ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

Unisys lanceert nieuwe versie Stealth(identity)™ software met beveiligd biometrisch identiteitsmanagement

De software biedt schaalbare, op biometrie gebaseerde authenticatiemogelijkheden voor zowel on-premise als de cloud

Hoofddorp – Unisys stelt nieuwe versies van haar biometrische identiteitsmanagementsoftware, Unisys Stealth(identity)™ Software-as-a-Service (SaaS) 2.0 en Stealth(identity) 2.7, beschikbaar. Stealth(identity) biedt hoge schaalbaarheid, flexibele biometrische authenticatie en sterke beveiliging. De SaaS-oplossing zorgt ervoor dat de beveiligingsopties zowel on-premise als in de cloud beschikbaar zijn. De software verbetert de bescherming tegen identiteitsfraude door op meerdere fysieke en digitale kanalen de identiteit van een individu vast te stellen.

Veilige en gebruiksvriendelijke authenticatie
Stealth(identity) vereenvoudigt het beveiligingsbeleid en werkt met bestaande infrastructuren, wat leidt tot een lagere total cost of ownership. Bovendien ondersteunt de software ook single sign-on mogelijkheden bij bijvoorbeeld bank-, e-commerce- en transportapplicaties die biometrische authenticatie vereisen. Stealth(identity) SaaS ondersteunt gedrags-, gezichts-, vingerafdruk-, stem- en irisherkenning. In combinatie met andere securityoplossingen is Stealth(identity) een essentieel onderdeel van een zero trust-strategie.

Chris Kloes, vicepresident van Unisys Security Solutions: "Zowel bedrijven als consumenten hebben de afgelopen tijd een balans moeten vinden in het beperken van gezondheidsrisico’s en de snelle verschuiving naar thuiswerken. Tegelijkertijd werden ze geconfronteerd met een enorme stijging van het aantal cyberaanvallen. Als gevolg daarvan is identiteitsmanagement belangrijker dan ooit. Het gebruik van biometrie om identiteiten accuraat te verifiëren, resulteert in een hogere veiligheid en meer gemak. Zodoende geeft Stealth(identity) klanten een eenvoudige, kosteneffectieve manier om identiteitsfraude te bestrijden.”

De biometrische technologie van Unisys vergemakkelijkt authenticatie, niet surveillance. De software is ontworpen om vertrouwen te vergroten en te bepalen of toegang verleend kan worden, of het nu gaat om een gebouw, een vliegtuig of beschermde informatie in de cloud.

Ga voor meer informatie over Stealth(identity) naar http://www.unisys.com/stealthid.
Laatste van Unisys
Unisys ondersteunt Lenovo bij Internet of Things-oplossingen

SAS Cargo breidt digitale dienstverlening verder uit met Cargo Portal platform van Unisys

Unisys Stealth 6.0 biedt nieuwe automatiserings- en visualisatietools voor snellere implementatie en eenvoudig beheer