www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl

Behoefte aan Tech-oplossingen ter voorkoming van COVID-19 groeit in vastgoedsector

2N lanceert 3D-animatietool voor planning van contactloze intercom- en toegangssystemen, inclusief integratie thermische IP-camera’s

Amsterdam, 8 juli 2020 – Elke dag komen wereldwijd miljoenen mensen in aanraking met intercom- en toegangssystemen. Hoewel Covid-19 voornamelijk wordt overgedragen via druppels tussen mensen op korte afstand, zijn er theorieën dat het virus dat achterblijft op oppervlakken ook besmettelijk kan zijn. Als gevolg hiervan hebben contactloze beveiligingsproducten snel aandacht gekregen in de strijd tegen de wereldwijde pandemie en wordt de waarde van technologie voor toegangssystemen van gebouwen steeds meer erkend. Technologie maakt sociale interactie op een veilige afstand mogelijk en beschermt gebouwen tegen vreemden.

Architecten, planners en vastgoedbeheerders staan voor een uitdaging bij de planning van touchless intercom- en toegangscontrole voor Covid-19 tech-oplossingen. 2N heeft een 3D-animatietool gelanceerd om hen te helpen de beste toegangstechnologie te identificeren en geeft een overzicht van alle plekken waar de touchless devices kunnen worden geïnstalleerd. De Virtual Experience animatietool neemt gebruikers mee op een virtuele tour door zowel woningen, inclusief appartementencomplexen en gezinswoningen, als commerciële ruimtes om meer te weten te komen over relevante producten via 360° rotatie en hoe deze kunnen worden toegepast. Bovendien stelt de applicatie de gebruikers in staat om te zien hoe de technologie hen direct kan helpen door een nieuw niveau van veiligheid en beveiliging te bieden in de strijd tegen COVID-19. Dit kan bijvoorbeeld door de integratie van intercoms van 2N met thermische IP-camera's. Als de camera een persoon met een hoge temperatuur detecteert, zal de IP-intercom of toegangscontrolelezer de deur niet openen en zal het systeem een alarm afgeven.

Michal Kratochvíl, CEO van 2N, zegt over de 3D-animatietool: "Covid-19 heeft nieuwe uitdagingen teweeggebracht voor de vastgoedsector en als gevolg daarvan zien we een toenemende vraag naar onze technologie. Voorheen richtten onze klanten zich op het bieden van gemak, flexibiliteit en zekerheid, maar de tijden zijn veranderd. De genoemde factoren blijven belangrijk, maar architecten, planners en vastgoedbeheerders zijn op zoek naar manieren om de bewoners te helpen hun fysieke afstand en hygiëne te behouden. Onze 3D-animatietool helpt zowel bij het planningsproces en de selectie van de juiste Covid-19 tech-oplossingen om aan deze behoefte tegemoet te komen en hun gebouwen te beveiligen. "

Over 2N Telekomunikace a.s.
2N is een leidende Europese ontwikkelaar en fabrikant van IP intercom en toegangscontrole technologie. Volgens een IHS-rapport is 2N 's werelds grootste fabrikant van IP-intercoms en een belangrijke innovator op het gebied van IP-toegangssystemen, IP-audio en IP-liftcommunicatie. Het hoofdkantoor van 2N, dat in 1991 in Tsjechië werd opgericht, bevindt zich in Praag. 2N heeft meer dan 340 medewerkers in vestigingen in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Duitsland, Frankrijk, de Verenigde Arabische Emiraten, Australië en Italië. Het bedrijf werkt met een uitgebreid wereldwijd distributienetwerk. In 2016 werd 2N onderdeel van de wereldwijde Axis Group.
Laatste van 2N Telekomunikace a.s.
2N Telekomunik.. contact

Logo 2N Telekomunikace a.s.

2N Telekomunik.. sociaal

2N Telekomunik.. tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope