www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Yellow Communications

Boomi bespaart 120 uur administratie bij Contraload

Transparantie en efficiëntieverbeteringen zorgen voor groeiplatform en tot 10x snellere innovatie in groene supply chain

Amsterdam, 30 juli 2020Boomi™, onderdeel van Dell Technologies™, presenteert vandaag de resultaten van hun werk voor Contraload, Europees marktleider in herbruikbare ladingdragers en groene supply chain oplossingen. Het gebruik van Boomi bespaart medewerkers van Contraload 120 uur aan handmatige administratieve handelingen per week. Bovendien worden verdere integraties tot wel tien keer sneller ontwikkeld.

Contraload levert sinds 2004 een duurzame oplossing voor supply chains, waarmee ondernemingen herbruikbare plastic pallets en containers kunnen poolen of huren voor hun goederentransport, hoofdzakelijk in de upstream van de supply chain (van grondstoffen tot manufacturing).

Het bedrijf is in de afgelopen jaren dermate sterk gegroeid dat bestaande business- en integratieprocessen niet meer bleken te voldoen. Een voorbeeld hiervan is het handmatig bijwerken van klant- en productinformatie, verspreid over verschillende applicaties, en het handmatig verwerken van klantorders en declaraties.

Boomi bood de sleutel tot efficiënte doorgroei en betere schaalbaarheid. Samen met Boomi-partner B-flow zijn de diverse applicaties van Contraload via Boomi aan elkaar gekoppeld, waardoor de bedrijfsprocessen simpeler en sneller dan ooit verlopen. Dit bespaart medewerkers iedere week 120 uur aan handmatige administratieve handelingen. Ook de ontwikkelsnelheid ligt vijf tot tien keer hoger dan voorheen. Hierdoor kan Contraload IT-middelen beter inzetten voor innovaties die daadwerkelijke groei stimuleren.

Raf Fonteyn, ICT Director bij Contraload: "Boomi is niet alleen veel sneller dan andere benaderingen die we hebben geprobeerd. Het is ook een betrouwbaar platform voor bedrijfskritieke processen. Hierdoor is onze ICT-afdeling sneller en wendbaarder. Boomi laat ons sneller werken en levert concrete resultaten."

Lees de volledige klantcase op https://boomi.com/customer/contraload/.

Over Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verbindt alles en iedereen middels ons open en intelligente cloudplatform. Wereldwijd hebben al meer dan 11.000 klanten gekozen voor Boomi integration-Platform-as-a-Service (iPaaS) vanwege de snelheid, het gebruiksgemak en de lage Total Cost of Ownership. De visie van Boomi, als pionier op het gebied de intelligente toepassing van data, is het klanten en partners snel en eenvoudig mogelijk te maken data te ontdekken, te beheren en te orkestreren, en applicaties, processen en mensen met elkaar te verbinden voor betere en snellere resultaten.

Meer informatie vindt u op www.boomi.com.

© 2020 Boomi Inc. Dell, Dell Technologies, Boomi, het ‘B’ logo, Atom, Atomsphere, Molecule en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden. Andere namen of merken kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.

Toekomstgerichte verklaringen
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "Potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klantentrends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Sarada Sant
E-mail: boomi@yellow-communications.com
Laatste van Dell Boomi
Boomi bespaart 120 uur administratie bij Contraload

Boomi Blueprint framework voor datamanagement levert bewezen snellere ROI dankzij best practices

Bedrijven willen wel innoveren, maar schakelen niet snel genoeg

Logo Yellow Communications
Dell Boomi contact

Logo Dell Boomi

Dell Boomi sociaal

Dell Boomi tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope