www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
PR: ItsaRep

Eerste gezamenlijke product van Shape en F5 beschermt websites tegen bots

Silverline Shape Defense verbetert online gebruikerservaring en security door automatische aanvallen af te slaan

F5 introduceert Silverline Shape Defense, een beveiligingsoplossing die websites beschermt tegen malafide internetverkeer. De nieuwe service beveiligt bedrijven tegen bots, credential stuffing, scraping en andere geautomatiseerde aanvallen die leiden tot fraude en misbruik. Het is het eerste product dat op de markt wordt gebracht nadat Shape eerder dit jaar door F5 werd overgenomen.

Silverline Shape Defense gebruikt kunstmatige intelligentie om realtime te bepalen of een applicatie-request van een persoon of van een bot afkomstig is en kan onderscheid maken tussen kwaadwillende en geautoriseerde individuen. Hierdoor wordt onbetrouwbaar verkeer tegengehouden zonder dat gebruikers extra login-handelingen moeten uitvoeren. Bedrijven worden hierdoor beschermd tegen fraude, hebben lagere operationele kosten en kunnen een betere gebruikerservaring bieden. Silverline Shape Defense gebruikt het Shape-netwerk dat meer dan een miljard aanvallen per dag tegenhoudt.

De nieuwe toepassing kan in minder dan een half uur worden uitgerold, zonder dat daar gevorderde kennis van applicatiebeveiliging voor nodig is. Het werkt met een makkelijk te gebruiken beheerinterface om het netwerkverkeer inzichtelijk te maken, en te laten zien hoe dat verkeer wordt beveiligd. Doordat het volledig cloud-gebaseerd en beheerd is, komt er geen hardware bij kijken en geen installaties en is het altijd up-to-date.

Met deze introductie profiteren F5-klanten van een geïntegreerde, volledig beheerde bescherming van hun applicaties middels oplossingen als Silverline DDoS Protection, Silverline Web Application Firewall en Silverline Threat Intelligence. De oplossingen samen stellen bedrijven in staat hun applicaties te beveiligen zonder dat er een heel security-team nodig is om het aan te sturen. Op die manier zorgt Silverline niet alleen voor de juiste bescherming, maar biedt het ook een oplossing voor het veel geziene kennistekort bij IT-medewerkers op cybersecurity-gebied.

Over F5
F5 (NASDAQ: FFIV) stuurt applicaties aan van ontwikkeling tot het eind van hun levenscyclus, in elke multi-cloud omgeving. Onze klanten - grootzakelijke ondernemingen, service providers, overheden en consumentenmerken - kunnen daarmee onderscheidende, high-performance en veilige digitale diensten bieden. Meer informatie op f5.com. Volg @f5networks op Twitter of bekijk de LinkedIn en Facebook pagina’s voor de laatste ontwikkelingen.

F5, BIG-IQ, BIG-IP, Silverline, Shape, Shape Defense, and NGINX are trademarks or service marks of F5 Networks, Inc., in the U.S. and other countries. All other product and company names herein may be trademarks of their respective owners.

# # #

This press release may contain forward looking statements relating to future events or future financial performance that involve risks and uncertainties. Such statements can be identified by terminology such as "may," "will," "should," "expects," "plans," "anticipates," "believes," "estimates," "predicts," "potential," or "continue," or the negative of such terms or comparable terms. These statements are only predictions and actual results could differ materially from those anticipated in these statements based upon a number of factors including those identified in the company's filings with the SEC.
Laatste van F5
F5 focust op beveiliging van apps en API’s die digitalisering verder moderniseren

Pandemie stimuleert app-modernisering, AI en Edge Computing

Aantal incidenten met inloggegevens verdubbeld, hoeveelheid gestolen data omlaag
F5 contact

Logo F5

+31(0)20-2014950
  f5.com
F5 sociaal

F5 tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo We Love Communities
Logo Red Hat
Logo Thales