www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Zeekhoe Communicatie

Fortinet door Microsoft uitgeroepen tot ‘Commercial Marketplace Partner of the Year’

Award geeft blijk van de toewijding van Fortinet aan een eenvoudige en veilige ingebruikname van SaaS-, VM- en containerbeveiligingsoplossingen voor het beveiligen van applicaties

Utrecht, 27 juli 2020 - Fortinet® (NASDAQ: FTNT), wereldwijd leider in uitgebreide, geïntegreerde en geautomatiseerde oplossingen voor cyberbeveiliging, maakt bekend dat het door Microsoft is bekroond met de ‘Commercial Marketplace Partner of the Year’-award. Fortinet werd geselecteerd uit een wereldwijde groep van partners die klanten aan innovatieve oplossingen op basis van technologie van Microsoft helpen.

Organisaties lijden onder een nijpend tekort aan cloud- en beveiligingsexpertise. Steeds meer van hen kiezen er daarom voor om specifieke beveiligingsfunctionaliteit af te nemen in de vorm van een Security-as-a-Service-oplossing of op basis van een ‘pay as you go’-model. Om in deze behoefte te voorzien biedt Fortinet via de Azure Marketplace een breed scala aan beveiligingsoplossingen aan die kant-en-klare integratie met Azure bieden. Voorbeelden zijn onder meer de bekroonde next-generation firewall FortiGate en FortiWeb Cloud as a Service.

“Deze award geeft blijk van de groeiende populariteit en het succes van de oplossingen die Fortinet aanbiedt via de Azure Marketplace, en we merken dat de vraag van klanten alleen maar toeneemt”, zegt John Maddison, executive vice presidents Products en CMO at bij Fortinet. “We zien ernaar uit om samen met Microsoft te waarborgen dat klanten de cloud met vertrouwen kunnen gebruiken door hen de mogelijkheid te bieden om snel en eenvoudig geavanceerde beveiligingsdiensten in gebruik te nemen.”

De Commercial Marketplace Partner of the Year-award van Microsoft vertegenwoordigt een blijk van erkenning voor de uitmuntendheid die Fortinet aan de dag legt bij het inspelen op de marktbehoefte. Deze award wordt toegekend aan partners van Microsoft die het afgelopen jaar uitzonderlijke oplossingen op basis van de technologie van Microsoft hebben afgeleverd. Er worden jaarlijks awards uitgereikt in zeven categorieën. De winnaars worden gekozen uit ruim 3.300 nominaties uit meer dan 100 landen.

“Het is een eer om de winnaars van de Microsoft Partner of the Year-awards voor 2020 te bekronen”, zegt Gavriella Schuster, corporate vice president One Commercial Partner bij Microsoft. “Zij gaan verder waar andere bedrijven ophouden door oplossingen af te leveren voor de complexe uitdagingen waarmee bedrijven in alle delen van de wereld worden geconfronteerd. Dit gaat om alles van communicatie en virtuele samenwerking tot het helpen van klanten om hun volledige potentieel te realiseren met de cloud-diensten van Azure. Ik ben er trots op om alle finalisten en winnaars te mogen eren en feliciteren.”

Aanvullende informatie
  • Kom meer te weten over de Dynamic Cloud Security-oplossingen van Fortinet.
  • Bezoek de Azure Marketplace voor een compleet overzicht van producten van Fortinet voor Azure.
Over Fortinet
Fortinet beschermt ’s werelds grootste ondernemingen, internetproviders en overheidsorganisaties. Het biedt organisaties compleet beheer van en inzicht in hun  groeiende aanvalsoppervlak en stelt hen in staat om tegemoet te komen aan de steeds hogere eisen die aan hun netwerk worden gesteld, nu en in de toekomst. Alleen het Fortinet Security Fabric-platform pak de meest kritieke beveiligingsuitdagingen aan en beschermt gegevens over de gehele digitale infrastructuur. Dit geldt voor zowel voor netwerk-, applicatie- als (multi)cloud of edge-omgevingen. Fortinet heeft wereldwijd de meeste beveiligingsappliances verkocht. Meer dan 455,000  klanten vertrouwen op Fortinet voor effectieve bescherming van hun organisatie. Fortinet is zowel een technologiebedrijf als een leerbedrijf. Fortinet Network Security Expert (NSE) Institute biedt een van de grootste en breedste trainingsprogramma's voor cybersecurity in de industrie. Kom meer te weten op http://www.fortinet.com, het blog van Fortinet en FortiGuard Labs.

Noot voor de redactie [niet voor publicatie]
Meer informatie over dit bericht of over Fortinet kunt u opvragen bij:
Karianne Hoekstra
Zeekhoe Communicatie
M. +31 (0)6-460 80656
E.  karianne@zeekhoe.nl
Laatste van Fortinet
Fortinet breidt aanbod van gratis zelfstudiecursussen voor netwerkbeveiliging uit om het tekort aan security-professionals te dichten

Fortinet neemt innovator in netwerkmonitoring en -herstel Panopta over

FortiGuard Labs: 5G-apparaten en thuiswerkers staan centraal bij cyberaanvallen
Pandemie stelt digitalisering Nederlandse MKB uit

Het project van Schneider Electric met E.ON wint de enerTIC Award voor groene en digitale ‘Smart Grid’-technologie

Jamf uitgeroepen tot ‘Leader’ in het IDC MarketScape: Worldwide Unified Endpoint Management Software for Apple Devices 2021-rapport

Schneider Electric en de VELUX Groep gaan samenwerken op het gebied van duurzame energie
Technische innovatie in de bouw: Begin met het juiste team

Voorkom het verspreiden van desinformatie met Easyscreen

Red Hat introduceert data resilience voor Enterprise Kubernetes-applicaties

Techone versterkt positie op gebied van hosting door overname Qweb

Gedoe rondom werkgeversverklaring avondklok verleden tijd voor iedere werkgever dankzij Visma | Raet

Heinen & Hopman kiest Medius voor geautomatiseerde factuurverwerking

Nederlander ziet geen plek voor zichzelf op kansrijke technische arbeidsmarkt

Haal meer plezier uit je PS5® en Xbox®: optimaliseer je online verbinding

Ivanti erkend als leider in de IDC MarketScape voor Worldwide UEM Software 2020-2021

Loogisch en MCS slaan handen ineen voor intensieve samenwerking op het gebied van Private LTE en Managed IoT

DataCore Software neemt Caringo over en voegt object storage toe aan zijn software-defined portfolio

Webfleet Solutions en Lytx bieden samen geïntegreerde videotelematica-oplossing

Kaspersky’s IT-beveiligingsaanbevelingen voor bedrijven in 2021

Western Digital en Qumulo ondersteunen Institute for Health Metrics and Evaluation met 2 petabyte

Diverzio en Local2Local slaan handen ineen

Zorgverzekeraar Zilveren Kruis bespaart 600.000 euro aan operationele kosten per jaar dankzij Mendix low-code platform
Fortinet contact

Logo Boys with Brains
Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.