www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
Herken zakelijke websitebezoekersINFLUX PR#

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 84 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Ivanti en Intel starten strategisch partnership en bieden Self-Healing Endpoints voor werkers op afstand aan met Ivanti Neurons en het Intel vPro®-platform

Intel® Endpoint Management Assistant integreert nu met het Ivanti Neurons Platform voor Self-Heal, Self-Secure and Self-Service voor medewerkers op afstand

Den Bosch – 23 juli, 2020Ivanti, het bedrijf dat IT en Security Operations automatiseert voor het detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge, kondigt een nieuw strategisch partnerschap aan met Intel om Device-as-a-Service (DaaS) met Self-Healing mogelijkheden aan te bieden voor de volgende generatie werknemers. Als gevolg van de alliantie integreert Intel® Endpoint Management Assistant (Intel® EMA) nu met het Ivanti Neurons hyper-automation platform, dat IT-organisaties in staat stelt tot self-heal en self-secure van apparaten die op het Intel vPro®-platform gebaseerd zijn, zowel binnen als buiten de bedrijfsfirewall.

"Ivanti en Intel bieden samen ongeëvenaard endpointbeheer voor apparaten die gebruik maken van het Intel vPro®-platform voor on-premises en cloud-gebaseerd endpointbeheer op afstand - geïntegreerd met hyper-automation bots op het Ivanti Neurons Platform," zegt Nayaki Nayyar, executive vice president en chief product officer, Ivanti®. "Naarmate ‘remote’ de next normal wordt, wordt het beveiligen en onderhouden van endpoints en edge-devices een belangrijke prioriteit voor organisaties. Met Ivanti Neurons kunnen organisaties die Intel vPro-platform aangedreven apparaten gebruiken, een 360-graden beeld krijgen van gebruikers, apparaten en applicaties, en zelfstandig problemen oplossen rond performance, beveiliging en configuratie."

"Door samen te werken met Ivanti, blijft Intel de ongeëvenaarde technologieën uitbreiden waarmee onze gedeelde klanten hun werknemers of afstand en edge-devices kunnen beheren. Met het Intel vPro®-platform wordt het beheer mogelijk gemaakt van in- en out-of-band endpoints via de cloud. De DaaS-oplossing van Ivanti is, samen met het Intel vPro-platform, perfect om de volgende generatie medewerkers van meer waarde te voorzien. Samen bieden we ongeëvenaarde technologieën, prestaties en verbeterde beveiliging voor DaaS," zegt Stephanie Hallford, vice president van de Client Computing Group van Intel en algemeen manager van Business Client Platforms.

Ivanti Neurons, dat eerder deze week is aangekondigd, verandert de manier waarop IT zijn werk doet. Het is voorzien van hyper-automation mogelijkheden en levert Ivanti Neurons voor Discovery, Ivanti Neurons voor Edge Intelligence, Ivanti Neurons voor Healing en Ivanti Neurons Workspace. Ivanti Neurons stelt organisaties in staat tot Self-Heal, Self-Secure en Self-Service van de cloud naar de edge met efficiëntie, met een hoge efficiëntie, nauwkeurigheid, snelheid en out-of-the-box automatiseringscontent voor een ongekende IT-productiviteit.

Door de integratie van Intel® Endpoint Management Assistant biedt Ivanti Neurons verbeterd beheer op afstand voor on-premise en cloud-gebaseerde endpoints. Ivanti Neurons kan op afstand acties uitvoeren op Intel vPro-gebaseerde apparaten, zoals het inschakelen van een apparaat, het herstarten van een apparaat, het instellen van wake-up tijden en de aansturing van een systeem, zelfs tijdens OS-fouten, en het repareren van apparaten als groep.

Voor meer informatie over de integratie van Intel Endpoint Management Assistant met Ivanti Neurons voor op Intel vPro-platform gebaseerde apparaten, kunt u een bezoek brengen aan: www.ivanti.nl.

Over Ivanti
Ivanti automatiseert IT en Security Operations waardoor detecteren, beheren, beveiligen en onderhouden van cloud tot edge mogelijk is. Van pc’s tot mobiele apparatuur, VDI en datacentra, Ivanti detecteert en inventariseert IT-middelen on-premises, in de cloud en aan de edge. Dit verbetert de IT-dienstverlening en vermindert risico’s door meer inzicht te bieden in de IT-omgeving en door automatisering. Het bedrijf helpt organisaties verder om moderne technologie in te zetten in het magazijn en in de hele toeleveringsketen om de levering te verbeteren, de noodzaak backend systemen aan te passen. Ivanti heeft zijn hoofdkantoor in Salt Lake City, Amerika, en heeft kantoren over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar www.ivanti.nl en volg ons op @IvantiBenelux.
Copyright © 2020, Ivanti. Alle rechten voorbehouden.

Intel-technologieën vereisen mogelijk de activatie van hardware, software of services.

Geen enkel product of component kan absoluut veilig zijn.

Kosten en prestaties kunnen variëren.

Intel en het Intel-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Intel Corporation of haar dochterondernemingen. Andere namen en merken kunnen geclaimd worden als het eigendom van anderen.

Ivanti
Spencer Parkinson
Ivanti
+1 801-694-0179
spencer.parkinson@ivanti.com

Lubbers de Jong TECH PR
Wiegert van Dijk
wiegert@lubbersdejong.nl

Nayaki Nayyar, executive vice president en chief product officer, Ivanti
Laatste van Ivanti
71 procent van de IT-security professionals vindt patchen te complex en tijdrovend

Ivanti benoemt softwareveteraan Jeff Abbott als nieuwe CEO

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 1 jaar en 84 dagen

Logo Lubbers De Jong
Ivanti contact

Logo Ivanti

Ivanti sociaal

Ivanti tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix