www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
PR: Yellow Communications

Zoom lanceert Zoom for Home

Nieuwe productcategorie om thuiswerken te ondersteunen

Amsterdam, 15 juli 2020 - Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) kondigt vandaag de lancering aan van Zoom for Home, een nieuwe productcategorie met software- en hardware-oplossingen om thuiswerken te ondersteunen. In een tijd waarin werkgevers worstelen om het ‘nieuwe normaal’ vorm te geven, biedt Zoom for Home werknemers een verbeterde gebruikerservaring om op afstand productief en in verbinding te blijven.

De toekomst van werken wordt een combinatie van virtuele en persoonlijke benadering. Uit een recent onderzoek door IBM blijkt dat 81% van de respondenten – vergeleken met 75% in april –in ieder geval deels thuis wil blijven werken. Ruim de helft – 61% - geeft aan dat ze graag thuiswerken als primaire werkmethode aan willen houden. Grote bedrijven over de hele wereld hebben al aangegeven dat ze niet terug willen keren naar de werkwijze die ze vóór de coronacrisis hanteerden. Daarnaast toont een recent onderzoek van Morning Consult aan dat bijna de helft van de respondenten die thuis kunnen werken, van mening is dat virtuele meetings minstens zo effectief zijn als fysieke vergaderingen. Zodoende voldoet Zoom for Home aan de behoeftes van de huidige thuiswerkers en maakt het de nieuwe, hybride manier van werken mogelijk.

Zoom for Home - DTEN ME is het allereerste Zoom for Home-apparaat. Zoom heeft in samenwerking met DTEN een intuïtieve en productieve werkomgeving gecreëerd. Features van het alles-in-één-apparaat met 27” display zijn onder meer: drie ingebouwde hogeresolutiecamera’s met groothoeklens, acht microfoons voor kristalheldere audio tijdens meetings en telefoongesprekken, en een ultragevoelig touchscreen voor schermdelen, whiteboarding, annoteren, en brainstormen. De set-up is supersimpel: Zoom for Home – DTEN ME behoeft geen uitgebreide installatie, zodat iedereen met een Zoom Meeting-licentie direct kan verbinden.

Zoom for Home werkt ook met alle Zoom Room-apparaten, waaronder andere hardware-oplossingen van Neat en Poly. Hierdoor hebben gebruikers de keuzevrijheid in hardware om hun perfecte thuiswerkervaring op te zetten, of het nu in de woonkamer is of op een speciaal, gemonteerd beeldscherm.

De belangrijkste Zoom for Home-features:
  • Verbeter de Zoom-ervaring - Log met een Zoom-account in op een apparaat dat geschikt is voor Zoom for Home voor een intuïtieve kantoorervaring. Er zijn geen extra licenties nodig (Zoom for Home is beschikbaar voor alle Zoom Meeting-licenties, inclusief Basic).
  • Altijd voorbereid - Begin eenvoudig ad-hocgesprekken of ingeplande meetings, voer telefoongesprekken, en werk virtueel samen door bestanden te delen en te annoteren. Personalisatie - Synchroniseert met de agenda, status, meeting-instellingen en de telefoon van de gebruiker, voor een geïntegreerde video-first communicatie-ervaring.
  • Flexibele beheermogelijkheden - Zoom for Home-apparaten kunnen via het Admin Portal op afstand worden beheerd door IT, of door de gebruiker zelf.
  • Zoom for Home-ontwerp – De hardware is speciaal ontwikkeld voor Zoom en heeft een toegankelijke prijs voor thuiswerkplekken.
“Na zelf een aantal maanden thuis te hebben gewerkt, was het duidelijk dat we in een nieuwe productcategorie moesten innoveren die gericht is op thuiswerkers”, zegt Eric S. Yuan, CEO van Zoom. “Ik ben ontzettend trots op het team, omdat ze constant buiten de kaders blijven denken en keer op keer weer bewijzen waarom Zoom het beste communicatieplatform is, dat voldoet aan de behoeften van alle typen gebruikers.”

“Nu zowel werkgevers als werknemers de toekomst van werken vormgeven, is het belangrijk dat mensen zich in staat voelen succesvol te blijven werken”, zegt Rich Costello, Senior Research Analyst bij IDC. “Drie maanden geleden betekende dit dat medewerkers een ergonomische werkplek hadden. Nu zijn we in een nieuwe fase beland, waar het belangrijk is dat medewerkers de juiste apparaten hebben om productief te blijven. De Zoom for Home-productcategorie is een krachtige oplossing waarmee organisaties hun thuiswerkers beter kunnen laten verbinden en samenwerken.”

Ga voor meer informatie over Zoom for Home naar zoom.us/zoom-for-home. Zoom for Home – DTEN ME kan al besteld worden voor $599 (USD) en wordt naar verwachting begin augustus 2020 geleverd.

965 KB jpg  Zoom for Home 1
576 KB jpg  Zoom for Home 2
2.1 MB jpg  Zoom for Home 3

Over Zoom
Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) brengt teams samen in een frictieloze video-omgeving zodat ze meer gedaan krijgen. Ons gemakkelijke, betrouwbare en innovatieve video-first communicatieplatform ondersteunt videomeetings, audiomeetings, webinars en chatgesprekken op zowel desktops, telefoons, mobiele apparaten en conferencesystemen. Zoom helpt ondernemingen betere gebruikerservaringen op te zetten met marktleidende integraties met zakelijke apps, en met development-tools waarmee aangepaste workflows kunnen worden opgezet. Zoom is opgericht in 2011, is gevestigd in San Jose, Californië (VS) en heeft wereldwijd lokale kantoren. Bezoek voor meer informatie zoom.com en volg @zoom_us.

Zoom Persdesk
Tijs Mannien
Zoom@yellow-communications.com
Laatste van Zoom
Zoom introduceert filters, nieuwe belichtingsinstellingen en andere opties die Zoom-gesprekken verbeteren

Formula 1 en Zoom kondigen eerste virtuele Paddock Club-partnerschap aan

Zoom lanceert Zoom for Home

Logo Yellow Communications
Zoom contact

Logo Zoom

Zoom sociaal

Zoom tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope