www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

Fujitsu stimuleert datagestuurde transformatie om nieuwe digitale business mogelijk te maken

Maarssen, 7 juli 2020 – Fujitsu maakt gebruik van data als uitgangspunt voor de digitale transformatie, waardoor klanten nieuwe business mogelijkheden kunnen ontwikkelen. Om nieuwe digitale business mogelijk te maken moet data worden onderzocht, verwerkt, beschermd en winstgevend zijn. Fujitsu’s nieuwe Data-driven Transformation maakt het voor klanten mogelijk om zakelijk voordeel te realiseren door het managen en beschermen van data. Dit is mogelijk in de meest uitgestrekte en diverse IT-landschappen.

Het Japanse IT-bedrijf neemt het voortouw bij de introductie van een gestructureerd proces voor data consulting en implementatie. Dit proces begint door het voor klanten mogelijk te maken een baseline voor gegevenstransformatie binnen hun organisatie te creëren. Vervolgens wordt het raamwerk bepaald en de gegevensomgeving opgezet om een toegevoegde waarde voor organisaties te leveren.

Fujitsu introduceert ook uitgebreide updates voor zijn datacenterportfolio. Dit omvat Fujitsu’s eigen technologieën en diensten plus het beste aanbod van partners. Door de uitgebreide expertise in het integreren van verschillende toepassingen van partners als : Microsoft, AWS, NetApp, VMware, Nutanix, Qumulo, Commvault, Veritas, SAP en vele anderen kan Fujitsu een one-stop-shop portfolio aanbieden met oplossingen en diensten die breder en meer omvattend zijn dan alle andere IT-leveranciers.

De SELECT-partners van Fujitsu spelen een belangrijke rol om de betrokkenheid van Fujitsu bij MKB-bedrijven te vergroten. Fujitsu richt zich ook op het benaderen van bedrijven voor de SELECT-partners. Deze partners kunnen zo terugkerende verdienmodellen ontwikkelen die een ecosysteem opzetten van onafhankelijke softwareleveranciers die helpen bij de ontwikkeling en levering van de klanttransformatie. Door dit groeiende partnersysteem zorgt Fujitsu dat er altijd en voor elke klantvraag een oplossing is.

Data centraal stellen in alles wat de klanten doen
“Data staat centraal in alles wat onze klanten doen. Een succesvolle digitale transformatie is gebaseerd op het verkrijgen van nieuwe waarde uit data. De data infrastructuur is echter voor de meeste organisaties te ingewikkeld geworden om hier ten volle van te profiteren. Fujitsu’s Data-driven transformatie strategie zorgt er voor dat Fujitsu haar klanten nog beter kan helpen om de controle over hun data terug te krijgen en deze volledig te benutten”, zegt Louis Hensen, Head of Product Sales Nederland bij Fujitsu.

Met behulp van Fujitsu's bewezen Human-Centric Experience Design (HXD) methodologie richten de consultants van Fujitsu zich op het bereiken van het optimale bedrijfsresultaat. Ze proberen een oplossing te vinden die precies past bij de klantbehoeften die in het co-creatieproces zijn geïdentificeerd. Met Fujitsu's uitgebreide eigen- en partnerportfolio wordt een no compromises-aanpak gegarandeert.

Blueprints van co-creatieworkshops worden gebruikt om op maat gemaakte, nieuwe en gedistribueerde data architecturen te creëren en in lijn met de individuele behoeften van de klant. In plaats van compromissen te sluiten met een one-size-fits-all aanpak. Klanten kunnen hierdoor maximaal voordeel behalen door de uitgebreide integratie van nieuwe en bestaande hardware, software en diensten, waarbij Fujitsu nauw samenwerkt met een ecosysteem van partners.

"Digitale transformatie betekent de controle hebben over data", zegt Hensen. "Onze klanten willen één, geconsolideerde oplossing voor gegevensbeheer en hebben geen behoefte aan nieuwe productfuncties. Fujitsuhanteert een nieuwe op datagerichte aanpak en combineert Fujitsu’s datacentertechnologieën met een reeks van beste oplossingen van oude en nieuwe partners. Klanten krijgen hierdoor toegang tot de data-infrastructuur die het beste past bij hun individuele behoeften. Fujitsu biedt de juiste oplossing voor de juiste taak – en het voorkomt dat klanten vastlopen in een dure aanpak die niet toekomstbestendig is."

Over Fujitsu
Fujitsu is het toonaangevende Japanse informatie- en communicatietechnologie (ICT) bedrijf met een volledig aanbod van technologische producten, oplossingen en diensten. Ongeveer 130.000 Fujitsu medewerkers bieden ondersteuning aan klanten in meer dan 100 landen. We gebruiken onze ervaring en de kracht van ICT om de toekomst van de samenleving te vormen samen met onze klanten. Fujitsu Limited (TXE: 6702) rapporteerde geconsolideerde inkomsten van 3,9 triljoen yen (US$ 35 miljard) voor het fiscaal jaar dat eindigde op 31 maart 2020. Voor meer informatie, zie http://www.fujitsu.com.

Alle andere bedrijfs- of productnamen die hier worden vermeld, zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectievelijke eigenaars. De informatie die in dit persbericht wordt vrijgegeven, is correct op het moment van publicatie en is onderhevig aan wijziging zonder voorafgaande melding.

Online bronnen
Laatste van Fujitsu

Fugaku, van Fujitsu en RIKEN, verovert de eerste plaats in de TOP500, HPCG- en HPL-AI

Fujitsu presenteert end-to-end retailmogelijkheden tijdens Euroshop 2020
Fujitsu contact

Logo Fujitsu

Fujitsu sociaal

Fujitsu tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope