Contentbureauwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
PR: LVTPR

Twee nummer 1-posities voor Intermax Cloudsourcing in IT-Experience Benchmark 2020

Intermax Cloudsourcing krijgt wederom een geweldige beoordeling – inclusief twee nummer 1-posities in de servicedomeinen End User Management en Security Management – in de jaarlijkse IT-Experience Benchmark (voorheen Outsourcing Performance) van Giarte. Dit onderzoek belicht de relaties tussen klanten en externe IT-serviceproviders. Intermax Cloudsourcing deed dit jaar voor de tweede keer mee.

Rotterdam, 29 juli 2020 - Het Giarte IT-Experiencemodel meet verschillende aspecten om te onderzoeken hoe bedrijven optimale klantrelaties opbouwen met hun IT-dienstverleners. Intermax Cloudsourcing is dit jaar op drie van de in totaal vier servicedomeinen als volgt beoordeeld:
  • Infrastructure Management: score van 8,3
  • End User Management: score van 8,1
  • Security Management: score van 8,4
74% fans, 39% superfans
Daarnaast worden diverse andere onderwerpen onderzocht. Zo wordt respondenten gevraagd in welke mate ze Intermax Cloudsourcing zouden aanbevelen, waarbij een respondent die kiest voor het antwoord 'ja' wordt beschouwd als fan. Een respondent die 'absoluut' antwoordt, wordt gezien als superfan. Dit jaar mag het IT-bedrijf wederom driekwart van de respondenten tot fan rekenen, waarvan 39% zelfs tot superfan.

Andere opvallende resultaten:
  • Nummer 1 in de categorie medium size op het gebied van End User Management.
  • Nummer 1 in de categorie medium size op het gebied van Security Management.
  • Top 5-notering én bovengemiddelde score bij de competentiescore (79% ten opzichte van een peer group gemiddelde van 76%).
  • Top 5-notering én bovengemiddelde score op het gebied van klantgerichtheid (81% ten opzichte van een peer group gemiddelde van 77%).
Opnieuw prachtige scores
Ludo Baauw, CEO van Intermax Group, waar Intermax Cloudsourcing onder valt: "Onze deelname en de prachtige resultaten van vorig jaar hebben ons geholpen een stempel te drukken op de markt. We merken dat de resultaten echt op waarde worden geschat door zowel onze huidige als potentiële klanten, het jaarboek wordt als naslagwerk gebruikt door de hele markt. We waarderen de input van onze klanten die uit dit onderzoek komt, enorm. Zij geven aan waar we onszelf nog verder kunnen verbeteren, dus daar gaan we de komende tijd weer hard mee aan de slag.”

“Ook dit jaar ben ik enorm trots op de resultaten”, vervolgt Ludo. “Door onze sterke groei – 28% in 2019 – was het vasthouden van deze scores extra uitdagend, maar het is gewoon gelukt. Op het gebied van security management hebben we de scores van vorig jaar zelfs kunnen overtreffen. Dat is fantastisch, want daar hebben we het afgelopen jaar flink in geïnvesteerd. Dat we daarnaast ook nog twee nummer 1-posities mogen melden, is de kers op de taart!”

--------------------------------------

Over Intermax Cloudsourcing
Intermax is het meest gecertificeerde cloudsourcingbedrijf van Nederland. De visie van het bedrijf – systemen zijn er om mensen te ondersteunen, niet andersom – zorgt ervoor dat Intermax de weg naar de cloud op een unieke manier benadert. De beste oplossingen worden niet gevonden in de techniek, maar in de beleving van de mensen die het gebruiken. Veiligheid, efficiëntie, betrokkenheid en transparantie staan bij Intermax hoog in het vaandel. En niet zonder resultaat: het bedrijf won al meerdere malen de Best Workplace-award.

Intermax Cloudsourcing is onderdeel van de Intermax Group. Meer informatie is te vinden op de website.
Laatste van Intermax

Beep.nl, Intermax Cloudsourcing, It’s from Rotterdam Honey sluiten met Rotterdamse wethouder Wijbenga honingbijen aan op de cloud

Intermax en SkyLab breiden Internet of Things-netwerk in Rotterdam uit

Logo LVTPR
Intermax contact

Logo Intermax

+31(0)10 - 710 44 44
  info@intermax.nl
  www.intermax.nl
Intermax sociaal

Intermax tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope