiste leeraanbod vinden, maar ook voor een betere prijs aanschaffen: Studytube realiseert namelijk inkoopkortingen bij de aangesloten aanbieders van leercontent, zoals LOI, NIMA of De Baak.

Noot voor de redactie
Contact voor de pers: Robert van den Eeckhout | robert@studytube.nl | 06-24816136

Over Studytube
Studytube biedt organisaties een alles-in-één leerplatform, dat medewerkers inspireert om zich te ontwikkelen en dat het volledige leerproces faciliteert. Zo helpt Studytube zowel mensen als organisaties om zich voor te bereiden op de eisen van morgen: designed with your future in mind. Het leerplatform functioneert als een eigen interne online academy en biedt toegang tot meer dan 50.000 leerinterventies, van zogenaamde online micro-learnings en vaardigheidstrainingen tot klassikale trainingen bij één van de 1.000 aangesloten opleiders zoals LOI, NIMA of De Baak.

Op dit moment maken meer dan 200 organisaties met in totaal zo’n 500.000 medewerkers gebruik van Studytube. Klanten zijn onder andere VolkerWessels, Manpower, ASR, Adecco, en tal van gemeenten.

Het hoofdkantoor van Studytube is gevestigd in Amsterdam en er werken inmiddels zo’n 90 Tubers. Studytube wordt geleid door Homam Karimi (co-founder, CEO). Gerhard Riphagen (co-founder, CPO) is verantwoordelijk voor productontwikkeling en Sebastiaan Menheere (co-founder, COO) is verantwoordelijk voor de operatie. Studytube behaalde de afgelopen drie jaar op rij een Top 20-positie in de Deloitte Technology Fast 50.
Laatste van Studytube B.V.
CZ en Studytube: een samenwerking die het leerplatform overstijgt

67% van de werknemers weet niet hoeveel leerbudget hij heeft

Slechts een derde werknemers wordt door leidinggevende gestimuleerd om te leren
Studytube B.V. contact

Logo Studytube B.V.

info@studytube.nl
  www.studytube.nl
Studytube B.V. sociaal

Studytube B.V. tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis