www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

LogRhythm organiseert gratis virtueel securitycongres

Inschrijving geopend voor het vierde jaarlijkse RhythmWorld-event

Amsterdam, 21 juli 2020LogRhythm, de drijvende kracht achter de security operations centers (SOC’s) van vandaag, organiseert zijn RhythmWorld 2020-congres dit jaar volledig virtueel. Het event vindt plaats van 22 tot en met 24 september. RhythmWorld, dat dit jaar voor de vierde keer plaatsvindt, is het ultieme congres voor securityprofessionals uit alle sectoren die op zoek zijn naar manieren om zich te ontwikkelen en de security operations van hun organisatie te verbeteren. Deelname is helemaal gratis; de inschrijving is geopend voor LogRhythm-klanten, -partners en leden van de security-community.

RhythmWorld 2020 biedt gedetailleerde kennissessies, uitgebreide training, kennisdeling van technische LogRhythm-experts en een groots capture-the-flag-event. Deelnemers staan sessies te wachten als:
  • Thinking Like the Adversary to Thwart Cyberattacks
  • Threat Hunting with MITRE ATT&CK Technique ‘X’
  • Women in Security Power Panel
  • Live Red and Blue Teaming in LogRhythm
Daarnaast organiseren LogRhythm-executives, waaronder Chief Executive Officer Mark Logan, Chief Security Officer James Carder en Chief Marketing Officer Cindy Zhou, panels en kleinschalige discussies met toonaangevende security-executives, waaronder:
  • Abid Adam, Group Chief Risk & Compliance Officer van Axiata Group Berhad
  • Sam King, CEO van Veracode
  • Chris Mitchell, Chief Information Security Officer van de Amerikaanse stad Houston
  • Avani Desai, Partner en President van Schellman & Company
  • Kip James, Vice President en Chief Information Security Officer, Global Information Security, TTEC
Mark Logan, CEO van LogRhythm: “LogRhythm heeft als doel de wereldwijde community te voorzien van de cybersecurity-resources die zij nodig hebben. We kijken uit naar de bijdrage van onze internationale klanten en partners hierin tijdens het virtuele RhythmWorld. Dit securitycongres draait net zo veel om leren van de experts van LogRhythm als leren van prominente security-experts uit de branche en deelnemers aan het congres. We kijken ernaar uit een groter deel van onze community te voorzien van dezelfde hoogwaardige leerervaringen als de ervaringen die we tijdens onze face-to-face-events delen.”

LogRhythm begon in 2017 met zijn RhythmWorld-congressen om klanten in staat te stellen mee te doen aan kennissessies met vakgenoten, om securitytrends en best practices te ontdekken en om gebruikers te helpen hun kennis over en gebruik van het LogRhythm NextGen SIEM Platform te maximaliseren. Vorig jaar steeg het deelnameniveau met honderd procent ten opzichte van het jaar ervoor; meer dan vierhonderd klanten en partners waren aanwezig op het congres. 93 procent van de aanwezigen gaf aan dat ze veel aan het congres hadden gehad, ze hadden hun kennis over de securitysector vergroot en het gebruik van het LogRhythm NextGen SIEM Platform uitgebreid.

De komende weken worden meer sprekers aangekondigd. Meer informatie over het event, inschrijving of sponsoren van het event is te vinden op logrhythm.com/rhythmworld.

Over LogRhythm
LogRhythm stelt meer dan 4.000 klanten wereldwijd in staat om hun security operations-programma naar een hoger niveau te brengen. Het verschillende malen onderscheiden NextGen SIEM-platform van LogRhythm biedt complete security analytics, User and Entity Behavior Analytics (UEBA), Network Detection and Response (NDR) en security orchestration, automation & response (SOAR) binnen één geïntegreerd platform voor snelle detectie, response en neutraliseren van bedreigingen. Het platform is gebouwd door security-professionals voor security-professionals bij toonaangevende bedrijven zoals Cargill, NASA en XcelEnergy. Zij zijn in staat om de zichtbaarheid van hun cybersecurityprogramma’s te vergroten en de risico’s voor hun organisatie te verminderen. LogRhythm is de enige leverancier die drie jaar achter elkaar de Gartner Peer Insights’ Customer Choice for SIEM kreeg. Kijk op logrhythm.com voor meer informatie.
Laatste van LogRhythm
LogRhythm en Getronics bieden samen nieuwe, omvattende SOC-oplossing

Onderzoek LogRhythm: 93 procent van de securityprofessionals mist de vereiste tools om securitydreigingen te detecteren

LogRhythm organiseert gratis virtueel securitycongres

Logo LVTPR
LogRhythm contact

Logo LogRhythm

1-866-384-0713
  info@logrhythm.com
  logrhythm.com
LogRhythm sociaal

LogRhythm tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Citrix
Logo SurveyMonkey
Logo Ivanti