www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 52 dagen geleden)
PR: LEWIS

Nieuwste software van BluJay geeft organisaties de mogelijkheid om wereldwijd te navigeren tussen supply chains

Dordrecht, 31 juli 2020BluJay Solutions, leverancier van supply chain-software en -diensten, presenteert de nieuwste versie 20.2 van zijn transport-, distributie- en compliance-softwareapplicaties. Deze versie biedt uitgebreide mogelijkheden om onder andere data-uitwisseling, capaciteitsplanning en het volgen van zendingen te faciliteren. Daarmee worden de betalings-, verzekerings-, en compliance-processen in de wereldwijde supply chain geoptimaliseerd.

“In de afgelopen maanden heeft de supply chain-industrie te maken gehad met nooit eerder vertoonde ontregelingen. De noodzaak voor verandering is de motor voor innovatie bij BluJay”, zegt David Landau, Chief Product Officer bij BluJay Solutions. “De investeringen die we hebben gedaan in ons productportfolio versnellen het vermogen van onze klanten om nieuwe en complexe uitdagingen het hoofd te bieden. Continu bieden we onze klanten nieuwe functies, modules en manieren om gebruik te maken van ons uitgebreide netwerk van vervoerders en 3PL’s. Daarmee helpen we hen eenvoudiger te navigeren door de voortdurende veranderingen die hun logistieke activiteiten beïnvloeden.”

Verbeteringen die zijn opgenomen in versie 20.2 omvatten:
  • Netwerkoplossingen
    SpotFinder, BluJay’s capaciteitsidentificatietool voor het transportnetwerk, is verbeterd om extra materiaaltypes te ondersteunen, primaire en extra transportcontacten weer te geven, evenals diverse workflow-verbeteringen om verladers te voorzien van context rond historisch gebruik van transporteurs.
  • Partnerintegraties
    Twee nieuwe partnerintegraties binnen de TMS-applicatie zijn TriumphPay en RMIS. Middels TriumphPay hebben gebruikers toegang tot geoptimaliseerde vrachtbetalingsdiensten voor het verwerken, afhandelen en beheren van betalingen van vervoerders. Dankzij deze integratie voorkomt dat vervoerders weken of maanden moeten wachten op betalingen, terwijl de administratieve last van de verzender en de hulpmiddelen voor factuurverwerking, worden verminderd. Door de integratie met RMIS wordt up-to-date verzekeringsinformatie in het profiel van de vervoerder weergegeven en wordt het proces voor validatie van de vervoerdersverzekering ondersteund.
  • Data-inzicht op maat
    Gebruikers van BluIQ kunnen meerdere dashboards maken en deze op maat aanpassen naar hun eigen specifieke behoeften. Toegevoegde flexibiliteit en gebruiksverbeteringen maken o.a. de ‘table widget’ gebruiksvriendelijker en effectiever.
  • Zichtbaarheid van pakketten
    Upgrades van BluJay’s Parcel Track and Trace-module stellen gebruikers in staat om pakketdetails van een zending te volgen. Met behulp van een Advanced Tracking-functie kan gezocht worden naar zendingen. Track and Trace geeft een gedetailleerd overzicht van alle statussen.
  • Verbeterde gebruiksvriendelijkheid LSP-platform
    Het LSP-platform is geüpgraded om een internet front-end te bieden voor het rechtstreeks uploaden van masterdata (MDM) in de toepassing, waardoor minder fouten optreden en gebruikers tijd besparen. Ook is PTV xServer2-kaartondersteuning toegevoegd zodat gebruikers zaken als vrachtwagenattributen, verkeer en tolheffing direct in het LSP-platform kunnen weergeven.
  • Uitgebreide compliance-dekking
    Voor het wereldwijde douanebeheer is een nieuwe landenprocedure toegevoegd voor zowel Frankrijk als Nederland. Daarbij zijn de locatie- en ECS-kennisgevingen toegevoegd.
  • Verbeterde (fleet) verzending
    In MobileSTAR kunnen verzenders uitzonderingen beheren en een seintje ontvangen op basis van hun maximale capaciteit. Door deze update kunnen vervoerders de capaciteit van hun wagenpark volledig benutten en er tegelijkertijd voor zorgen dat ze de capaciteit niet overbelasten. Plafonds kunnen worden ingesteld voor het aantal opdrachten, zendingen en artikelen. Daarnaast kunnen mobiele gebruikers berichten sturen met als classificatie urgent als een chauffeur hulp nodig heeft als gevolg van een ongeval of voor urgente vragen.

Over BluJay Solutions
BluJay Solutions helpt bedrijven over de hele wereld uit te blinken in logistiek en handelscompliance - het zit in ons DNA. Middels een combinatie van data, netwerken en applicaties, geleverd op de BluJay Way, voorziet ons DNA-platform in het verkrijgen van een frictieloze supply chain voor duizenden toonaangevende fabrikanten, retailers, distributeurs, expediteurs, douane-expediteurs, vervoerders en logistieke dienstverleners.. Ga voor meer naar: www.blujaysolutions.com of volg ons op Twitter@myBluJay en LinkedIn.

Voor verdere persinformatie, beeldmateriaal of een interview kunt u contact opnemen met Ingrid van den Nieuwenhof en Tessa Meusen van LEWIS:
Tel:+31 40 235 46 00
E-mail:blujayNL@teamlewis.com
Laatste van BluJay Solutions
Volvo vernieuwt en breidt TMS-partnerschap met BluJay uit

BluJay lid van Solar Impulse World Alliance Network met TMS-duurzaamheidslabel

BluJay neemt Raven Logistics over
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf

Kaspersky publiceert zijn eerste Transparency Report

Xperit onderdeel van AXELIO, een nieuwe groep Microsoft-partners

Lubbers De Jong versterkt team met drie nieuwe aanwinsten

Vier op de vijf supportprofessionals hoort zaken die voor de rest van de organisatie nog geheim zijn

Barracuda lanceert ‘cloud-native’ security om de implementatie van Secure Access Service Edge (SASE) te versnellen

Onderzoek Thales: Thuiswerken vraagt om een moderne security-aanpak

Financieel verantwoordelijken willen dat de vrije ruimte in werkkostenregeling blijvend verhoogd wordt naar 3 procent

Slechts helft huishoudens verandert standaard wachtwoord wifi-netwerk

GrassGreener slaat handen ineen met Twegos om visie op werving breder in te zetten

Gelijkheid, diversiteit en inclusie: goed voor de medewerkers, maar ook goed voor het bedrijf?

Universiteit van Oxford en Oracle helpen onderzoeksorganisaties om samen sneller COVID-19-varianten te identificeren

CCS benoemt Winfried van Holland als nieuwe CTO

Economie Randstad relatief hard getroffen in coronacrisis
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Lubbers De Jong
Logo Schoevers