www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: AxiCom

Razer Huntsman Mini: dominantie in een compact formaat

Razers eerste 60%-toetsenbord is beschikbaar met traditionele clicky of verbeterde lineaire optische switches

Amsterdam – Razer, het toonaangevende lifestylemerk voor gamers, presenteert het 60% optische gaming-toetsenbord, de Razer Huntsman Mini. Dit nieuwe compacte toetsenbord is de nieuwste toevoeging aan de Huntsman-productlijn. Deze lijn staat bekend om zijn optische switches die traditionele mechanische schakelaars overtreffen, zowel wat betreft snelheid als responstijden.

De Huntsman Mini zal verkrijgbaar zijn in het zwart en Mercury-wit. Daarnaast kan worden gekozen tussen clicky paarse switches en verbeterde lineaire rode optische switches.

De opkomst van het 60%-toetsenbord
De Huntsman Mini speelt in op de vraag van gamers naar een compact en hoogwaardig gaming-toetsenbord. Dit geldt ook voor professionele Fortnite-gamers zoals Ceice en Cloakzy, want de compacte vorm past perfect in hun krappe bureauruimte tijdens toernooien.

Met ongeveer 60% van de grootte van een volledig toetsenbord, heeft de Huntsman Mini toch alle essentiële toetsen die nodig zijn voor het gamen. Functies die normaal gesproken zijn toegewezen aan specifieke toetsen op een volledig toetsenbord, zijn nog steeds beschikbaar als secundaire functies. Dit is zichtbaar door middel van een afbeelding op de zijkant van de toetsen. Er kunnen zelfs nog meer functies of macro's worden toegewezen aan een willekeurige toets via Razer Hypershift binnen Razer Synapse 3.

Dit minimalistische ontwerp neemt geen overbodige ruimte in beslag. Er is daardoor meer ruimte voor grote muisbewegingen of voor een slaperig huisdier.

Verbeteringen vanuit de gemeenschap
Het Razer productteam blijft de gemeenschap betrekken bij het ontwerpproces, net zoals bij de Razer Huntsman Tournament Edition, door te luisteren naar de feedback van gamers en tech-liefhebbers. Via meerdere fasen van iteratie en feedback is de Razer Huntsman Mini ontwikkeld.

"We hebben veel ervaring in het creëren en innoveren van toetsenborden en switches die ontworpen zijn voor gamers. Dat wordt aangevuld door de ondersteuning en feedback vanuit de gemeenschap", zegt Alvin Cheung, Senior Vice President van Razers randapparatuur-afdeling. "De Huntsman Mini heeft de nieuwste en beste toetsenbord-technologie in een compact ontwerp op 60%."

Minder dan een jaar na de release van de lineaire switches op de Huntsman Tournament Edition, heeft Razer een verbeterde Razer Linear Optical Switch ontwikkeld. Deze is voor het eerst beschikbaar op de Huntsman Mini en heeft siliconen geluiddempers die het geluid aanzienlijk verminderen. Dit zorgt voor een stillere ervaring, zonder dat dit ten koste gaat van de snelheid of de soepelheid.

Doubleshot PBT-keycaps, die afgelopen september met de Huntsman Tournament Edition werden geïntroduceerd, zijn duurzamer dan gewone ABS-keycaps op standaard toetsenborden en krijgen niet de olieachtige glans die optreedt bij langdurig gebruik. Razer investeert ook in de productie van hoogwaardige PBT-keycaps in regionale lay-outs later in het jaar, waaronder Japanse, Scandinavische, Britse, Duitse, Franse, Russische en Spaanse.

Voor gebruikers die hun toetsenbord graag willen aanpassen, is de Huntsman Mini voorzien van een gestandaardiseerde onderste rij toetsen die compatibel is met de meeste standaard keycap-sets. Dankzij de gestandaardiseerde USB-C-poort kunnen gebruikers de meegeleverde kabel verwisselen voor hun eigen favoriete gekleurde kabel.

Ontworpen voor gaming
De Huntsman Mini mag dan wel klein zijn, maar is toch uiterst geschikt voor games. Spelers van snelle games zoals Fortnite kunnen snel en betrouwbaar bouwen en schieten dankzij de optische switches. Deze worden met de snelheid van het licht geactiveerd en presteren beter dan traditionele mechanische switches die op de meeste andere gaming-toetsenborden te vinden zijn.

Meer informatie over Razer Optical Switches is hier te vinden.

Gamers kunnen ook volledig gebruikmaken van Razer Chroma RGB-verlichtingseffecten door de integratie met populaire games zoals Fortnite, Apex Legends en een groeiende lijst van meer dan honderdvijftig games door middel van Razer Synapse 3. Zelfs zonder externe software kunnen gamers hun Chroma-lichteffecten laten zien dankzij extra interne, vooraf ingestelde verlichtingsprofielen.

Meer informatie over Razer Chroma is hier beschikbaar.

Over de Razer Huntsman Mini
  • Razer Optical Switches – clicky of lineair
  • Levensduur van honderd miljoen toetsaanslagen
  • Razer Doubleshot PBT-keycaps
  • Standaard layout van de onderste rij toetsen
  • Aluminium-constructie
  • 60% compact ontwerp
  • Afneembare gevlochten USB-C-kabel
  • Hybride intern geheugen – tot vijf profielen
  • Interne, vooraf ingestelde verlichtingsprofielen
  • Individueel verlichte toetsen met Razer Chroma RGB-verlichting en 16,8 miljoen aanpasbare kleuropties
  • Razer Synapse 3
Prijs en beschikbaarheid

Clicky: €129,99
Razer.com en erkende retailers – 14 juli 2020

Lineair: €139,99
Razer.com en erkende retailers – augustus 2020

Meer informatie over de Razer Huntsman Mini is hier beschikbaar.

Productafbeeldingen
Productafbeeldingen kunnen hier worden gedownload.

Over Razer
Razer is ‘s werelds toonaangevende lifestylemerk voor gamers.
De driekoppige slang van Razer is één van de meest herkenbare logo’s binnen de gaming en e-sport-community, met fans in elk werelddeel. Het bedrijf heeft het grootste op gamers gericht ecosysteem van hardware, software en services ontworpen en gebouwd.
Razers prijswinnende hardware bevat krachtige gaming-randapparatuur en Blade gaming-laptops.
Het softwareplatform van Razer, met meer dan 80 miljoen gebruikers, omvat Razer Synapse (een Internet of Things-platform), Razer Chroma (een eigen RGB-lichttechnologiesysteem) en Razer Cortex (voor het optimaliseren en lanceren van games).
Tot de services behoren Razer Gold, een van ‘s werelds grootste virtuele betalingssystemen voor gamers, en Razer Fintech, een van de grootste online-naar-offline digitale betaalnetwerken van Zuidoost-Azië.
Razer is opgericht in 2005 en heeft twee hoofdkantoren in Irvine en Singapore. Het bedrijf heeft in totaal zestien kantoren en wordt erkend als het leidende merk voor gamers in de VS, Europa en China. Razer is genoteerd aan de Hong Kong Stock Exchange (Stock Code: 1337).
Laatste van Razer Europe
Razer Acari – snelle muismat en twee keer zo glad

Razer Kishi Universal Mobile Gaming Controller for Android (Xbox) nu beschikbaar

De ultieme e-sport-headset – De Razer BlackShark V2
Razer Europe contact

Logo Razer Europe

www.razer.com
Razer Europe sociaal

Razer Europe tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope