www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers

PlanMen en Calabrio gaan samenwerken binnen klantcontact voor meer impact bij klanten d.m.v. WFM Technologie

Doorn, 13 juli 2020 – PlanMen gaat het klantcontact bij haar klanten duurzaam verbeteren door samenwerking met WFM software leverancier Calabrio. Hiermee zet het consultancybedrijf uit Doorn de volgende stap in haar belofte om haar klanten naar een hogere workforce management volwassenheidsfase te brengen. In juni maakte PlanMen ook al een Technologie samenwerking bekend met PlanMotion die zich richt op capaciteitsmanagement in de Zorgmarkt!

De samenwerking met Calabrio is een logisch gevolg van de ingeslagen koers van PlanMen om meer impact te maken bij klanten. Dit doet PlanMen door workforce management, oftewel “het stuur van de organisatie”, breder in organisaties te integreren. De inzet van de juiste technologie en tooling dient hierbij als navigatie voor het sturen tussen de belangen van de klant, de medewerker en de efficiëntie van de organisatie.

PlanMen en Calabrio zijn geen onbekenden van elkaar en hebben al regelmatig de samenwerking opgezocht. De partijen delen reeds diverse klanten in Nederland.

“We zijn verheugd om onze samenwerking met Planmen te verdiepen. Door onze Calabrio TeleOpti WFM cloud oplossing te combineren met de operationele en strategische ervaring van Planmen, ontstaat een ongeëvenaard aanbod in de Benelux-markt voor Workforce Optimization”, aldus Olle Düring, Senior Vice President of Calabrio International.

PlanMen is sinds haar oprichting in 2007 actief binnen contactcenters en heeft het klantcontact sterk zien professionaliseren. “In vergelijking met andere vakgebieden heeft klantcontact vaak voorop gelopen met ontwikkelingen op het gebied van workforce management. Klantcontact nam bijvoorbeeld het voortouw bij geautomatiseerde planning, het 360 graden meten van medewerker prestaties en forecasten. Dit vraagt om innovatiekracht en een hoog adoptievermogen. De klant werd hierin echter vaak geremd doordat de aanwezige software niet meer aansloot bij de wensen en ambities. Ook PlanMen werd bij haar ondersteuning regelmatig belemmerd door de mogelijkheden. Dat moet dus anders willen we de beloofde impact maken.”, aldus Arjan Spruijt, directeur innovatie bij PlanMen.

Met de samenwerking bieden Calabrio en PlanMen de oplossing die het beste aansluit op hedendaagse behoeften van haar klanten. Arjan Spruijt licht toe “Wij hebben  objectiviteit altijd hoog in het vaandel staan. Door de goede samenwerkingsafspraken tussen partijen kunnen wij Calabrio Teleopti WFM ook heel effectief en goed implementeren. Door onze focus en samenwerking kunnen we de meeste impact bij onze klanten realiseren. Meer focus, meer effect. ”

PlanMen gaat de Calabrio software verkopen en implementeren in de Nederlandse markt. Met de software gaat PlanMen klantcontact-klanten helpen met een vijftal workforce management uitdagingen:
  1. Customer satisfaction
  2. Employer engagement
  3. Operational efficiency
  4. Continuous innovation
  5. Performance measuring
Over Calabrio
Calabrio is leverancier van oplossingen voor customer experience intelligence, zoals Workforce Optimization en Analytics. Hiermee helpt Calabrio organisaties bij het creëren van nieuwe toegevoegde waarde en groei, door dagelijkse interacties tussen bedrijven en hun klanten te verrijken en te ondersteunen. Ze maken de ‘voice of the customer’ hoorbaar en realiseren datgene waar klantgerichte organisaties naar streven: het vermogen om bij ieder contact echte betrokkenheid te laten zien, maar ook betekenisvol en waardevol te laten zijn. De schaalbaarheid van haar cloud platform biedt klanten de mogelijkheid voor de snelle uitrol van het managen van thuiswerken terwijl zij controle behouden over operationele kosten en klanttevredenheid.

Over PlanMen
PlanMen Nederland B.V. (Doorn, 80 medewerkers, opgericht in 2007) is aanbieder van workforce management oplossingen en levert interim-professionals, consultancy, outsourcingsdiensten en trainingen op het gebied van personeelsplanning en workforce management. PlanMen ontwikkelde i.s.m. Nyenrode Business University de Planningsschijf van Zes en het Volwassenheidsmodel. PlanMen organiseert jaarlijks het WFM Congres voor planners, HR en Finance en is de drijvende kracht achter de uitreiking van de WFM Awards.

Bericht voor de redactie (niet bestemd voor publicatie)

Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met:
Oliver Talens – Manager marketing en communicatie
oliver.talens@planmen.com
088 - 825 2525

Tijdens het PlanMen WFM Congres -voor de coronacrisis- tekenden de partijen reeds een intentieverklaring voor de samenwerking. v.l.n.r. Joep Gerris, Strategic Partner Director Calabrio | Mark Elschot, commercieel manager PlanMen | Arjan Spruijt
Laatste van PlanMen
Telindus ontvangt North EMEAR Award voor Technology Excellence Partner of the Year: Security

Kaspersky Threat Intelligence Portal introduceert API-integratie voor communityleden

NCC Group benoemt Inge Bryan tot managing director voor het Europese vasteland

AI-Powered Auto Personalization is voortaan standaard in Sitecore's toonaangevende Digital Experience Platform
Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller

Nieuwe versie Red Hat Enterprise Linux 8 combineert innovatie met stabiliteit

Nieuwe Cisco-oplossingen faciliteren virtueel en beveiligd de continuïteit van essentiële wetgevende en gerechtelijke processen

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Danny Allan, CTO en Senior Vice President Product Strategy van Veeam voorspelt: de tech trends van 2021

Het perfecte plaatje: SRS integreert Payconiq QR-code-sticker betalen

Waaraan herken je een slechte cyberbeveiliging?

Het aantal vacatures binnen de IT neemt af, maar talent blijft schaars

Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

Markteffect sleept haar zevende FD Gazellen Award binnen!

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
PlanMen contact

Logo PlanMen

088 - 825 2525
  info@planmen.com
  www.planmen.com
PlanMen sociaal

PlanMen tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders