Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Viadesk doet nieuwe merkbelofte met Fellow Digitals

Amsterdam/Keulen, 15 juli 2020 - Vandaag maakt Viadesk, de Europese softwareontwikkelaar van intranet en e-learning oplossingen, bekend dat het verder gaat onder de naam Fellow Digitals. Deze nieuwe stap in de 20-jarige geschiedenis markeert de snelle groei van het bedrijf en biedt de mogelijkheid om haar nieuwe merkbelofte kracht bij te zetten: iedereen telt mee. Fellow Digitals garandeert een inclusieve digitale werkplek waar innovatie, ontwikkeling en betrokkenheid voor iedereen bereikbaar is. De bekende merknamen Viadesk en Coursepath blijven bestaan.

Om de bijzondere positionering van Fellow Digitals op het gebied van digitalisering, samenwerking en kennisdeling te ondersteunen, is er besloten om onder één merknaam verder te gaan. “We willen met één stem de diversiteit van onze 400.000 gebruikers tot uitdrukking brengen en onze expertise onder één noemer brengen”, aldus CEO en medeoprichter van Fellow Digitals, Mujibor de Graaf. “We zijn één bedrijf, waarbij alle gebruikers, collega’s en partners verbinding vinden en deel uitmaken van ons gedachtegoed: ieder individu telt mee. Wie je ook bent, waar je ook vandaan komt of wat je ook doet, succes bereik je samen. Zonder enige uitzondering.”

Verbinding tussen de merken
De groei van Fellow Digitals wordt met het nieuwe merk in goede banen geleid. In 1997 zag Viadesk het levenslicht, het social intranet dat zich ontwikkelde tot een volwaardig digitale werkplek voor organisaties, gemeenten, scholen en zorginstellingen. Met de ontwikkeling van het leermanagementsysteem Coursepath in 2013 en de overname van off-shore softwareontwikkaars Metatude heeft Fellow Digitals haar portfolio flink uitgebreid. De nieuwe naam creeert duidelijkheid rondom de producten en laat zien dat oplossingen naadloos aan elkaar aansluiten.

Een nieuwe fase
Fellow Digitals is een logische nieuwe stap in de rijke geschiedenis van het bedrijf. Mujibor de Graaf: “Door de coronacrisis is de digitale transformatie in een versnelling geraakt en beseffen veel bedrijven dat ze de boot dreigen te missen. De digitale transformatie luidt een nieuw tijdperk in, waarbij mensen en organisaties ondersteuning zoeken om toekomstbestendig te blijven. Voor hen zijn wij er. Samen zorgen we voor de verbinding die daarvoor nodig is, met hernieuwde energie en toewijding, voor iedereen intern en daarbuiten.”

Marc Leidner, CTO en medeoprichter bij Fellow Digitals, voegt hieraan toe: “Het is de kunst om complexe zaken simpel te houden. Dat doen we bij de ontwikkeling van onze software en bij onze dienstverlening. Clear and simple. Voor iedereen toegankelijk, eenvoudig en direct te gebruiken. Dat zit al meer dan 20 jaar in ons DNA. De komst van Fellow Digitals maakt dit nog eenvoudiger; we gaan de toekomst met vertrouwen tegemoet onder één naam met meerdere merken.

Bekende merknamen blijven bestaan
Fellow Digitals heeft als overkoepelende organisatie een volledig nieuwe huisstijl en een nieuw logo gelanceerd. Om herkenbaarheid te creeren is het nieuwe design uitgebreid naar Viadesk (social intranet) en Coursepath (LMS), de bekende productmerken die onder hun huidige naam blijven bestaan.
Meer informatie: www.fellowdigitals.nl
Laatste van Fellow Digitals bv
Viadesk doet nieuwe merkbelofte met Fellow Digitals

Papierloos Monitor 2018: Nederlandse manager print jaarlijks 28,6 kilo papier

Viadesk en Flavour integreren gamification in social intranet
Fellow Digital.. contact

Logo Fellow Digitals bv

info@fellowdigitals.nl
  www.viadesk.nl
Fellow Digital.. sociaal

Fellow Digital.. tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope