www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: LVTPR

Youfone gaat de strijd aan met dure telecomproviders: een jaar lang gratis FOX Sports Eredivisie

Rotterdam, 4 augustus 2020 – Youfone, de telecomprovider die de strijd aangaat met dure telecomproviders en aantoont dat het niet nodig is om de hoofdprijs te betalen voor internet en tv,  biedt gratis FOX Sports Eredivisie voor abonnees. Om voetballiefhebbers de mogelijkheid te bieden vanuit huis de eredivisiewedstrijden te kijken die vanaf 12 september weer beginnen, krijgen zij een jaar lang gratis FOX Sports 1, 2 en 3*.

De diensten van Youfone
Net als grote telecomproviders zoals Ziggo en KPN biedt Youfone klanten internet, tv en bellen, maar dan voor een vriendelijkere prijs. De diensten die Youfone levert zijn hetzelfde, ook op het gebied van kwaliteit. Klanten hebben de keuze uit drie pakketten (Internet Only, Internet & TV, en Internet, TV en Vast Bellen) die stuk voor stuk betaalbaarder zijn dan vergelijkbare pakketten bij de concurrentie. Bovendien zijn er drie verschillende extra sportpakketten beschikbaar, FOX Sports Eredivisie, FOX Sports International en Ziggo Sport Totaal.

Met de tijdelijke FOX Sports-actie komt Youfone voetbalfans tegemoet die vanwege het coronavirus niet naar het stadion mogen om een wedstrijd bij te wonen. De belangrijkste voetbalwedstrijden worden lang niet meer alleen op FOX Sports 1 getoond, vandaar dat Youfone ook FOX Sports 2 en 3 in zijn pakket én de aanbieding heeft opgenomen. Zo missen liefhebbers geen enkele wedstrijd van hun favoriete club. Naast voetbal genieten zij daarnaast met het gratis inbegrepen kanaal Eurosport 1 ook van de grote wielerwedstrijden die dit jaar worden verreden in augustus, oktober en september. Van 1 tot en met 31 augustus rekent Youfone bovendien tijdelijk geen aansluitkosten bij het afsluiten van een nieuw abonnement.

*Bij afsluiten van het Alles-in-1- of het Internet & TV-pakket van Youfone ontvangen abonnees een jaar lang gratis FOX Sports Eredivisie. Daarna betalen ze 7,50 euro per maand. Deze actie geldt tot en met 31 augustus.

EINDE PERSBERICHT

Over Youfone
Youfone is een onafhankelijke telecomprovider, sinds 2008. Bij Youfone bedenken en ontwikkelen we innovatieve producten en slimme diensten. Zo kunnen we scherp geprijsde abonnementen aanbieden voor Alles-In-1 (tv, internet & vast bellen) en Sim Only. Dat doen we met succes, want ieder jaar groeit ons particuliere- en zakelijke-klantenbestand. Makkelijk overstappen? YES YOU CAN! Youfone.nl
Laatste van Youfone