www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Sharp Energy Solutions Europe treedt toe tot eerste wereldwijde e-marktplaats Solar & Storage DigiCon als één van de founding partners

Sharp is aanwezig met de eerste virtuele stand en verschillende webinars

Utrecht, 14 juli 2020 - Sharp Energy Solutions Europe treedt toe tot het Solar & Storage DigiCon-platform van Joint Forces for Solar met een virtuele stand die start op 15 juli. De stand is de komende zes maanden online te bezoeken en biedt verschillende sprekerssessies. Tijdens de eerste e-conferentie “THE RENAISSANCE OF EUROPE” op 28 juli presenteert Sharp het bedrijf, het productportfolio en nieuwe projectmogelijkheden voor niet-gesubsidieerde stroomcontractactiviteiten (PPA’s) op het gebied van financiering en samenwerking. De conferentie start om 9.45 uur.

image

Bezoekers kunnen de stand bezoeken en in gesprek gaan met Sharp-medewerkers via online chat, audio en video en offline contact. Belangstellenden vinden hier probleemloos de juiste mensen om mee te spreken over zaken die ze bezighouden. Ook is in de virtuele stand materiaal te vinden, waaronder brochures, productcatalogi, technische specificaties en contactgegevens.

Joint Forces for Solar (JF4S) en de International Battery & Energy Storage Alliance (IBESA) lanceerden het nieuwe Solar & Storage DigiCon onlangs als virtuele omgeving en platform voor bedrijven om er hun producten, diensten en innovaties te laten zien. Zo kunnen deze bedrijven nieuwe leads genereren en met klanten schakelen op wereldwijde en lokale schaal. Het platform is in eerste instantie de komende zes maanden in de lucht.

Een speciale focus is gericht op de verbinding en interactie tussen leverancier en marktintermediairs als installateurs, projectontwikkelaars en EPC-bedrijven. Naast de mogelijkheid om 24/7 met elkaar in contact te treden op een wereldwijde schaal en de laatste productinnovaties te laten zien, zijn er ook regionale live-dagen voor Europa, Noord-Amerika, Zuid-Amerika, het Midden-Oosten en Afrika en Azië-Pacific. Het platform verwacht veel belangstelling binnen elke regio en voorziet dat de e-conferenties bijdragen aan goede kennisuitwisseling tussen bedrijven en bezoekers op lokaal niveau. Sharp zal naast een virtuele tentoonstelling ook verschillende live-sessies organiseren. Deze worden later bekendgemaakt.

“Na talrijke gesprekken met ons vertrouwde JF4S-team en andere spelers in de branche, voelden we een sterke behoefte om branchekennis te delen en het klantcontact te behouden – dat was voor ons een duidelijke call for action. Wij zien Solar & Storage DigiCon als een geïntegreerd platform en one-stop shop voor het wereldwijde zonne-energiesegment en zijn er trots op om een founding partner te zijn van dit splinternieuwe, wereldwijde e-platform.” Aldus Anne Schilling, Marketing and Communications Manager Sharp Energy Solutions Europe.

Bezoeker en deelnemers kunnen zich hier registreren en de agenda kunt u raadplegen via  deze link

Kijk voor meer informatie op:
sharp.nl/energysolutions

Over Sharp Energy Solutions

Sharp is een van ’s werelds grootste fabrikanten van PV-panelen en is al zestig jaar een drijvende kracht achter het gebruik van PV-technologieën. Sharp biedt zonnepanelen voor milieubewuste energieopwekking, batterijoplossingen voor het non-stopgebruik van opgeslagen energie. Tot op heden heeft Sharp wereldwijd meer dan vijftig miljoen PV-modules verkocht.

Refererend beeldmateriaal is hier te downlaoden
Laatste van Sharp Electronics Nederland

Sharp Builds Mega Solar Power Plant in Ninh Thuan Province, Vietnam

Sharp introduceert stijlvol zwart PV-zonnepaneel met half-cut-cellen

Logo LVTPR
Sharp Electron.. contact

Logo Sharp Electronics Nederland

+31 (0)30 / 6359500
  info@sharp.nl
  www.sharp.nl/nl
Sharp Electron.. sociaal

Sharp Electron.. tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope