www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (1 jaar en 73 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

Zoom lanceert Zoom for Home

Nieuwe productcategorie om thuiswerken te ondersteunen

Amsterdam, 15 juli 2020 - Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) kondigt vandaag de lancering aan van Zoom for Home, een nieuwe productcategorie met software- en hardware-oplossingen om thuiswerken te ondersteunen. In een tijd waarin werkgevers worstelen om het ‘nieuwe normaal’ vorm te geven, biedt Zoom for Home werknemers een verbeterde gebruikerservaring om op afstand productief en in verbinding te blijven.

De toekomst van werken wordt een combinatie van virtuele en persoonlijke benadering. Uit een recent onderzoek door IBM blijkt dat 81% van de respondenten – vergeleken met 75% in april –in ieder geval deels thuis wil blijven werken. Ruim de helft – 61% - geeft aan dat ze graag thuiswerken als primaire werkmethode aan willen houden. Grote bedrijven over de hele wereld hebben al aangegeven dat ze niet terug willen keren naar de werkwijze die ze vóór de coronacrisis hanteerden. Daarnaast toont een recent onderzoek van Morning Consult aan dat bijna de helft van de respondenten die thuis kunnen werken, van mening is dat virtuele meetings minstens zo effectief zijn als fysieke vergaderingen. Zodoende voldoet Zoom for Home aan de behoeftes van de huidige thuiswerkers en maakt het de nieuwe, hybride manier van werken mogelijk.

Zoom for Home - DTEN ME is het allereerste Zoom for Home-apparaat. Zoom heeft in samenwerking met DTEN een intuïtieve en productieve werkomgeving gecreëerd. Features van het alles-in-één-apparaat met 27” display zijn onder meer: drie ingebouwde hogeresolutiecamera’s met groothoeklens, acht microfoons voor kristalheldere audio tijdens meetings en telefoongesprekken, en een ultragevoelig touchscreen voor schermdelen, whiteboarding, annoteren, en brainstormen. De set-up is supersimpel: Zoom for Home – DTEN ME behoeft geen uitgebreide installatie, zodat iedereen met een Zoom Meeting-licentie direct kan verbinden.

Zoom for Home werkt ook met alle Zoom Room-apparaten, waaronder andere hardware-oplossingen van Neat en Poly. Hierdoor hebben gebruikers de keuzevrijheid in hardware om hun perfecte thuiswerkervaring op te zetten, of het nu in de woonkamer is of op een speciaal, gemonteerd beeldscherm.

De belangrijkste Zoom for Home-features:
  • Verbeter de Zoom-ervaring - Log met een Zoom-account in op een apparaat dat geschikt is voor Zoom for Home voor een intuïtieve kantoorervaring. Er zijn geen extra licenties nodig (Zoom for Home is beschikbaar voor alle Zoom Meeting-licenties, inclusief Basic).
  • Altijd voorbereid - Begin eenvoudig ad-hocgesprekken of ingeplande meetings, voer telefoongesprekken, en werk virtueel samen door bestanden te delen en te annoteren. Personalisatie - Synchroniseert met de agenda, status, meeting-instellingen en de telefoon van de gebruiker, voor een geïntegreerde video-first communicatie-ervaring.
  • Flexibele beheermogelijkheden - Zoom for Home-apparaten kunnen via het Admin Portal op afstand worden beheerd door IT, of door de gebruiker zelf.
  • Zoom for Home-ontwerp – De hardware is speciaal ontwikkeld voor Zoom en heeft een toegankelijke prijs voor thuiswerkplekken.
“Na zelf een aantal maanden thuis te hebben gewerkt, was het duidelijk dat we in een nieuwe productcategorie moesten innoveren die gericht is op thuiswerkers”, zegt Eric S. Yuan, CEO van Zoom. “Ik ben ontzettend trots op het team, omdat ze constant buiten de kaders blijven denken en keer op keer weer bewijzen waarom Zoom het beste communicatieplatform is, dat voldoet aan de behoeften van alle typen gebruikers.”

“Nu zowel werkgevers als werknemers de toekomst van werken vormgeven, is het belangrijk dat mensen zich in staat voelen succesvol te blijven werken”, zegt Rich Costello, Senior Research Analyst bij IDC. “Drie maanden geleden betekende dit dat medewerkers een ergonomische werkplek hadden. Nu zijn we in een nieuwe fase beland, waar het belangrijk is dat medewerkers de juiste apparaten hebben om productief te blijven. De Zoom for Home-productcategorie is een krachtige oplossing waarmee organisaties hun thuiswerkers beter kunnen laten verbinden en samenwerken.”

Ga voor meer informatie over Zoom for Home naar zoom.us/zoom-for-home. Zoom for Home – DTEN ME kan al besteld worden voor $599 (USD) en wordt naar verwachting begin augustus 2020 geleverd.

965 KB jpg  Zoom for Home 1
576 KB jpg  Zoom for Home 2
2.1 MB jpg  Zoom for Home 3

Over Zoom
Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) brengt teams samen in een frictieloze video-omgeving zodat ze meer gedaan krijgen. Ons gemakkelijke, betrouwbare en innovatieve video-first communicatieplatform ondersteunt videomeetings, audiomeetings, webinars en chatgesprekken op zowel desktops, telefoons, mobiele apparaten en conferencesystemen. Zoom helpt ondernemingen betere gebruikerservaringen op te zetten met marktleidende integraties met zakelijke apps, en met development-tools waarmee aangepaste workflows kunnen worden opgezet. Zoom is opgericht in 2011, is gevestigd in San Jose, Californië (VS) en heeft wereldwijd lokale kantoren. Bezoek voor meer informatie zoom.com en volg @zoom_us.

Zoom Persdesk
Tijs Mannien
Zoom@yellow-communications.com
Laatste van Zoom
Zoom luidt nieuw communicatietijdperk in met geplande innovaties

Neat ontvangt 30 miljoen dollar extra investering van Zoom om innovatie in video-samenwerking voor de hybride werkomgeving voort te zetten

Voor Zoom draait de toekomst van kantoorwerk niet langer om het kantoor
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Verstreken tijd: 1 jaar en 73 dagen

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks