www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

TIE Kinetix presenteert de “Summer Release” van het FLOW platform

Een eenvoudigere gebruikerservaring voor e-facturatie met de overheid

TIE Kinetix, de toonaangevende leverancier van Partner Automation oplossingen, heeft vandaag de FLOW Partner Automation Summer Release 2020 gepresenteerd. In deze release wordt onder meer de nieuwe gebruikerservaring voor documentuitwisseling met de overheid gelanceerd. In de komende weken komt deze nieuwe gebruikerservaring beschikbaar voor alle B2G-klanten. De nieuwe gebruikerservaring biedt een eenvoudige maar snelle manier voor leveranciers om e-facturen te versturen aan overheidsinstanties door simpelweg te kopiëren & plakken vanuit andere applicaties.

Het FLOW platform wordt continu geoptimaliseerd, zodat deze voldoet aan de laatste wensen van de klanten van TIE Kinetix. Naast de nieuwe gebruikerservaring voor e-facturatie met de overheid, zijn er verschillende generieke FLOW platform updates doorgevoerd, nieuwe document- en integratiefunctionaliteit toegevoegd en zijn er meer rapportagemogelijkheden. Alle nieuwe functionaliteit & verbeteringen komt beschikbaar voor alle TIE Kinetix klanten die gebruik maken van het FLOW platform.

Daarnaast zijn onderdeel van de nieuwe platformfunctionaliteit om in te loggen met inloggegevens van geaccrediteerde instellingen die gebruik maken van SURFconext single sign-on (SSO). Ook kunnen platformbeheerders nu standaardtaalinstellingen toewijzen aan nieuwe gebruikers. Verder hebben gebruikers de mogelijkheid om SSCC-barcode labels te printen van de pakbon (despatch advice) vanuit de FLOW-gebruikersomgeving. Ook zijn er verbeteringen in de rapportage over de partneradoptie programma’s. Hier zijn nu totaaloverzichten beschikbaar en de status per leverancier is nu ook inzichtelijk.

Andere verbeteringen in FLOW:
  • Verbeterde functionaliteit voor facturatie met hetzelfde BTW-nummer voor verschillende dochterondernemingen en bankrekeningen.
  • Eenvoudiger om documenten, o.a. deelfacturen of verzendberichten, te versturen waarbij het systeem bijhoudt wat er al gecommuniceerd is
  • Verbeterde dataextractie in PDF-2-FLOW
  • Vernieuwd datum/tijd formaat voor ANSI X12 documenten
  • Verbeterde integratie voor gebruiker specifieke widgets
Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix: “Het verbeteren van FLOW’s documentuitwisselingsmogelijkheden is een focuspunt geweest dit kwartaal voor onze software ontwikkelingsafdeling. Het moge duidelijk zijn dat de toewijding van het team aan diverse projecten zich heeft uitbetaald. De nieuwe e-facturatie gebruikerservaring voor overheidsinstanties geeft overheidsleveranciers een vertrouwde omgeving, ook als men nog nooit e-facturen heeft verstuurd. In combinatie met de verbeteringen in de rapportagemogelijkheden voor partneradoptie, is het e-facturatieproces nog eenvoudiger geworden voor alle betrokkenen. Dat is uiteindelijk waar wij het voor doen.”

De Summer Release voert verbeteringen door binnen alle beschikbare modules in het FLOW platform. Voor een gedetailleerd overzicht van de ontwikkelingen, bezoek: https://tiekinetix.com/release-notes

Over TIE Kinetix
TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total Integrated E-Commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop, levering en optimalisatie.

Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door meer dan 33 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen. TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten. TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Australië.

Voor vragen over dit persbericht, neem dan contact op met Patrick van Boom, Chief Marketing Officer van TIE Kinetix via Marketing@TIEKinetix.com

TIE Kinetix N.V.
Patrick van Boom
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen

T: +31-88-369-8000
E: info@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com
Volg TIE Kinetix op Twitter: https://twitter.com/TIEKinetix
Volg TIE Kinetix op LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/TIE-Kinetix
Volg TIE Kinetix op Facebook: https://www.facebook.com/TIEKinetix
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix presenteert de Spring Release 2021 van het FLOW Platform

TIE Kinetix helpt Nederlands Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties de volgende stap te maken met e-procurement

TIE Kinetix benoemt nieuwe Manager Operations voor Benelux
Personio organiseert H.U.G. Digital 2021: het virtuele HR-event

Onafhankelijk onderzoeksbureau: Thinkwise biedt unieke strategie voor moderniseren van core business-applicaties met low-code

Nederlander kan rekeningen makkelijker betalen door gebrek aan betaalde uitjes

Onderzoek Pega toont aan: belangrijke rol voor Decisioning Tools bij verbetering klantervaringen in een post-COVID wereld

Twee derde van thuiswerkend Nederland wordt liever gestuurd op output dan uren

Port of Den Helder: van fossiele thuishaven naar levensader voor de energietransitie

Mendix benoemd tot ‘leader’ in uitgebreid low-code-onderzoek uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau

KnowBe4 introduceert nieuwe door artificial intelligence gedreven phishing-feature

DataRobot neemt Zepl over en breidt enterprise AI-platform uit met functies voor ervaren data scientists

Davina Michelle maakt internationale show op Hymn bekend

Maandalert Woningmarkt | mei 2021, De prijzen op de woningmarkt stijgen erg hard, aantal transacties neemt erg fors toe

Een op drie werkenden onvoorzichtig met privacygevoelige informatie

Kredietverzekeraar Coface voorzichtig optimistisch over herstel Nederlandse economie

Lexmark introduceert Cloud Bridge

Tanium benoemt Marc Levine als Chief Financial Officer

Fortinet biedt nieuwe oplossingen voor bescherming 5G-omgevingen en integratie met SASE
Qexpertise lanceert volledig nieuwe website

Zoom gaat meerjarig partnerschap met de European Tour aan

€150,00 claimen van HP?

NTT Global Threat Intelligence Report: stijging van 300 procent in aanvallen van opportunistic targeting
TIE Kinetix N... contact

Logo TIE Kinetix N.V.

+31-88-369-8000
  info@TIEKinetix.com
  tiekinetix.com/nl
TIE Kinetix N... sociaal

TIE Kinetix N... tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack