Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: LEWIS

Nieuwste software van BluJay geeft organisaties de mogelijkheid om wereldwijd te navigeren tussen supply chains

Dordrecht, 31 juli 2020BluJay Solutions, leverancier van supply chain-software en -diensten, presenteert de nieuwste versie 20.2 van zijn transport-, distributie- en compliance-softwareapplicaties. Deze versie biedt uitgebreide mogelijkheden om onder andere data-uitwisseling, capaciteitsplanning en het volgen van zendingen te faciliteren. Daarmee worden de betalings-, verzekerings-, en compliance-processen in de wereldwijde supply chain geoptimaliseerd.

“In de afgelopen maanden heeft de supply chain-industrie te maken gehad met nooit eerder vertoonde ontregelingen. De noodzaak voor verandering is de motor voor innovatie bij BluJay”, zegt David Landau, Chief Product Officer bij BluJay Solutions. “De investeringen die we hebben gedaan in ons productportfolio versnellen het vermogen van onze klanten om nieuwe en complexe uitdagingen het hoofd te bieden. Continu bieden we onze klanten nieuwe functies, modules en manieren om gebruik te maken van ons uitgebreide netwerk van vervoerders en 3PL’s. Daarmee helpen we hen eenvoudiger te navigeren door de voortdurende veranderingen die hun logistieke activiteiten beïnvloeden.”

Verbeteringen die zijn opgenomen in versie 20.2 omvatten:
  • Netwerkoplossingen
    SpotFinder, BluJay’s capaciteitsidentificatietool voor het transportnetwerk, is verbeterd om extra materiaaltypes te ondersteunen, primaire en extra transportcontacten weer te geven, evenals diverse workflow-verbeteringen om verladers te voorzien van context rond historisch gebruik van transporteurs.
  • Partnerintegraties
    Twee nieuwe partnerintegraties binnen de TMS-applicatie zijn TriumphPay en RMIS. Middels TriumphPay hebben gebruikers toegang tot geoptimaliseerde vrachtbetalingsdiensten voor het verwerken, afhandelen en beheren van betalingen van vervoerders. Dankzij deze integratie voorkomt dat vervoerders weken of maanden moeten wachten op betalingen, terwijl de administratieve last van de verzender en de hulpmiddelen voor factuurverwerking, worden verminderd. Door de integratie met RMIS wordt up-to-date verzekeringsinformatie in het profiel van de vervoerder weergegeven en wordt het proces voor validatie van de vervoerdersverzekering ondersteund.
  • Data-inzicht op maat
    Gebruikers van BluIQ kunnen meerdere dashboards maken en deze op maat aanpassen naar hun eigen specifieke behoeften. Toegevoegde flexibiliteit en gebruiksverbeteringen maken o.a. de ‘table widget’ gebruiksvriendelijker en effectiever.
  • Zichtbaarheid van pakketten
    Upgrades van BluJay’s Parcel Track and Trace-module stellen gebruikers in staat om pakketdetails van een zending te volgen. Met behulp van een Advanced Tracking-functie kan gezocht worden naar zendingen. Track and Trace geeft een gedetailleerd overzicht van alle statussen.
  • Verbeterde gebruiksvriendelijkheid LSP-platform
    Het LSP-platform is geüpgraded om een internet front-end te bieden voor het rechtstreeks uploaden van masterdata (MDM) in de toepassing, waardoor minder fouten optreden en gebruikers tijd besparen. Ook is PTV xServer2-kaartondersteuning toegevoegd zodat gebruikers zaken als vrachtwagenattributen, verkeer en tolheffing direct in het LSP-platform kunnen weergeven.
  • Uitgebreide compliance-dekking
    Voor het wereldwijde douanebeheer is een nieuwe landenprocedure toegevoegd voor zowel Frankrijk als Nederland. Daarbij zijn de locatie- en ECS-kennisgevingen toegevoegd.
  • Verbeterde (fleet) verzending
    In MobileSTAR kunnen verzenders uitzonderingen beheren en een seintje ontvangen op basis van hun maximale capaciteit. Door deze update kunnen vervoerders de capaciteit van hun wagenpark volledig benutten en er tegelijkertijd voor zorgen dat ze de capaciteit niet overbelasten. Plafonds kunnen worden ingesteld voor het aantal opdrachten, zendingen en artikelen. Daarnaast kunnen mobiele gebruikers berichten sturen met als classificatie urgent als een chauffeur hulp nodig heeft als gevolg van een ongeval of voor urgente vragen.

Over BluJay Solutions
BluJay Solutions helpt bedrijven over de hele wereld uit te blinken in logistiek en handelscompliance - het zit in ons DNA. Middels een combinatie van data, netwerken en applicaties, geleverd op de BluJay Way, voorziet ons DNA-platform in het verkrijgen van een frictieloze supply chain voor duizenden toonaangevende fabrikanten, retailers, distributeurs, expediteurs, douane-expediteurs, vervoerders en logistieke dienstverleners.. Ga voor meer naar: www.blujaysolutions.com of volg ons op Twitter@myBluJay en LinkedIn.

Voor verdere persinformatie, beeldmateriaal of een interview kunt u contact opnemen met Ingrid van den Nieuwenhof en Tessa Meusen van LEWIS:
Tel:+31 40 235 46 00
E-mail:blujayNL@teamlewis.com
Laatste van BluJay Solutions

Vier signalen dat je supply chain toe is aan nieuwe technologie

BluJay en NMB breiden supply chain oplossingen uit met BluJay Gateway voor D365
BluJay Solutio.. contact

Logo BluJay Solutions

www.blujaysolutions.com/nl
BluJay Solutio.. sociaal

BluJay Solutio.. tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope