www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: Clarity Benelux

Boomi bespaart 120 uur administratie bij Contraload

Transparantie en efficiëntieverbeteringen zorgen voor groeiplatform en tot 10x snellere innovatie in groene supply chain

Amsterdam, 30 juli 2020Boomi™, onderdeel van Dell Technologies™, presenteert vandaag de resultaten van hun werk voor Contraload, Europees marktleider in herbruikbare ladingdragers en groene supply chain oplossingen. Het gebruik van Boomi bespaart medewerkers van Contraload 120 uur aan handmatige administratieve handelingen per week. Bovendien worden verdere integraties tot wel tien keer sneller ontwikkeld.

Contraload levert sinds 2004 een duurzame oplossing voor supply chains, waarmee ondernemingen herbruikbare plastic pallets en containers kunnen poolen of huren voor hun goederentransport, hoofdzakelijk in de upstream van de supply chain (van grondstoffen tot manufacturing).

Het bedrijf is in de afgelopen jaren dermate sterk gegroeid dat bestaande business- en integratieprocessen niet meer bleken te voldoen. Een voorbeeld hiervan is het handmatig bijwerken van klant- en productinformatie, verspreid over verschillende applicaties, en het handmatig verwerken van klantorders en declaraties.

Boomi bood de sleutel tot efficiënte doorgroei en betere schaalbaarheid. Samen met Boomi-partner B-flow zijn de diverse applicaties van Contraload via Boomi aan elkaar gekoppeld, waardoor de bedrijfsprocessen simpeler en sneller dan ooit verlopen. Dit bespaart medewerkers iedere week 120 uur aan handmatige administratieve handelingen. Ook de ontwikkelsnelheid ligt vijf tot tien keer hoger dan voorheen. Hierdoor kan Contraload IT-middelen beter inzetten voor innovaties die daadwerkelijke groei stimuleren.

Raf Fonteyn, ICT Director bij Contraload: "Boomi is niet alleen veel sneller dan andere benaderingen die we hebben geprobeerd. Het is ook een betrouwbaar platform voor bedrijfskritieke processen. Hierdoor is onze ICT-afdeling sneller en wendbaarder. Boomi laat ons sneller werken en levert concrete resultaten."

Lees de volledige klantcase op https://boomi.com/customer/contraload/.

Over Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verbindt alles en iedereen middels ons open en intelligente cloudplatform. Wereldwijd hebben al meer dan 11.000 klanten gekozen voor Boomi integration-Platform-as-a-Service (iPaaS) vanwege de snelheid, het gebruiksgemak en de lage Total Cost of Ownership. De visie van Boomi, als pionier op het gebied de intelligente toepassing van data, is het klanten en partners snel en eenvoudig mogelijk te maken data te ontdekken, te beheren en te orkestreren, en applicaties, processen en mensen met elkaar te verbinden voor betere en snellere resultaten.

Meer informatie vindt u op www.boomi.com.

© 2020 Boomi Inc. Dell, Dell Technologies, Boomi, het ‘B’ logo, Atom, Atomsphere, Molecule en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden. Andere namen of merken kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.

Toekomstgerichte verklaringen
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "Potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klantentrends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Sarada Sant
E-mail: boomi@yellow-communications.com
Laatste van Boomi
Boomi beschikbaar via Amazon Web Services Marketplace

Boomi vergroot klantvertrouwen dankzij SAP certificering

Boomi lanceert nieuwe multicloud-mogelijkheden voor Flow om cloud-first strategieën te versnellen
Personio organiseert H.U.G. Digital 2021: het virtuele HR-event

Onafhankelijk onderzoeksbureau: Thinkwise biedt unieke strategie voor moderniseren van core business-applicaties met low-code

Nederlander kan rekeningen makkelijker betalen door gebrek aan betaalde uitjes

Onderzoek Pega toont aan: belangrijke rol voor Decisioning Tools bij verbetering klantervaringen in een post-COVID wereld

Twee derde van thuiswerkend Nederland wordt liever gestuurd op output dan uren

Port of Den Helder: van fossiele thuishaven naar levensader voor de energietransitie

Mendix benoemd tot ‘leader’ in uitgebreid low-code-onderzoek uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau

KnowBe4 introduceert nieuwe door artificial intelligence gedreven phishing-feature

DataRobot neemt Zepl over en breidt enterprise AI-platform uit met functies voor ervaren data scientists

Davina Michelle maakt internationale show op Hymn bekend

Maandalert Woningmarkt | mei 2021, De prijzen op de woningmarkt stijgen erg hard, aantal transacties neemt erg fors toe

Een op drie werkenden onvoorzichtig met privacygevoelige informatie

Kredietverzekeraar Coface voorzichtig optimistisch over herstel Nederlandse economie

Lexmark introduceert Cloud Bridge

Tanium benoemt Marc Levine als Chief Financial Officer

Fortinet biedt nieuwe oplossingen voor bescherming 5G-omgevingen en integratie met SASE
Qexpertise lanceert volledig nieuwe website

Zoom gaat meerjarig partnerschap met de European Tour aan

€150,00 claimen van HP?

NTT Global Threat Intelligence Report: stijging van 300 procent in aanvallen van opportunistic targeting

Logo Clarity Benelux
Boomi contact

Logo Boomi

020-4752026
  emea@boomi.com
  www.boomi.com
Boomi sociaal

Boomi tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack