www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlContentbureau
PR: LVTPR

LogRhythm nummer 1 in klanttevredenheid in Grid Report for SIEM en Leader Incident Response-rapport van G2

LogRhythm geprezen door klanten voor gebruiksgemak en support

Amsterdam, 14 juli 2020 - LogRhythm, de drijvende kracht achter de security operations centers (SOC’s) van vandaag, is door G2 tot Leader uitgeroepen in zijn Summer 2020 SIEM Net Grid, Summer 2020 Incident Response Grid en Summer 2020 Usability Index for SIEM. De scores van G2-rapporten zijn gebaseerd op data die door gebruikers van technologieplatforms worden aangeleverd en data die via online bronnen en sociale netwerken worden verzameld. De G2-ranking houdt rekening met verschillende factoren die kopers in gedachten moeten houden, zoals producteigenschappen, marktaanwezigheid van leveranciers, klanttevredenheid, G2 Net Promotor Score, en de kwaliteit en datum van de beoordelingen.

Klanten van LogRhythm's NextGen SIEM Platform beoordeelden het platform hoger dan andere oplossingen op het gebied van gebruiksgemak, installatie en beheer, en de kwaliteit van LogRhythm's ondersteuning. Dankzij die hoge beoordelingen ontving LogRhythm de hoogste tevredenheidsscore in het SIEM Grid.

Mark Logan, president en CEO van LogRhythm: “Onze klanten staan centraal in ons bedrijf en niets is belangrijker voor ons dan hun succes en de veiligheid van hun systemen en data. We zijn vereerd dat onze klanten ons zo hoog hebben beoordeeld in de SIEM- en Incident Response-rapporten van G2. We zijn dankbaar voor onze klanten wereldwijd, die onze toewijding aan innovatie consequent hebben erkend.”

Veel lof van klanten
Hoogtepunten uit recente klantbeoordelingen van LogRhythm-klanten op G2 zijn onder andere:
  • De meest configureerbare SIEM: “In vergelijking met andere SIEM-producten biedt LogRhythm betere configuratieopties, waardoor het gemakkelijker is om de informatie aan te passen die [sic] je wilt zien. Dankzij de mogelijkheid om correlatieregels te creëren, is het, in tegenstelling tot bij andere SIEM’s, mogelijk om je tegen volledige TTP's te beschermen. Andere SIEM’s leggen de focus op één aspect.”
  • LogRhythm is heel flexibel: “Het platform is virtueel te draaien, of op je eigen hardware of met behulp van een apparaat. Nauwkeurig instellen is heel eenvoudig, of u nu een IT-afdeling of een op zich zelf staande SOC heeft.”
  • De UI is overzichtelijk en het programma draait zonder problemen: “Het is een geweldig programma als het gaat om het voorzien in bruikbare gebeurtenissen om op te reageren. Het vereenvoudigt loggegevens en maakt ze gemakkelijker te verwerken."
De erkenning van G2 volgt op verschillende awards die LogRhythm dit jaar in ontvangst mocht nemen, waaronder de Silver Stevie Award for Company of the Year in Computer Software, de SC Awards Americas en Europe 2020 voor Best SIEM Solution, en de CDM InfoSec Awards voor Best SIEM en User Behaviour Analytics Market Leader.

Over G2.com (voorheen G2 Crowd)
Het hoofdkantoor van G2.com is gevestigd in Chicago. Het bedrijf verandert de manier waarop bedrijven software en diensten ontdekken, aanschaffen en beheren ingrijpend. Meer dan drie miljoen gebruikers per maand vertrouwen op G2 om hen te helpen de beste software voor hun bedrijf te vinden en aan te schaffen. Het platform heeft meer dan een miljoen geverifieerde beoordelingen en ontving honderd miljoen dollar aan totale financiering die door IVP, Accel Partners, LinkedIn, Emergence Capital, Pritzker Group, Chicago Ventures, Hyde Park Ventures, industry leaders en de oprichters werd geïnvesteerd. Klanten van G2 zijn onder andere Amazon Web Services (AWS), IBM en Zoom. De meest recente financiering, een Serie C-financiering van 55 miljoen dollar, werd aangekondigd in oktober 2019, op de voet gevolgd door de overnames van Siftery en Advocately.

Over LogRhythm
LogRhythm stelt meer dan 4.000 klanten wereldwijd in staat om hun security operations-programma naar een hoger niveau te brengen. Het verschillende malen onderscheiden NextGen SIEM-platform van LogRhythm biedt complete security analytics, User and Entity Behavior Analytics (UEBA), Network Detection and Response (NDR) en security orchestration, automation & response (SOAR) binnen één geïntegreerd platform voor snelle detectie, response en neutraliseren van bedreigingen. Het platform is gebouwd door security-professionals voor security-professionals bij toonaangevende bedrijven zoals Cargill, NASA en XcelEnergy. Zij zijn in staat om de zichtbaarheid van hun cybersecurityprogramma’s te vergroten en de risico’s voor hun organisatie te verminderen. LogRhythm is de enige leverancier die drie jaar achter elkaar de Gartner Peer Insights’ Customer Choice for SIEM kreeg. Kijk op logrhythm.com voor meer informatie.

LogRhythm
Team LVTPR
logrhythm@lvtpr.com
Laatste van LogRhythm
Onderzoek LogRhythm: 93 procent van de securityprofessionals mist de vereiste tools om securitydreigingen te detecteren

LogRhythm organiseert gratis virtueel securitycongres

Logo LVTPR
LogRhythm contact

Logo LogRhythm

1-866-384-0713
  info@logrhythm.com
  logrhythm.com
LogRhythm sociaal

LogRhythm tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Thinkwise
Logo Ivanti
Logo Sitecore