www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
PR: LVTPR

IFS uitgeroepen tot Leider in Gartner’s 2020 Magic Quadrant for Field Service Management

IFS bereikt hoogst mogelijke overall positie op vermogen tot uitvoering in Gartner’s 2020 Magic Quadrant for Field Service Management

Eindhoven, 9 juli 2020 - IFS, wereldwijd leverancier van bedrijfsapplicaties, ziet zijn plaats in het meeste recente Gartner Magic Quadrant for Field Service Management* (FSM) als onderstreping van het succes van langetermijninvesteringsstrategie en sterke klantfocus. IFS is sinds 2014 door Gartner erkend als Leider in elk Magic Quadrant for FSM.

IFS kijkt op 2019 terug als opnieuw een jaar van transformatie voor de FSM-sector. In 2019 rondde het bedrijf de overname van Astea International af en liet het zijn fieldservicemanagement-activiteiten groeien met 51 procent ten opzichte van 2018.

IFS verwelkomde tevens nieuwe klanten op het gebied van FSM. Dat waren onder meer de regionale telecommunicatieonderneming Saudi Telecom Company, de leverancier van energie- en communicatie-oplossingen SPIE France, en de Amerikaanse olie- en gasleverancier Endeavor Energy Resources.

Het IFS partner-ecosysteem werd fors uitgebreid door PTC. PTC’s Servigistics® Service Parts Management, gecombineerd met IFS Field Service Management™, stelt bedrijven in staat de beschikbaarheid van materieel en onderdelen, en de serviceverlening en efficiency te verbeteren.

De oplossing van IFS biedt hoogwaardige realtime scheduling-optimalisatie, samen met een breed aanbod van servicemanagement- en fieldservice-mogelijkheden die ongeëvenaard zijn in de markt. Hierdoor is IFS op unieke wijze in staat om de gehele servicelifecycle voor bedrijven te beheren, van servicemedewerkers, planning, servicedesk, en contact center tot contracten, garanties, forward en reverse logistiek en depot-reparaties. IFS verbindt de volledige waardeketen waardoor bedrijven digitaal kunnen transformeren en kunnen groeien dankzij service.

Marne Martin, President van IFS Service Management: “Dat we opnieuw gepositioneerd zijn als Leider in het Gartner Magic Quadrant for Field Service Management is naar mijn mening een belangrijke bevestiging van ons sterke commitment om onze klanten in staat te stellen te groeien door middel van service. Het afgelopen jaar hebben we onze stevige investeringen in servicemanagement voortgezet, door meer go-to-market-, product-, implementatie- en ondersteunende middelen en expertise toe te voegen, om onze klanten nog meer waarde te bieden, zowel wereldwijd als regionaal. Aangezien we de uitdagingen van 2020 samen met ons partnerecosysteem blijven aanpakken, blijft onze focus erop gericht om onze klanten in staat te stellen sneller inkomsten te genereren en digitale

transformatiedoelstellingen te realiseren. Dat doen we met slimme serviceoplossingen die elk bedrijfsproces binnen de volledige servicewaardeketen omvatten. Niet alleen onze klanten, maar op hun beurt ook hun klanten en aandeelhouders, zullen daar dankbaar voor zijn."

Een exemplaar van de laatste editie van Gartner’s Magic Quadrant for Field Service Management is beschikbaar op onze website.

Kijk voor meer informatie over hoe IFS servicebedrijven ondersteunt: https://www.ifs.com/corp/solutions/service-management/.

*Gartner “Magic Quadrant for Field Service Management”, Jim Robinson, Naved Rashid, 6 juli 2020.

Gartner doet geen aanbevelingen voor een leverancier, product of dienst die in zijn onderzoeksrapporten worden genoemd en adviseert technologiegebruikers niet om alleen leveranciers te selecteren, die als beste (of anderszins omschreven) genoemd worden. De onderzoekspublicaties van Gartner weerspiegelen de opinie van de onderzoeksorganisatie van Gartner en moeten niet als feit worden aangenomen. Gartner geeft betreffende het onderzoek ook geen garanties, expliciet of impliciet, waaronder garanties op het gebied van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over IFS

IFS ontwikkelt en levert wereldwijd enterprise-software voor klanten die goederen produceren en distribueren, assets onderhouden en servicegerichte activiteiten beheren. De branche-expertise van onze mensen en oplossingen in combinatie met de inzet voor onze klanten, maken IFS een erkend leider en de meest aanbevolen leverancier in onze sector. IFS heeft 4.000 medewerkers en ondersteunt meer dan tienduizend gebruikers wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners. Kijk voor meer informatie op ifs.com/nl, volg ons op Twitter: @ifs en lees meer in onze IFS Blogs over technologie, innovatie en creativiteit.
Laatste van IFS
Terugkerende inkomsten IFS stijgen met 41 procent jaar-op-jaar

Landbouw-innovator Lely investeert in wereldwijde dienstverlening met IFS Field Service Management

Logo LVTPR
IFS contact

Logo IFS

info.nl@ifsworld.com
  www.ifsworld.com
IFS sociaal

IFS tweets

Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo SRC System Integrators BV
Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo Nalanda Technology
Logo Kannegieter
Logo Boys with Brains
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Extreme Networks
Logo Ivanti
Logo Workfront
Logo Descartes