Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

Frontline Solutions her-certificeert zich voor ISO27001

Vianen, 9 juli 2020 Frontline Solutions heeft zich opnieuw weten te certificeren voor ISO27001, de internationale standaard voor informatiebeveiliging. Jaarlijks vindt de verplichte audit plaats en eens in de drie jaar een gehele her-certificering. Dit toont aan dat Frontline Solutions nog steeds voldoet aan de eisen rondom informatiebeveiliging en procesmatig goed is ingericht. Voor klanten betekent dit dat zij verzekerd zijn dat er vertrouwelijk en integer met data wordt omgegaan.

ISO27001 is bedoeld voor organisaties die willen aantonen dat zij speciale procedures, maatregelen en processen op het gebied van informatiebeveiliging hanteren. Klanten en ook leveranciers weten op die manier dat verstrekte gegevens veilig verwerkt worden.

Online audits
Ramon Bakker – Manager Operations – is als security officer verantwoordelijk voor de implementatie van ISO27001. Hij is trots dat de certificering zonder tekortkomingen weer behaald is. “Ondanks dat alle audits via Microsoft Teams zijn gegaan vanwege de coronacrisis, zijn deze voorspoedig gegaan. Voor onze klanten en toekomstige klanten een fijne wetenschap dat we bij Frontline Solutions de procedures, maatregelen en processen op het gebied van informatiebeveiliging op de juiste manier hanteren.”

Ook Hans Reuver, algemeen directeur, is blij dat het vernieuwde certificaat weer op de muur hangt. “In bijna alle gevallen zie we bij uitvragen van nieuwe klanten dat security als belangrijk onderdeel terugkomt. Bij onze organisatie en medewerkers is het inmiddels standaard werkwijze dat we integer en vertrouwelijk met klantinformatie omgaan. Dat klinkt als een open deur, maar de ervaring leert dat er behoorlijk wat bij komt kijken om alles op de juiste manier af te handelen.”

Over Frontline Solutions
In de digitale wereld van vandaag is persoonlijk klantcontact waardevoller dan ooit. Frontline Solutions zet de norm als het gaat om bereikbaarheid en klantgerichtheid in de Beneluxmarkt. Uitdagingen in klantcontact vertalen we naar schaalbare en flexibele concepten en we bieden succesvolle oplossingen die winstgevend geïmplementeerd worden en beheersbaar zijn.

Met circa 30 medewerkers ondersteunen we vanuit Vianen onze toonaangevende klanten zoals Enexis, Drukwerkdeal, a.s.r., ministerie van Buitenlandse Zaken, facilitair contactcenter Callexcell en Woonbron.

=== === === ===
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Hans Reuver, algemeen directeur, 088 - 2680 780 of hans.reuver@frontline.nl. Of kijk op www.frontline-solutions.nl

Laatste van Frontline Solutions
Frontline Solutions sluit partnerovereenkomst met 24sessions om videobellen bij klanten in te zetten

Frontline Solutions versterkt team met senior accountmanager, marketing medewerker en senior engineer

Frontline Solutions her-certificeert zich voor ISO27001
Hotel Alhambra Palace checkt in bij Infor voor klantenservice van wereld-niveau

World Music Day 2020: aantal abonnementen muziekstreamingdiensten stijgt

Celonis stelt Carl Maas aan als nieuwe country manager Benelux

Tectrade wordt TTNL, Take IT To The Next Level!

Global Talk neemt Tolken Select over

'Fervente Verzamelaars' tentoonstelling bij het CODA Cultuurhuis te Apeldoorn

TIE Kinetix Presenteert FLOW Partner Automation Versie 2.0
Shippeo Partners with SAP to Bring Real-time and Predictive Information to Transportation for SAP Logistics Business Network