www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 69 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

Formula 1 en Zoom kondigen eerste virtuele Paddock Club-partnerschap aan

Unieke virtuele hospitality suites innoveren de sportbeleving voor VIPs

Amsterdam, 16 juli 2020Formula 1® en Zoom Video Communications, Inc.(NASDAQ: ZM) kondigen vandaag een nieuw digitaal partnerschap aan om de allereerste virtuele Paddock Club-ervaring op te zetten in de aanloop naar de FORMULA 1® ARAMCO MAGYAR NAGYDÍJ 2020 in Budapest.

Het videocommunicatieplatform, dat in april 2020 een nieuw zakelijk record vestigde door meer dan 300 miljoen deelnemers dagelijks in hun meetings te ondersteunen, ontwikkelt in samenwerking met F1 nieuwe zakelijke kansen op basis van unieke, live sportbelevingen.

Door de aanhoudende pandemie ontbreken tijdens de eerste acht F1-races de traditionele hospitality-diensten. Hospitality is een belangrijk onderdeel van de F1-beleving. Daarom hebben F1 en Zoom de handen ineengeslagen om een op maat gemaakte virtuele hospitality-beleving voor gasten op te zetten.

Gedurende het afgelopen raceweekend konden gasten via Zoom al de Virtual Paddock Club bijwonen, waar ze werden getrakteerd op een reeks unieke ervaringen, waaronder live updates, inzichten en commentaren van paddock-legendes.

Voor toekomstige wedstrijden worden ook aanvullende belevingen ontwikkeld, in overeenstemming met FIA-richtlijnen. Zoom zal gedurende het acht races tellende Europese seizoen een exclusieve ervaring bieden. Daarnaast zal F1 samen met Zoom de mogelijkheden verkennen om het Virtual Paddock Club-aanbod uit te breiden naar hun Global Partners en F1-teams.

Ben Pincus, Director of Commercial Partnerships, Formula 1, zegt:
“Zoom bood de mogelijkheid om een live sportbeleving aan gasten aan te bieden, ondanks het feit dat veel sportwedstrijden momenteel achter gesloten deuren plaatsvinden. De missie van Zoom is om ondernemingen op afstand te verbinden, en dit partnerschap, dat virtueel is ontwikkeld, is daar een voorbeeld van. We zijn verheugd om met Zoom samen te werken en bedrijven en hun VIPs met deze virtuele hospitality-ervaring te blijven verbinden. We hopen dat dit de eerste is van vele innovaties die we in de komende maanden voor onze partners zullen gaan inzetten. In de afgelopen maanden hebben we bij Project Pitlane en Virtuele Grand Prix races gezien dat de capaciteit om te innoveren noodzakelijk is, willen we ons kunnen aanpassen aan een steeds veranderende omgeving.”

Janine Pelosi, CMO bij Zoom, zegt:
“Bij Zoom zijn we ontzettend enthousiast om samen met Formula 1 de Virtual Paddock te kunnen starten. In deze uitdagende tijd blijft het voor organisaties zoals Formula 1 nodig om boeiende ervaringen te bieden aan fans, terwijl ondernemingen unieke kansen moeten kunnen blijven bieden aan hun prospects. Zoom kan daarbij helpen. De Virtual Paddock Club is de beste manier om die VIP-sportbeleving op afstand aan te bieden. Op lange termijn is er de mogelijkheid om een combinatie vanvirtuele en fysieke bijeenkomsten op te zetten, zodat afstand geen belemmering vormt voor hospitality in de sportwereld.”

CAA Sports heeft bijgedragen aan dit partnerschap door zijn wereldwijde vertegenwoordiging van F1.

Over Formula 1®
Formula 1®begon in 1950, en is de meest prestigieuze motorsportcompetitie ter wereld, en ’s werelds meest populaire jaarlijkse sportreeks. Het 2020 FIA Formula One World Championship™ loopt van maart tot november en omvat 22 races in 22 landen verspreid over vijf continenten. Formula One World Championship Limited is onderdeel van Formula 1® en bezit de rechten op het FIA Formula One World Championship™. Formula 1®is een dochteronderneming van Liberty Media Corporation (NASDAQ: LSXMA, LSXMB, LSXMK, BATRA, BATRK, FWONA, FWONK) en is toegeschreven aan de Formula One Group tracking stock. Het F1-logo, F1 FORMULA 1-logo, FORMULA 1, F1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX, PADDOCK CLUB en gerelateerde merken zijn handelsmerken van Formula One Licensing BV, een Formula 1-onderneming. Alle rechten zijn voorbehouden.

Over Zoom
Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) brengt teams samen in een frictieloze video-omgeving zodat ze meer gedaan krijgen. Ons gemakkelijke, betrouwbare en innovatieve video-first communicatieplatform ondersteunt videomeetings, audiomeetings, webinars en chatgesprekken op zowel desktops, telefoons, mobiele apparaten en conferencesystemen. Zoom helpt ondernemingen betere gebruikerservaringen op te zetten met marktleidende integraties met zakelijke apps, en met development-tools waarmee aangepaste workflows kunnen worden opgezet. Zoom is opgericht in 2011, is gevestigd in San Jose, Californië (VS) en heeft wereldwijd lokale kantoren. Bezoek voor meer informatie zoom.com en volg @zoom_us.

Zoom Persdesk
Tijs Mannien
Zoom@yellow-communications.com
Laatste van Zoom
Zoom luidt nieuw communicatietijdperk in met geplande innovaties

Neat ontvangt 30 miljoen dollar extra investering van Zoom om innovatie in video-samenwerking voor de hybride werkomgeving voort te zetten

Voor Zoom draait de toekomst van kantoorwerk niet langer om het kantoor
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 1 jaar en 69 dagen

Logo Clarity Benelux
Zoom contact

Logo Zoom

Zoom sociaal

Zoom tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric