Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: carolijn peelen bv

Omzet Shippeo verdrievoudigd in de eerste helft 2020

Amsterdam/Parijs,16 juli 2020 - Shippeo, de Europese marktleider in real-time transport visibility oplossingen, kondigde vandaag een recordgroei aan voor de eerste helft van 2020. De Software as a Service (SaaS) inkomsten stegen 204% ten opzichte van vorig jaar, ondanks de wereldwijde impact van Covid-19.

Shippeo is het snelst groeiende real-time visibility platform van Europa. Bedrijven zijn op zoek naar expertise op het gebied van end-to-end supply chain visibility om de steeds complexer wordende Europese markt goed te kunnen bedienen.

"Visibility platforms vormen een voor de hand liggende oplossing om de potentie van de supply chain beter te benutten", zegt Shippeo COO Lucien Besse. "Omdat kapitaaluitgaven niet nodig zijn en omdat de SaaS-oplossing perfect te integreren is met bestaande systemen, zorgt dit voor aanvullende businesswaarde.”

Sinds januari 2020 heeft Shippeo verschillende grote internationale merken verwelkomd, waaronder: Fressnapf Group, de grootste Europese retailer in dierbenodigdheden, de Europese marktleider in industrial engineering en persoonlijke beschermingsmiddelen Rubix, de grootste Europese vruchtensapleverancier Eckes- Granini, en staalleverancier Thyssenkrupp Materials France.

Ook een aantal grote logistieke dienstverleners, waaronder de Servische Milsped Group, de gevestigde Nederlandse speler Ewals Cargo Care en het Luxemburgse Redspher, koos voor het transport visibility platform van Shippeo.

Parallel kondigde Shippeo samenwerkingsverbanden aan met TMS-leverancier Alpega en met de 4PL-serviceprovider 4flow.

De unieke aanpak, de mogelijkheden en de oplossingskwaliteit van Shippeo zorgen volgens Besse voor nieuwe klanten. Bovendien zegt hij: “De teams van Shippeo doen er alles aan om de beste oplossing op de markt te leveren. We bieden een best-in-market ETA-voorspelling. Onze nieuwe mobiele app heeft een scala aan functionaliteit, van pallet scanning tot en met de digitale vrachtbrief (eCMR).”

Vervoerders geven Shippeo een tevredenheidsscore van 98% voor hun onboarding-ervaring, die Besse toeschrijft aan het krachtige Onboarding Automation Center. "Het maakt het hele proces uiterst eenvoudig voor verladers en vervoerders."

CEO Pierre Khoury is trots dat het Shippeo team sinds januari met 33 nieuwe teamleden is gegroeid. Khoury: “We blijven ons talentvolle team uitbreiden om maximaal aan de verwachtingen van onze klanten te kunnen blijven voldoen.”

Over Shippeo
Shippeo, de Europese marktleider in supply chain visibility, helpt internationale bedrijven om real-time logistieke data in te zetten voor uitzonderlijke klantenservice en operational excellence. Het wereldwijde platform biedt verladers, vervoerders en eindklanten continue monitoring en maximale nauwkeurigheid van verwachte aankomsttijden (ETA’s) voor elke levering, waardoor ze snel problemen kunnen identificeren en tijdig kunnen anticiperen. Shippeo werd opgericht in 2014 en volgt meer dan 5 miljoen ladingen per jaar voor meer dan 60 toonaangevende klanten zoals Carrefour, Eckes-Granini, Faurecia, Saint-Gobain en Schneider Electric. Shippeo werkt met 140.000 vervoerders in meer dan 62 landen.

Voor meer informatie: www.shippeo.com

Contact Shippeo
Dennis van Bodegom, Directeur Noord Europa dennis.vanbodegom@shippeo.com, +31 6 51 33 73 46

Carolijn Peelen:  carolijn@peelen.nu, +31 6 53 28 09 36
Laatste van Shippeo

Logo carolijn peelen bv
Shippeo contact

Logo Shippeo

www.shippeo.com
Shippeo sociaal

Shippeo tweets

Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo SRC System Integrators BV
Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo Nalanda Technology
Logo Kannegieter
Logo Boys with Brains
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Extreme Networks
Logo Ivanti