Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

Kantoormeubilair huren of huurkopen: de nieuwe trend!

Het werd al steeds meer populair om locatieonafhankelijk te werken en dit proces is door het coronavirus versnelt. Dit zorgt voor verschuiving bij veel kantoren en daarmee verandert de vraag naar kantoorinrichting. Bedrijven zijn op zoek naar meer flexibiliteit. Bij SKEPP resulteert dit in een groei van bijna 200% met betrekking tot het huren of huurkopen van kantoormeubilair in vergelijking in vergelijking met voor de coronacrisis. SKEPP neemt het risico van een investering voor kantoormeubilair weg door meerdere betaalvormen aan te bieden.

De recente ontwikkelingen
Door het coronavirus waren veel mensen de afgelopen maanden thuis aan het werk. Dit heeft zowel de werknemers als de werkgevers veel inzichten gegeven. Zo hebben sommige mensen het als heel prettig ervaren om locatieonafhankelijk te werken. Daarentegen waren er ook genoeg werknemers die niet konden wachten om weer naar kantoor te gaan. Voor hen is het kantoor niet alleen een plek om te werken, maar is de sociale factor ook erg belangrijk.

De versoepelingen van de maatregelen hebben ervoor gezorgd dat steeds meer bedrijven de werknemers langzaam weer op kantoor laten werken. Bij het ene bedrijf gebeurt dit in etappes, bij het andere bedrijf is er slechts een beperkte groep werknemers dat standaard naar kantoor komt en bij weer een ander bedrijf is de volledige kantoorinrichting aangepast aan het 1,5 meter principe.

Welke betaalvorm past bij jouw onderneming?
In deze periode is de bezetting op kantoor dus erg wisselend. Daarnaast is het starten van een nieuwe onderneming een extra risico nu. Deze ontwikkelingen maken dat het kopen van kantoormeubilair minder aantrekkelijk wordt, terwijl het huren of huurkopen juist interessanter wordt. Door te huren of huurkopen hoeft een bedrijf geen investering te doen. Daarnaast kan de hoeveel kantoormeubilair makkelijk op- of afgeschaald worden. SKEPP biedt op deze manier veel flexibiliteit en comfort voor bedrijven.

Als kantoormeubilair gehuurd wordt bestaat er ook altijd de mogelijkheid om het meubilair op te zeggen wanneer dit nodig is. Wil je als bedrijf geen investering doen, maar uiteindelijk wel eigenaar worden van het kantoormeubilair? Dan is huurkopen de beste optie voor jouw bedrijf. Op deze manier betaal je in een afgesproken periode het kantoormeubilair af. Dit maakt huurkopen ook een interessante betaalvorm voor beleggers.

Kantoorinrichting op basis van het 1,5 meter kantoor
Bij het aanschaffen van nieuw kantoormeubilair kan ook direct rekening gehouden worden met het 1,5 meter kantoor. Op deze manier kunnen de werknemers die wel op kantoor werken op een veilige manier aan het werk. Dit maakt het inrichten van een nieuwe kantoorruimte een extra uitdaging. Schakel daarom een interieurdesigner in via SKEPP. Zo kun snel je terugkeren naar een coronaproof kantoor met kantoormeubilair in de betaalvorm huur of huurkoop!
Laatste van SKEPP B.V.
Kantoormeubilair huren of huurkopen: de nieuwe trend!
SKEPP B.V. contact

Logo SKEPP B.V.

info@skepp.nl
  skepp.nl
SKEPP B.V. sociaal

SKEPP B.V. tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope