www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (1 jaar en 14 dagen geleden)

Trend Micro introduceert cloud-oplossing voor bescherming tegen misconfiguraties in Microsoft Azure

DevOps-teams krijgen continu cloud security-inzicht en cloud security posture-management

Amsterdam, 23 juli 2020 - Trend Micro, wereldwijd leider in cybersecurity oplossingen, kondigt de beschikbaarheid aan van Trend Micro Cloud One - Conformity voor Azure-klanten. Cloud One - Conformity ondersteunt organisaties wereldwijd om misconfiguraties, compliance-uitdagingen en cyberrisico’s aan te pakken.

Trend Micro heeft daarnaast de CIS Microsoft Azure Foundation Security Benchmark behaald, wat aangeeft dat Conformity-producten ingebouwde regels hebben die meer dan 100 best practices in het CIS-framework checken.

“De security van de cloud is de verantwoordelijkheid van de cloud provider, maar de verantwoordelijkheid voor de security in de cloud ligt bij de klant en dat is waar wij ons op richten”, zegt Wendy Moore, Vice President Product Marketing bij Trend Micro. “Ons Cloud One-platform is nauw geïntegreert met Microsoft Azure, waardoor DevOps-teams snel ingezet kunnen worden bij elke hybrid cloud-omgeving tijdens de migratie naar de cloud.”

In-house skills moeten veel tijd besteden aan het managen van hybrid cloud-complexiteiten. De verspreiding van schaduw-IT in organisaties betekent daarnaast dat IT-functies vaak als laatste weten of cloud-accounts gecreëerd zijn door business units zonder adequate zorg en aandacht voor compliance, security en governance-controles.

Conformity pakt deze uitdagingen aan door inzicht en controle te bieden voor Azure-omgevingen. De continue cloud security en compliance posture-managementmogelijkheden houden klanten op de hoogte van de risicostatus en bieden easy-to-action reparatie-aanbevelingen. Dit kan veelvoorkomende problemen zoals ongeautoriseerde toegang tot databases en publieke toegang tot Blob-opslagaccounts helpen voorkomen.

Door de Conformity API in een CI/CD-pipeline en bestaande workflows te implementeren, kunnen DevOps-teams potentiële risico’s in hun cloud-infrastructuur identificeren voordat zij ingezet worden in live omgevingen voor geautomatiseerde, proactieve preventie van kwetsbaarheden.

Trend Micro Cloud One - Conformity identificeert elke dag zo’n 230 miljoen cloud-misconfiguraties voor zijn wereldwijze Azure- en AWS-klanten.

Trend Micro’s ervaring in het beveiligen van multi cloud-omgevingen is een kern differentiator voor veel organisaties. “Trend Micro is een van de weinige leveranciers die dezelfde volledige security en monitoring biedt voor zowel Microsoft Azure als AWS”, zegt Mario Mendoza, teamleider Cyber Security Architecture en Engagement bij Blackbaud. “Blackbaud houdt zich intern aan een DevOps-aanpak, dus elke shift in security leveranciers vereist buy-in van de DevOps-teams. Het feit dat Trend Micro Blackbauds’ hybrid cloud-omgeving kan beschermen zonder DevOps-teams te vertragen was essentieel in onze beslissing.”

“Trend Micro helpt Blackbaud bij het behouden van constante waakzaamheid voor security en monitoring van onze cloud operations. Daarnaast is Trend Micro altijd op de hoogte van nieuwe bedreigen, waarbij ze ons ook betrekken. Dat is waar wij, als marktleider, naar zoeken”, besluit Mendoza.

Trend Micro Cloud One - Conformity is beschikbaar als gratis trial. Daarnaast kan een gratis cloud health check snel voor u uitgevoerd worden door hier te klikken.

Over Trend Micro
Trend Micro, wereldwijd leider in cybersecurity, zet zich in voor een wereld waarin we digitale informatie veilig kunnen uitwisselen. Door gebruik te maken van meer dan 30 jaar aan security expertise, global threat research en voortdurende innovatie biedt Trend Micro veerkracht voor bedrijven, overheden en consumenten met connected oplossingen voor cloudworkloads, endpoints, email, IoT en netwerken.

Met meer dan 6.700 medewerkers in 65 landen en zeer geavanceerde wereldwijde threat intelligence, beveiligt Trend Micro de verbonden wereld waarin organisaties opereren. Kijk voor meer informatie op www.trendmicro.nl.

Trend Micro
Ilona van Ginkel
E-mail: ilona_van_ginkel@trendmicro.com

Whizpr
Paul Maris / Martine Korthals
E-mail: trendmicro@whizpr.nl
Laatste van Trend Micro
Onderzoek Trend Micro: 88% van de Europese organisaties verwacht komend jaar een cyberaanval op klantdata

Bijna een kwart van de verkochte exploits in de criminele onderwereld zijn meer dan drie jaar oud

Trend Micro-onderzoek: ‘pas op voor ransomware die zich richt op industriële systemen’
Verstreken tijd: 1 jaar en 14 dagen
Trend Micro contact

Logo Trend Micro

www.trendmicro.nl
Trend Micro sociaal

Trend Micro tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.

www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com