www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 5 dagen geleden)
PR: Influx PR & Communicatie

Pega introduceert X-ray Vision: RPA-tool met zelfherstellend vermogen

AI-gestuurde Deep Robotics-technologie maakt bots sneller, duurzamer en makkelijker te implementeren

Amsterdam, 22 juli  2020 Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, komt met X-ray Vision. Het is de eerste Robotic Process Automation (RPA)-tool in de markt die defecte bots opspoort en repareert, zonder menselijke interventie.

Uit Pega-onderzoek van eind 2019 jaar blijkt dat 87% van de bedrijven wel eens te maken heeft met defecte bots. Dit komt omdat de meeste RPA-oplossingen ‘screen scraping’ gebruiken om processen te automatiseren in een applicatielandschap dat continu verandert. Aanpassingen in de user interfaces van een applicatie – wat vrijwel dagelijks voorkomt – maken de bots onbetrouwbaar, omdat deze niet in staat zijn om zichzelf aan te passen. Dit leidt tot verspilling van investeringen, onverwachte downtime en snel stijgende onderhoudskosten.

X-ray Vision maakt gebruik van Deep Robotics-technologie om de bots aan zich te binden binnen de native application controls in plaats van een harde en oppervlakkige koppeling. De nieuwe geautomatiseerde bot authoring tools gebruiken AI-algoritmen om nieuwe bots te creëren en ervoor te zorgen dat ze goed blijven functioneren. Organisaties kunnen zo sneller en gemakkelijker hun RPA-initiatieven opschalen.

X-ray Vision lost de twee grootste problemen op waar RPA-gebruikers tegenaan lopen:
  • Geautomatiseerd onderhoud van defecte bots: Uit Pega's RPA-onderzoek blijkt dat het repareren van bots veel meer tijd kost dan verwacht. Het onderhouden van bots vormt hierdoor een van de grootste RPA-obstakels. X-ray Vision detecteert defecte bots met behulp van Pega AI en repareert deze ‘on-the-fly’. Het AI-model wordt continu aangepast met behulp van Machine Learning en wordt zo steeds beter in het detecteren en repareren van bots. Organisaties zijn hierdoor veel minder tijd en middelen kwijt voor het beheren en opschalen van bots.

• Snel en eenvoudig complexe bot authoring: Uit het Pega-onderzoek blijkt dat het inzetten van bots bovenaan de lijst staat van grootste RPA-uitdagingen. Zelfs als het gaat om de meest eenvoudige RPA-toepassingen. Om meer complexere applicaties te automatiseren zijn meer geavanceerde en tijdrovende RPA-methoden nodig, zoals het handmatig identificeren van de applicatiefuncties. Pega gebruikt AI om de functie-identificatie te automatiseren, waardoor RPA-ontwikkelaars nu snel en gemakkelijk krachtige Deep Robotics kunnen inzetten in plaats van zwakkere ‘screen scraping’ methoden.
Pega RPA, onderdeel van de Pega Infinity™ software voor digitale transformatie, automatiseert repetitieve taken die worden uitgevoerd via de gebruikersinterface (UI) van bedrijfstoepassingen. Pega RPA maakt gebruik van Deep Robotics om applicaties op codeniveau te automatiseren. Dit zorgt voor snellere, nauwkeurigere en schaalbare robotautomatisering. Samen met andere functionaliteiten biedt Pega het meest complete end-to-end automatiseringsplatform.

"RPA is een belangrijk onderdeel van de intelligente automatiseringsreis van een organisatie. Toch komen velen er uiteindelijk achter dat bots vaak erg kwetsbaar zijn en vragen om constant en duur onderhoud. Dit doet afbreuk aan bepaalde voordelen van RPA", zegt Derk-Jan Brand, VP en Managing Director Benelux & Nordics, Pegasystems. “Met X-ray Vision heeft Pega weer een belangrijk stukje van de automatiseringspuzzel opgelost door geavanceerde RPA op wereldwijde schaal in te zetten. Door bots sneller, duurzamer en makkelijker te implementeren te maken, wordt RPA een nog betrouwbaarder onderdeel van de automatiseringsstrategie van elke organisatie."

Achtergrondinformatie
Pega X-ray Vision wordt gecombineerd in de nieuwe versie van Pega RPA voor alle klanten die wordt verwacht in het derde kwartaal van 2020. Meer informatie over X-ray Vision: Product background: Pega X-ray Vision

Over Pegasystems
Pega (NASDAQ: PEGA) is de leider in cloudsoftware voor customer engagement en operational excellence. Elke dag is Pega de drijvende kracht achter miljoenen geautomatiseerde processen, miljarden klantinteracties en triljoenen dollars aan business door mensen te helpen bij het openen van bankrekeningen, het beheren van telefooncontracten, het afsluiten van een zorgverzekering, het afhandelen van verzekeringsclaims, het aanvragen van vergunningen en nog veel meer. De meest erkende en succesvolle merken ter wereld vertrouwen op de AI-software van Pega om elke klantinteractie via elk kanaal te optimaliseren en ervoor te zorgen dat hun merkbeloften worden nagekomen. Met het low-code applicatie-ontwikkelingsplatform van Pega kunnen bedrijven snel apps bouwen en ontwikkelen om aan de behoeften van hun klanten en medewerkers te voldoen en digitale transformatie op wereldwijde schaal te stimuleren. Al meer dan 35 jaar maakt Pega hogere klanttevredenheid, lagere kosten en een hogere customer lifetime value mogelijk. Voor meer informatie: www.pega.com

Redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: info@influx-pr.com

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Pegasystems
Pegasystems benoemt Nawal Hamarass tot Vice President Benelux & Nordics

Pega lanceert nieuw partnerprogramma voor meer klantwaarde en snellere ROI

Klantenservice bereikt omslagpunt door uitdagingen als gevolg van de pandemie volgens nieuw Pega onderzoek